Missä menkat??
Olivat viime kerrallakin vähän myöhässä. Rask.testi näytti negaa, ja silloin ne tulivatkin. (Mulla siis menkat oli eka päivä, nyt kiertoni mukaan niiden olisi pitänyt alkaa eilen... En tehnyt raskaustestiä, sillä seksiä ei ole ollut viime kuun lopun jälkeen.
Voiko helle vaikuttaa kuukautisiin?? Yritin googlata, mutten löytänyt tuloksia.
En ole syönyt enkä nukkunut helteiden takia kunnolla (syönytkin lähinnä epäterveellisesti jotain kylmää )
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Nythän se vasta näkyy jos olet paksuna, kerta viime kuun lopulla seksiä viimeksi ollut. Tee testi. Kaiken varalta.
No jos olisin paksuna niitä menkkoja ei olisi pitänyt silloin ekana päivänä tehdäkkään. Ja jos olen raskaana, eikös nyt ole liian myöhäistä abortoida?? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän se vasta näkyy jos olet paksuna, kerta viime kuun lopulla seksiä viimeksi ollut. Tee testi. Kaiken varalta.
No jos olisin paksuna niitä menkkoja ei olisi pitänyt silloin ekana päivänä tehdäkkään. Ja jos olen raskaana, eikös nyt ole liian myöhäistä abortoida?? :(
Ollakkaan* sori, uusi luuri, ei tunne vielä sanoja
Abortin saa kun alkio on 12 viikkoinen tai alle. Jos menee yli sen, pitää olla hyvä syy aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Abortin saa kun alkio on 12 viikkoinen tai alle. Jos menee yli sen, pitää olla hyvä syy aborttiin.
Mikä on tarpeeksi hyvä syy? Tuskin riittää se että ei halua lasta