Jos rakastamasi ihminen loukkaa sinua eikä sano olevansa pahoillaan, annatko anteeksi?
Olet kertonut asiasta, yleensä hän ei sano mitään tai vaihtaa aihetta? Sama homma jatkuu, tai sitten ei. Annatko anteeksi?
Kommentit (77)
Jeesus teki pellejä niistä, jotka häntä loukkasivat.
Mikä tässä on vaikeata ymmärtää?
Sinkkumies
Eikä suinkaan osoittamalla peppukipua.
Rakastavasti,
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kertonut asiasta, yleensä hän ei sano mitään tai vaihtaa aihetta? Sama homma jatkuu, tai sitten ei. Annatko anteeksi?
En antaisi. Pyrkisin eroon tällaisesta ihmissuhteesta. On pidettävä itse huolta itsestään.
Historialla on tapana toistaa itseään.
Sinkkumies
Lähdin sutta karkuun ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu siitä, onko se loukkaaminen ollut tahallista ja todellista. Vai liioittelenko itse.
Sä et tiedä onko sun elämäsi todellista?
Sinkkumies
Nyt en ymmärrä.
Tarkoitin, että ehkä minä olen loukkaantunut tyhjästä ja turhasta. Eri ihmisillä voi olla aika erilaiset tavat ja arvot, enkä voi olla varma siitä, että onko toinen todella halunnut loukata minua vai ainoastaan toiminut omien, erilaisten tapojensa ja arvojensa mukaan.
13
Tarkoitin sitä, että olet jo hävinnyt pelin.
Ellet kuuntele minua, ja opi.
Sinkkumies
Mene nyt ottamaan ne lääkkeesi jo, kommenttisi ovat sekopäisiä.
Jotkut naulitaan ristille, kun sanomaa ei ymmärretä.
Kiitos, Judas kommenteistasi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Saatana lupasi autiomaassa Jeesukselle koko maailman. Itse olisin ottanut sen mieluummin kuin marttyyrikuoleman ja taivaspaikan.
Vastaan tuli karhu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En antaisi. Pyrkisin eroon tällaisesta ihmissuhteesta. On pidettävä itse huolta itsestään.
Historialla on tapana toistaa itseään.
Sinkkumies
Lähdin sutta karkuun ..
Puhu vain omasta puolestasi. Jotkut osaavat ottaa opikseen menneistä.
En anna anteeksi. En jatka sellaisen henkilön kanssa seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu siitä, onko se loukkaaminen ollut tahallista ja todellista. Vai liioittelenko itse.
Sä et tiedä onko sun elämäsi todellista?
Sinkkumies
Nyt en ymmärrä.
Tarkoitin, että ehkä minä olen loukkaantunut tyhjästä ja turhasta. Eri ihmisillä voi olla aika erilaiset tavat ja arvot, enkä voi olla varma siitä, että onko toinen todella halunnut loukata minua vai ainoastaan toiminut omien, erilaisten tapojensa ja arvojensa mukaan.
13
Sinun kannattaisi pohtia edellinen kirjoituksesi auki. Kerrot siinä kaiken oleellisen itsestäsi.
Rakkautta,
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Hei minusta ihan hyvä kommentti. Tosiaan jos itse toimisi oikein niin huonosti toimiva näyttää typerältä. Mutta se ei tunnu auttavan, vaan enemmänkin lisää tämän ihmisen käytöstä, mielestäni ja raskasta on? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksesta puheen ollen vielä ja toisen posken kääntämisestä. Niin saako siitä paikalta kuitenkin jossain vaiheessa lähteä menemään. Koska alkaa olla se tilanne itsellä. Vai mitähän hän tähän sanoisi. Ap
Jokainen voi tehdä mitä ihan itse haluaa.
T.
Jesus Sinkkumies
Jos et tee sitä pahoin sydämin ja tarkoituksesi ei ole loukata muita.
Ja näin tapahtui av-palstan aikana! Kommenttiosioita haluttiin suljettavan tai muiden kirjoituksia rajoitettavan.
Ja tänä päivänä minä kerron teille tämän.
Sinkkumies
Mutta orjien käskettiin laittamaan ruksi oviensa yläpuolelle.
Yöllä tulisi Jumalan kosto, joka säästäisi joka perheen, jolla av-ruksi olisi ovensa yläpuolella.
Sinkkumies
Jeesus tuotti harmia turuilla ja toreilla. Hänen puheitaan haluttiin rajoittaa. Kun puheita rajoitettiin, niin Jeesus meni opettajaksi luostareihin, joissa puheita ei voitu kieltää!!
Sinkkumies
En anna koskaan anteeksi kenellekään ja kostan minulle tehdyt väärät teot kaikin keinoin.
Kosto elää kirjoitti:
En anna koskaan anteeksi kenellekään ja kostan minulle tehdyt väärät teot kaikin keinoin.
Niin kannattaakin. Jos he ovat oppineet, niin kääntäkööt itse poskensa!
Vai mitä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Hei minusta ihan hyvä kommentti. Tosiaan jos itse toimisi oikein niin huonosti toimiva näyttää typerältä. Mutta se ei tunnu auttavan, vaan enemmänkin lisää tämän ihmisen käytöstä, mielestäni ja raskasta on? Ap
Koska sinulla on tavoite.
..
....
......
Voittaa tämä ihminen. Siksi häviät. Aina.
Sinkkumies
Kosto elää kirjoitti:
Taitaa olla arki melko ikävää siinä tapauksessa, veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
..
....
......
Sinkkumies
Ehkä. Minulla on myös tavoite olla sovussa kaikkien kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
..
....
......
Sinkkumies
Ehkä. Minulla on myös tavoite olla sovussa kaikkien kanssa. Ap
Ei Jumala sitä tahdo. Ei Jeesus ollut sovussa kaikkien kanssa, vaan potki kauppiaiden pöydät kumoon.
Sinkkumies