Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rakastamasi ihminen loukkaa sinua eikä sano olevansa pahoillaan, annatko anteeksi?

Vierailija
27.07.2018 |

Olet kertonut asiasta, yleensä hän ei sano mitään tai vaihtaa aihetta? Sama homma jatkuu, tai sitten ei. Annatko anteeksi?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Sinkkumies

Muutenhan en rakastaisi ..

Vierailija
2/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi anteeksi jos toinen ei sitä anteeksiantoa kaipaa?

Vierailija
4/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissa johdattelee keskustelua?

Vierailija
5/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin , tätä oikeastaan mietinkin :D jos välitän hänestä kyllä muuten, mutta en haluaisi olla tekemisissä käytöksensä takia. Ap

Vierailija
6/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissa johdattelee keskustelua?

Eri olen vaikka tiedän kyllä kivikissan ja on tässä jotain samaa varmaankin. Ap

Vierailija
7/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jeesus tähän sanoisi?

Saman kuin Sinkkumies

t. Kinkkumies

Vierailija
8/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin , tätä oikeastaan mietinkin :D jos välitän hänestä kyllä muuten, mutta en haluaisi olla tekemisissä käytöksensä takia. Ap

taputtelen peppuasi. tapu tapu

Sinkkumies

Vierailija
9/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista olla pyytämättä anteeksi. Kertoo typerästä ylpeydestä. Jos joku tietoisesti loukkaa ja sitten sivuuttaa asian, kun yritän siitä keskustella, niin en minä anna anteeksi. Anteeksiantaminen vaatii sen, että toinen on pahoillaan. Aikani saatan niellä asian ja sietää sitä, mutta jos se ei muutu, en katso tilannetta enää. Tilanne on toki vaikeampi, jos kyseessä on perheenjäsen eikä esimerkiksi puoliso.

Ja koen asian niin, että mikään asia, joka loukkaa jotakuta, ei ole mitätön tai naurun asia, vaikka se naurettavan pieneltä toisen mielestä saattaisi tuntuakin. Kyllä rakkaussuhteessa tulee kunnioittaa toista ihmistä sen verran, ettei tahallaan aiheuta mielipahaa ja on pahoillaan, jos vahingossa aiheuttaa.

Vierailija
10/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ongelma on se, etten ole keneenkään laittanut välejä poikki, mutta nyt tuntuu että joudun (tahtomattani) sen huonon kohtelun takia. Absurdi tilanne. Olen nimittäin sanonut asiasta, ei reaktiota. Joskus muuttaa tapojaan,joskus ei ja se on aika raskasta.

Ap

Vierailija
11/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lapsellista olla pyytämättä anteeksi. Kertoo typerästä ylpeydestä. Jos joku tietoisesti loukkaa ja sitten sivuuttaa asian, kun yritän siitä keskustella, niin en minä anna anteeksi. Anteeksiantaminen vaatii sen, että toinen on pahoillaan. Aikani saatan niellä asian ja sietää sitä, mutta jos se ei muutu, en katso tilannetta enää. Tilanne on toki vaikeampi, jos kyseessä on perheenjäsen eikä esimerkiksi puoliso.

Ja koen asian niin, että mikään asia, joka loukkaa jotakuta, ei ole mitätön tai naurun asia, vaikka se naurettavan pieneltä toisen mielestä saattaisi tuntuakin. Kyllä rakkaussuhteessa tulee kunnioittaa toista ihmistä sen verran, ettei tahallaan aiheuta mielipahaa ja on pahoillaan, jos vahingossa aiheuttaa.

Haaahahahaa. täyttä roskaa.

Sinkkumies

Vierailija
12/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ongelma on se, etten ole keneenkään laittanut välejä poikki, mutta nyt tuntuu että joudun (tahtomattani) sen huonon kohtelun takia. Absurdi tilanne. Olen nimittäin sanonut asiasta, ei reaktiota. Joskus muuttaa tapojaan,joskus ei ja se on aika raskasta.

Ap

Miksi?

Sinkkumies

Vierailija
13/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu siitä, onko se loukkaaminen ollut tahallista ja todellista. Vai liioittelenko itse.

Vierailija
14/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kuin Sinkkumies

t. Kinkkumies

Olen oikeasti miettinyt tätä kannalta mitä Jeesus tekisi. Jos haluan tehdä oikein. Vaatiiko anteeksianto sen että vastapuoli on pahoillaan vai ei? Olen nimittäin ollut tämän ihmisen kanssa tekemisissä ja väsyn.

Ap

Vierailija
15/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman kuin Sinkkumies

t. Kinkkumies

Olen oikeasti miettinyt tätä kannalta mitä Jeesus tekisi. Jos haluan tehdä oikein. Vaatiiko anteeksianto sen että vastapuoli on pahoillaan vai ei? Olen nimittäin ollut tämän ihmisen kanssa tekemisissä ja väsyn.

Ap

Oliko yksikään Jeesuksen "vastustaja" pahoillaan?

Sinkkumies

Vierailija
16/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman kuin Sinkkumies

t. Kinkkumies

Ap

Voisit tehdä sen, mikä on oikein sinua itseäsi kohtaan. Jos väsyt, ei sinun kannata olla tuon ihmisen kanssa tekemisissä. Ei ole mitään järkeä ylläpitää ihmissuhteita, joista ei saa enemmän hyvää kuin huonoa.

Vierailija
17/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Perustele.

Vierailija
18/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu siitä, onko se loukkaaminen ollut tahallista ja todellista. Vai liioittelenko itse.

Sä et tiedä onko sun elämäsi todellista?

Sinkkumies

Vierailija
19/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Perustele.

En.

Sinkkumies

Vierailija
20/77 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies mielipiteesi on nyt kuultu, nyt voit varmaankin tehdä jotain muuta. Ikävä jos sinulla on jotain traumoja joiden takia trollaat. Minulle tämä vaan on ihan oikea asia. Ja kiinnostaa kuulla muiden ajatuksia. Jos sinulla on jotain oikeaa annettavaa tähän keskusteluun esim. oman elämäsi perusteella, ei siinä mitään että kommentoit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi