Asuuko kaikki siiderivalaat Kehä 3 ulkopuolella. Helsinki on täynnä kauniita ja timmejä nuoria naisia.
Kommentit (30)
Mikä ihme laittaa ihmisen tekemään näitä muita haukkuvia aloituksia? Ap ei taida voida hyvin. Ei kukaan normaali, koulutettu, hyväkäytöksinen ihminen tee vastaavia aloituksia yhtään minnekään.
Olisi tämä maailma tylsä ja ikävä paikka ilman elämän monimuotoisuutta. Säälittää ne ihmiset, jotka eivät arvosta muuta kuin materiaa ja pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä Helsingistä puhuessa tarkoiteta nimenomaan keskustaa eikä mitään Jakomäen paikallista kuppilaa.
Niinpä. Keskustaa eli paikkaa, jossa suuri osa ihmisistä on muita kuin helsinkiläisiä.
Kävin tänään erään Helsingin lähiön uimarannalla ja kieltämättä järkytyin siitä, minkä kokoisia mammoja siellä paistatteli bikineissään. Normaalipainoisia tai hoikkia ei juuri näkynyt.
Vai ei siiderivalaita. Kenties kalja-aidanseipäitä? Viinitikkuja? Kuivin suin - kuivan kesän oravia?
Kyllä asuu. Asuin stadissa yli 10 vuotta ja nyt Tampereella. Ero on huimaava! Tampereella on todella isoja ja tuhteja tyttöjä. Helsingissä hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran Jumbossa, ja siellä oli paljon isompaa porukkaa mitä esim Itiksessä on. Oikein hätkähdytti.
Itse asun etelä-helsingissä ja säikähdän joka kerta, kun käyn vantaalla.
Jo siinä on niin iso ero, ihmiset on todella paljon "isompia" ja hiukset on räikeitä vantaalla.
Totta tuo ap aloitus on, harvemmin täällä näkee muita kuin kauniita naisia.
No jos tuo pelottaa, niin käyppä joskus Kouvolassa katsomassa sitä Kouvola-tukkien määrää ja värejä tai Keravalla tsiigaan niiden farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, tosin täällä missä mä asun on enempi tosi hoikkia mummeleita.
Harva lihava elää niin vanhaksi.
Ulkonäköä voi tarpeen mukaan muuttaa, ÄO:ä ei.
ylipainoiset helsinkiläiset ovat rikkaita ;) on nääs varaa syödä ja elää stadissa!
Ja siis lisään vielä, että sen takia en oikein ymmärrä noita kouvolatukka, siiderivalas juttuja, omassa mielessäni suomalainen nainen on todella kaunis, hoikka ja laitettu.
Olen ikään kuin ajatellut nuo jutut myyteiksi.