Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein kaveripariskunnalle källin! Käytiin lomalla Yhdysvalloissa ja ne osti sieltä massiivisen kalliin kannettavan tietokoneen

Vierailija
28.07.2018 |

Se maksoi siellä useita tuhansia dollareita ja olisi Suomessa vieläkin kalliimpi. Siinä oli se että hotellissa ne purkasi koneen osiin ja jakoi ne keskenään, ajatellen ettei niiden tarvitsisi maksaa tullia koska kukaan ei keksisi että osista todellakin tulee kokonainen tietokone kun ne on jaettu kolmeen laukkuun. Mutta minä vihjasin Suomeen palatessa että ne katsoo sitä "elektroniikkaa" vähän tarkemmin, ja kerroin samalla tasan tarkkaan mistä on kysymys. Lopputuloksena pariskunnalle on luvassa vähintään satojen eurojen lisäkulut :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo provo, tästäkö pitäisi ihmisten hermostua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nämä muka oli sun kavereita?

Vierailija
4/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ystävä. Lopussa te varmaan kaikki nauroitte sun nokkeluudelle.

Vierailija
5/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Olisi nyt ollut edes puhelin mutta että tietokone 😂

Vierailija
6/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100/5

Mä olen ostanut USA:sta iPadin. Heitin pakkauksen veke ja otin sen samantien käyttöön. Tullissa ei voi mitenkään tietää mistä oon sen ostanut.

Eikä kukaan osta USA:sta läppäriä koska väärä näppäimistö.

Vierailija
7/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-100/5

Mä olen ostanut USA:sta iPadin. Heitin pakkauksen veke ja otin sen samantien käyttöön. Tullissa ei voi mitenkään tietää mistä oon sen ostanut.

Läppäriin voi hankkia näppäintarrat tai kokonaan uuden näppäimistön eikä kukaan hanki iPadia USA:sta koska laturi on väärä.

Vierailija
8/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti maa on täynnä idiootteja joiden voisi hyvinkin kuvitella tekevän noin ja olevan vielä ylpeitä tekemisestään jos pääsisivät ikinä postilaatikkoa pidemmälle kotoaan.

Vierailija
9/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin näen ystäväpariskuntaan purkamassa modernia läppäriä osiin.

Ei herätä yhtään epäilyjä tullissa kun yhdellä on kassissa emolevy, toisella kuoret, kolmannella näytön lcd, neljännellä näppis, viidennellä akku...

Vierailija
10/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties hieman katkera?

Vierailija
11/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti maa on täynnä idiootteja joiden voisi hyvinkin kuvitella tekevän noin ja olevan vielä ylpeitä tekemisestään jos pääsisivät ikinä postilaatikkoa pidemmälle kotoaan.

Sanos muuta. Ilman muiden maksamia tulonsiirtoja tämäkään pariskunta ei olisi pystynyt kouluttautumaan ja nauttimaan elintasosta jossa ne matkustaa huvikseen maailman ääriin.

Vierailija
12/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 ihan siitä hyvästä, että tällaisesta aiheesta en ole ennen nähnyt provoa. Jotain vaihtelua perinteisiin tylsiin.

Vierailija
13/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-100/5

Aloitushan on tietty provo mut miten niin ei kukaan osta läppäriä Jenkeistä? Näppäimistön voi aina vaihtaa suomenkieliseks. Hyvin on kuuskymppinen äitinikin pärjännyt jenkkiläppärinsä kanssa kun suominäppäinten paikat tulee ulkomuistista (eli muistaa näppituntunal missä vaikka ä on vaikkei siinä näppäimessä luekaan ä).

Vierailija
14/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Amerikassa sen halvempia ole kuin Suomessakaan.  Miksei mieluimmin Kiinasta?

Vierailija
15/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aikoinani läppärin amerikoista, jokin nuoruuden aivopieru, mutta onhan tuo kestänyt ja tässä alla on yhä. Ja niinkuin aikaisempi sanoi niin tähän voi asetuksista vaihtaa Suomi-näppäimistön.

Vierailija
16/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinusta tuli tuollainen, noin huono?

Vierailija
17/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Martan Viinipellossa siis?

Vierailija
18/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purki

Vierailija
19/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Källi" on muunnos sällistä ja tarkoittaa (nuorehkoa) typerää miestä, isoksi kasvanutta jonnea. Sana ollut itelläni käytössä keskisessä Suomessa jo 1980-luvulla.

Vierailija
20/21 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta tuli tuollainen, noin huono?

Sivusta: Luultavasti kokoonpantaessa eräänä sateisena maanantaiaamuna joitakin vuosikymmeniä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi