Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämää 2 elokuvassa Stanfordin ja Anthonyn häät...

Vierailija
27.07.2018 |

Onko typerämpää kuin että nuo kaksi menivät lopulta naimisiin? Ja sitten vielä ne yliampuvan prameat häät...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän väkisin väännettyä. Mutta niinhän oli koko elokuvakin.

Vierailija
2/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Inhottaa koko leffa (tai ne molemmat leffat) muutenkin. Kaikki on niin teennäistä ja tönkköä. Samanthan kiristetty naama...ja se Liza Minelli...mikä vahanukke, hyvä kun hymyilemään pystyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotten tyttäret rasittavia. Se kiinalainen on täysin surkea näyttelemään ja on niin "söpösöpösöpö" ja sitten se niiden oma on kunnon niiskunokka, koko ajan parkumassa. Ei lapsi tyhjästä koko ajan itke. Veisivät lekuriin.

Vierailija
4/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha moka tuossa kun Charlotten tytär länttää maaliset kätensä Charlotten hameeseen. Alussa kädenjäljet ovat tosi lähellä toisiaan mutta kun Charlottea kuvataan kävelemässä komeroon niin kädenjäljet ovatkin yhtäkkiä siirtyneet kauemmas toisistaan.

Vierailija
5/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanthan rooli on täysin yliammuttu tuossa kakkoselokuvassa. Kuka hitto oikeasti levittää jotain vaginavoidetta lasiseinäisessä toimistossa työaikana? Jotain rajaa!

Vierailija
6/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain siistiä noissa leffoissa on vaikka ovatkin jotenkin vähän liian siloteltuja.

Vierailija
7/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti kakkosleffassa eniten se lastenhoitaja, joka ei käyttänyt rintaliivejä 😦

Vierailija
8/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niin ihania leffoja kaikessa hölmöydessään...ainakin tällaselle hard core -fanille! Täydellisiä aivot-narikkaan-hyvän mielen leffoja.

Vierailija
9/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain siistiä noissa leffoissa on vaikka ovatkin jotenkin vähän liian siloteltuja.

Musta molemmat leffat olivat pettymyksiä, odotin niitä parhaan ystäväni kanssa hartaasti, vielä parikymppisinä ajattelimme että sarjan naiset ovat kovin kypsiä aikuisia ja halusimme itse olla samanlaisia, leffojen piti olla jotain aivan mahtavaa, mutta eka tuntui vain ylipitkäötä sarjan jaksolta ja toka oli aivan naurettava.

Vierailija
10/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetytti kun Samantha pukeutui punaiselle matolle samaan mekkoon kuin Miley Cyrus ja molemmilla sattui olemaan saman mekon lisäksi vieläpä samat kengät. Hei haloo, mitä on liikkunut puvustajien päässä? Kun tuohan ei todellakaan ollut suuniteltu juttu, että molemmilla sama mekko. Se olisi vielä mennyt mutta että vielä samat kengätkin.

Vierailija
11/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttäviä kohtauksia on leffa täynnä. Oikein myötähäpeää herättäviä. Etenkin Samanthan kohtaukset. Charlotte on aidoin.

Vierailija
12/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miley on leffassa ihan järkyttävän ruma.

Vierailija
13/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SJP näyttää tosi väsähtäneeltä.

Vierailija
14/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se pakollinen mustasukkaisuuskohtaus kun kiho juttelee Penelope Cruzin kanssa. Penelope on tuossa niin itseään täynnä olevan espanjattaren oloinen. Ei ole espanjalaiseksi mitenkään erityisen kaunis. Olen aina ihmetellyt hänen hehkutustaan.

Vierailija
15/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihon käytös ei kyllä ollut kovin kivaa kun oli niin ihastuksissaan Penelopesta. Kyllä minäkin olisin ollut mustasukkainen ja ihan syystä!

Vierailija
16/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda on leffoissa tosi nättinä. Ei ole oikein enää se sama Miranda...

Vierailija
17/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet siniset seinät Carrien entisessä kämpässä johon meni välillä kirjoittelemaan. Ja miksi ihmeessä säilytti vaatteitaan siellä? Mä olisin ainakin jäänyt asumaan siihen ja antanut kihon olla rauhassa aina kun halusi. Kun eivät lapsiakaan halunneet.

Just sellainen suhde olisi mulle itselleni ihana ettei asuttaisi yhdessä vaan molemmilla omat kämpät ja tavattaisiin kun siltä tuntuu. Pysyisi mielenkiinto toista kohtaan paremmin yllä. Oma rauha ja aika on vaan niin tärkeä juttu.

Siksi mä aion asua yksin vaikka löytäisinkin jonkun.

Vierailija
18/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miranda on leffoissa tosi nättinä. Ei ole oikein enää se sama Miranda...

Kaikki on meikattu viimeisen päälle ja erityisesti Mirandassa sen huomaa, koska oli ennen luonnollisempi. Nyt on kyllä jos jonkinmoista valokynää ja shimmeriä tupsuteltu mielestäni liikaakin.

Vierailija
19/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti kakkosleffassa eniten se lastenhoitaja, joka ei käyttänyt rintaliivejä 😦

Miksi naisen pitää käyttää rintaliivejä? Eihän miehetkään käytä vaikka miestissinsä olisivat samankokoiset kuin joillain naisilla.

Vierailija
20/40 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vaatteita noissa leffoissa '😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän