Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi ystäväni on sinkku lompakkoloinen

Vierailija
28.07.2018 |

Olen tutustunut ystävääni vasta vähän aikaa sitten työpaikan kautta. Hän on mukava ja kaikin puolin ihastuttava ihminen. Kaunis , hyväkäytöksinen, huumorintajuinen ym.
Päädyttiin joku aika sitten yhdessä viihteelle ja ensimmäisten drinkkien aikana hänen katseensa vaelteli ympäri ravintolaa ja naulitsi sitten katseensa pariin pukumieheen. Minulle vinkkas, että nyt mennään ja olin ihmeissäni, että mihinkä? Hän sanoi, ettei tosiaankaan maksa juomiaan baarissa, sitä varten on miehet. Niinpä hän purjehti näyttävästi miesten pöytään naureskellen jotain. Itse jäin vähän hämmästyneenä ja vaivautuneena taka-alalle seuraamaan tilannetta, kunnes ystäväni huikkas mut pöytään kysyen samalla mitä juon, että miehet tarjoaa. Sanoin että voin kyllä ostaa omat juomani, mutta ystäväni jo kovalla äänellä teki tilauksen meille molemmille. Katselin hiukan sivusta sitä touhua parin tunnin verran ja drinkkejä tarjottiin vuolaasti ystävälleni, joka kiherteli ja hihitteli miesten jutuille. Sanoin jossain vaiheessa, että lähden nyt kotiin, niin ystäväni saattoi minut narikkaan ja sanoi että ottaa illasta kaiken irti.

Seuraavana päivänä soiteltiin, niin hän kertoi että ilta oli sujunut kivasti ja joku miehistä oli vienyt hänet taksilla grillin kautta kotiin. Kyselin uteliaana, että tarjotaanko hänelle aina juomia, niin kuulemma joka kerta. Hänen baari-ilta maksaa max 10€ ja aina miehet haluaa tarjota hänelle. Kotiin menee aina yksin, ellei mies sitten satu olemaan todella varakas. Olin todella häkeltynyt. Tekeekö naiset tätä paljonkin? Itsellä ei pokka riittäisi. No ei tämä meidän ystävyyttä muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän kateellinen ystävällesi :D minäkin teen aina tuolla tavalla ei ole ikinä tarvinnut juomia eikä muuta maksaa.

Vierailija
2/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko vähän kateellinen ystävällesi :D minäkin teen aina tuolla tavalla ei ole ikinä tarvinnut juomia eikä muuta maksaa.

En tietenkään ole kateellinen. Mulla ei vaan ole moista röyhkeyttä mitä hänellä on. Maksan mielelläni omat juomani koska on jotenkin nöyryyttävää lähteä ns "kerjuulle" ja leikkiä kikattelevaa naikkosta että saa viinaa. Ihana ystävä hän on vaikka ravintolatapamme eroaa toisitaan paljon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Vierailija
4/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen termi paljasti että tämä on se jankkaava mies.

Vierailija
5/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä miehiä hyväkseni, enkä halua heiltä mitään.

Vierailija
6/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaismiehen trolli

Vierailija
7/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan lompakkoloiseksi,olen komea sinkku mies vm.-56

Vierailija
8/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs lompakkoiloinen, mulla on rahaa omasta takaa.

Vierailija
9/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Lähinnä vastenmielistä, erityisesti se vaihe kun odotetaan korvausta illan tarjoiluista.

Vierailija
10/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennenvanhaan siis noin 10 v sitten ei itse maksettu Lapissa mitään.

Vierailija
11/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinpä hän purjehti näyttävästi miesten pöytään naureskellen jotain."

Tämä on lompakkoloismiehen sepustama provo taas.

Vierailija
12/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niinpä hän purjehti näyttävästi miesten pöytään naureskellen jotain."

Tämä on lompakkoloismiehen sepustama provo taas.

Joo, mulle tuli mieleen jo ”konsulttitoimiston tytöt” ja ”cashflow manager”-suherrukset. Kamalaa skeidaa.

Vierailija
13/13 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kaveri teki tota samaa. Kyllä hävetti. Lopetin hänen kanssaan baarissa käymisen ja lopulta heivasin koko ystävyyden. Oli toki muitakin päteviä syitä tuohon heivaamiseen.