Miten olet varustautunut tänään tulevaan maailmanloppuun?
Kommentit (35)
Jos meinaat sitä kuun väriä, niin on se ollut punainen ennenkin.
Ei silti että mulla mitään maailmanloppua vastaan olisi, sehän olisi niin ihanaa kun taivaaseen temmattaisiin jo ennen kuin ehti kuolla, etuoikeutettu oisin. Olen vahvasti uskossa.
Ei se mitään maailmanloppua ole tulossa. Mutta saattaa kyllä hyvinkin olla merkkejä muuttuvaan maailmanaikaan.
En mitenkään. Otan rennosti ja join yhden lonkeron...harmi ettei ole enempää. Skumppa kyllä jääkaapissa mut se ei ole vielä ehtinyt reilussa tunnissa viilentyä tarpeeksi.
Palstailemalla koko päivän. Voin kuolla onnellisena.
Aijon olla mukavassa nousuhumalassa.
Ilahduin, mutta valmistaudun myös pettymykseen.
Onks tää se aika kun jäykät uskikset temmataan ulos ja hyvät tyypit jää pallolle?
Jääkaapissa on tonnikalaa ja kokista
Puutarhatuoliini olen askarrellutpskarrellut ilotulitejäämistöstä tundekingpläjäyksen ja rohkasuksi kossuvissy niin adiis amigoo!
Ostetaan perunalastuja ja limpparia.
Katsellaan lasten kanssa punaista täysikuuta.
"Vanhan testamentin Joelin kirjassa sanotaan, että ennen tuhoa Herra antaa nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä:
Verta, tulta ja savupatsaita."
Hmm...
Monesko vuorossa? Onhan noita ollut - ja mennyt. Pelkkiä pannukakkuja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se aika kun jäykät uskikset temmataan ulos ja hyvät tyypit jää pallolle?
Kyllä, nyt on ylöstempauksen aika tai sitten se on joskus muulloin.
* Ylöstempaus tapahtuu ennen suurta vaivanaikaa (pretribulationalismi)
* Ylöstempaus tapahtuu vaivanajan puolivälissä (midtribulationalismi)
* Ylöstempaus tapahtuu vaivanajan lopussa, ennen tuhatvuotista valtakuntaa (premillenialistinen posttribulationalismi)
* Ylöstempaus tapahtuu tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen (postmillenialistinen posttribulationalismi).
Auts, unohdin. Monelta? Poppareita voisin ehtiä ja skumpan kylmään. Milloin seuraava, jos tiät?
Ilmankos rupes jo vähän kuumottamaan.
No pääsisi ainakin tästä helteestä.
Pittääkö ne popparit sitten tehä. Ja paistaa siipiä sun muuta herkkua valvojaisiin. Mites kun palsta menee kiinni, missä olisi seurantaketju?
Täytyy ihan häveten tunnustaa, etten ole valmistautunut mitenkään.