Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei valmis parisuhteeseen

Vierailija
27.07.2018 |

Tapasin hiljattain miehen, jonka kanssa synkkasi todella hyvin. Tunne oli molemminpuolinen. Ihastuimme toisiimme ihan täysillä ja vietimme paljon aikaa yhdessä.

Mies oli tavatessamme eronnut muutamaa kuukautta aiemmin pitkästä parisuhteesta. (Ero oli käsitelty loppuun ja miehen exä tiesi minusta, sen suhteen ei ongelmaa). Yhtäkkiä mies veti liinat kiinni. Sanoi, että hän pelästyi omia tunteitaan, eikä olekaan valmis parisuhteeseen ja haluaa jatkaa vain ystävinä. Minä olen aivan romuna. Minulle ehti kehittyä tosi paljon tunteita (ja niin miehellekin omien sanojensa mukaan).

Tämä mies pyörii ajatuksissani jatkuvasti. En ole ottanut häneen mitään yhteyttä, koska haluan antaa hänelle aikaa enkä halua aiheuttaa hänelle ahdistusta. Mies kyselee välillä minulta kuulumisia.

Pohdin, onko peli täysin menetetty. Voisiko tässä olla vielä jotain mahdollisuuksia saada hänet jossain kohtaa takaisin. Kysymykseni on, että miten minun kannattaisi toimia? Kannattaako odotella miehen mahdollista aloitetta, jos hän jossain kohtaa on valmis? Kannattaako antaa tilaa? Vai tekisinkö itse aloitteen ja pyytäisin häntä jossain vaiheessa vaikka kahville? Jos tapaisimme, se ehkä muistuttaisi häntä siitä kuinka valtavan mukavaa meillä oli yhdessä.

Kuulostaa ehkä epätoivoiselta, mutta on minulla omakin elämä. Olen keskittynyt ystäviini, työhön jne. Mutta tämä mies jäi mieleen, enkä tällä hetkellä koe kiinnostusta ketään muuta kohtaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelästyin omia tunteitani" tai "olet liian hyvä minulle" , tms. ovat yleensä pehmeämpi tapa sanoa "en ole tarpeeksi kiinnostunut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta, mies oli juuri eronnut ennen kuin tapasitte. En usko että parissa kuukaudessa pystyy eroa käsittelemään.

Joko siis hän huomaisi että oli ns. laastari erolle tai sitten piti sinusta, mutta ei halunnut heit ruveta vakituiseen suhteeseen niin pian.

Et voi tehdä mitään, tämä on miehen ongelma. Jos hänestä tuntuu että haluaa olla kanssasi, hän ottaa yhteyttä, muuten ei.

Vierailija
4/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi laastarin. Ja samalla useamman naisen kiertoon, nyt kun voi poikamiehenä harrastaa seksiä useiden naisten kanssa.