Miten olet varustautunut tänään tulevaan maailmanloppuun?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Auts, unohdin. Monelta? Poppareita voisin ehtiä ja skumpan kylmään. Milloin seuraava, jos tiät?
22.30.
Lomilla maailmanloput kivempia, ehtii ja jaksaa varustautua. Moneltako tulee? Piti kattoo se kuunpimennys.
Joko se nyt taas tulee? Minunkin elinkaina se on tullut jo vaikka kuinka monta kertaa.
Sori,en lue iltapäivälehtiä koska en pidä niitä luotettavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pääsisi ainakin tästä helteestä.
Me syntisethän joudumme tulimereen, mikäli lestadiolaisia on uskominen.
Eihän, koska eihän noi lestojen jutut koske uskonnottomia, vain lestat ovat syntisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lomilla maailmanloput kivempia, ehtii ja jaksaa varustautua. Moneltako tulee? Piti kattoo se kuunpimennys.
Anteeksi, joku jo vastasi. Nyt menee kuunpimennyksen kanssa päällekkäin. Lupasin jo lapsille. Aika valoisaa Etelä-Suomessa, jäänee pimennyskn näkemättä. Jos jossain jompikumpi näkyy, ehtisittekö ladata esim. YouTubeen?
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatuoliini olen askarrellutpskarrellut ilotulitejäämistöstä tundekingpläjäyksen ja rohkasuksi kossuvissy niin adiis amigoo!
Maailma loppuu siiihen kun joku hörhö keksii tehokkaimman joukkotuhoaseen ja leikkii jumalaa. Koska jokainen meistä on uskollinen omalle ahneudelleen. Sen voi estää vain ihmiset yhdessä.
Tein eurojackpotin jos tänään osuis!
Kokoisko joku näistä tulevista maailmanlopuista jonkun apsin?
Tutuissa niitä odottavia, unohdan tärkeät päivänsä usein, ajat ja lahkot meneeristiin.
Sivustolla vois olla myös rahallisesti käyttöä? Olisi myös mukavaa ja kohteliasta ottaa osaa, tsempata yms.
Olen juonut kaikki viinat ja miedommat juomat pois kuleksimasta, kiksautin rouvaa aamulla ja tilikin on melko tyhjä. Ei harmita jos lähtö tulee..
Hävitys ei tule yhdessä päivässä. Ensin on ihmisillä suuria vaikeuksia selvitä. Uskovat on pois temmattu. Uskoa haetaan, eikä sitä löydy, koska ei ole oikeaa julistajaa.
Mutta miten varaudun? Seuraan Jeesusta. Pidän yhteyttä ylöspäin rukoillen. Muuten elän kuten ennenkin palvellen muita. Ja olen onnellinen.
Kuuma kuin helvetissä jo muutenkin, ei tämä tästä pahemmaksi voi muuttua.
Laitan lapset nukkumaan, tuskin heille sopivaa ohjelmaa 😁
Siivosin vähän paikkoja. Jos se Jeesus kuitenkin tulee käymään.
Me syntisethän joudumme tulimereen, mikäli lestadiolaisia on uskominen.