Mistä nymfomaani hakee apua?
Olen tässä vuosien ajan ollut ahdistunut vietistäni: Minä haluan koko ajan, vaikka olisi 10 minuuttia edellisestä. Miehen vartalon näkeminen saa ihan suunniltaan tahdosta. Mieheni on ymmärrettävästi ihan loppu tähän ja minä taas kiukuttelen ja ahdistun, kun en saa tarpeeksi. Luulen siis, että olen nymfomaani.
Terveyskeskuslääkärin kautta? Vai nauraako ne pihalle? Lääkkeitä? Onko kellään kokemusta?
Kommentit (18)
Tuu käymään meillä niin katsotaan mitä asialle voi tehdä.
Anna yhteystietosi. Saatan pystyä auttamaan.
Minä ehdin toivoa että apua saisi kun aloitin pillerit. No veivät sen pahimman vaiheen kuusta pois mutta nyt halut jakaantuu tasaisesti ympäri kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapiasta.
Eli mennäänkö terveyskeskuslääkärin kautta? Minulla ei ole varaa yksityisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdin toivoa että apua saisi kun aloitin pillerit. No veivät sen pahimman vaiheen kuusta pois mutta nyt halut jakaantuu tasaisesti ympäri kuukauden.
Ei auttanut hormonaalinen ehkäisy, jota kokeiltiin useampaa eri sorttia. Tosin en kertonut niille lääkäreille tästä ongelmastani... hävettää enkä halua joutua mihinkään osastohoitoon. Tai no, en halunnut, mutta en halua myöskään, että mieheni ottaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auttanut hormonaalinen ehkäisy, jota kokeiltiin useampaa eri sorttia. Tosin en kertonut niille lääkäreille tästä ongelmastani... hävettää enkä halua joutua mihinkään osastohoitoon. Tai no, en halunnut, mutta en halua myöskään, että mieheni ottaa eron.
Miten olet käsitellyt asiaa miehesi kanssa? Meillä mies alkoi jossain vaihessa stressantumaan ja kai se otti jonkun itsetunnon päälle kun ajatteli ettei pysty minua tyydyttämään.
Sitten pitkät keskustelut aiheesta ja nyt koitan vain piilottaa omaa turhautumistani. Muuta ratkaisua en ole keksinyt.
Jos siitä on haittaa muun elämän kannalta, niinkun nyt sain sen kuvan, niin kannattaa ottaa yhteyttä ammattilaiseen ja selvittää syy.
Voit ottaa yhteyttä esim. Sexpon neuvontapuhelimeen ja heillä on myös seksuaaliterapiaa ilmaiseksi kolme käyntiä (myös Skypen välityksellä).
Lisäksi joku laadukas vibraattori ja/tai TPE:stä valmistettu miesnukke voisi olla sinulle hyödyllinen. Esimerkiksi Fun Factoryn silikoonivibrat tai Fuck Me Silly Dude nukke -- molemmat löytyy suomalaisista erotiikkakaupoista.
Ehkä voisit hommata Web kameran ja tehdä tuosta itsellesi ammatin, jos miestäsi ei haittaa. Saisit käännettyä ongelman jonkinlaiseksi eduksi. Kai sitä voi pitää jotain kypärää tai naamariakin päässä, jos ei naamaa viitsi esitellä. Voisin kuvitella, että tuo ei parane kuin mahdollisesti iän myötä hormonaalisten muutosten yhteydessä. Psykologinen taistelu voi olla vähän näitä tuulimylly taisteluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet käsitellyt asiaa miehesi kanssa? Meillä mies alkoi jossain vaihessa stressantumaan ja kai se otti jonkun itsetunnon päälle kun ajatteli ettei pysty minua tyydyttämään.
Sitten pitkät keskustelut aiheesta ja nyt koitan vain piilottaa omaa turhautumistani. Muuta ratkaisua en ole keksinyt.
Ollaan puhuttu asiasta moneen otteeseen, enkä viitsi enää hänelle edes asiasta puhua, koska hänelle tuli suorituspaineita ja nimenomaan sitä suorittamista, kun yritti ja yritti, mutta aina vaan olin valmis "uuteen sotaan". Ei ymmärtänyt, että ei ole kyse siitä, etteikö hän riittäisi, vaan että tämä on minun pääni sisällä. Mies on niin ihana, etten halua hänestä luopua. Jos tähän on lääke, otan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä on haittaa muun elämän kannalta, niinkun nyt sain sen kuvan, niin kannattaa ottaa yhteyttä ammattilaiseen ja selvittää syy.
Voit ottaa yhteyttä esim. Sexpon neuvontapuhelimeen ja heillä on myös seksuaaliterapiaa ilmaiseksi kolme käyntiä (myös Skypen välityksellä).
Lisäksi joku laadukas vibraattori ja/tai TPE:stä valmistettu miesnukke voisi olla sinulle hyödyllinen. Esimerkiksi Fun Factoryn silikoonivibrat tai Fuck Me Silly Dude nukke -- molemmat löytyy suomalaisista erotiikkakaupoista.
Juu, ihan ammattilaista etsinkin ja kysymys kuuluikin, että mitä kautta sinne ammattilaiselle pääsee, kun ei ole varaa yksityisammattilaiseen. Kiitos sexpo-vihjeestä, tutkin asiaa. Lelut eivät auta, koska minulla tämä ei liity siihen, että pitäisi saada vaan toivottu lopputulos, vaan siihen matkaan, siinä on oltava osallisena mies. Mielellään vielä tuo oma.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit hommata Web kameran ja tehdä tuosta itsellesi ammatin, jos miestäsi ei haittaa. Saisit käännettyä ongelman jonkinlaiseksi eduksi. Kai sitä voi pitää jotain kypärää tai naamariakin päässä, jos ei naamaa viitsi esitellä. Voisin kuvitella, että tuo ei parane kuin mahdollisesti iän myötä hormonaalisten muutosten yhteydessä. Psykologinen taistelu voi olla vähän näitä tuulimylly taisteluita.
Miten tähän auttaisi itsensä esittely? En ymmärrä...?
Itsetyydytys jopa turhauttaa minua enemmän kuin se ettei saa seksiä.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytys jopa turhauttaa minua enemmän kuin se ettei saa seksiä.
Ei ap
Sama täällä. Liekö sitten jonkinlaista ylimääräistä vinksahdusta, mutta minulla tämä on nimenomaan sellaista, että siinä pitää olla toinen ihminen ja mieluiten se oma mies. Muualle en ole lähtenyt, vaan yhden kommentoijan tavoin pyrin kätkemään turhautumiseni. Mutta nyt haluan apua, eihän tässä ole mitään järkeä!
Vaihdevuosiinkin vielä pitkä, pitkä aika (äidillä 54-vuotiaana ja vanhimmalla siskolla ei ainakaan vielä, hän on 47) ja nekään kuulemma eivät tähän välttämättä auta, kuten eivät auttaneet ehkäisymenetelmien hormonitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan ammattilaista etsinkin ja kysymys kuuluikin, että mitä kautta sinne ammattilaiselle pääsee, kun ei ole varaa yksityisammattilaiseen. Kiitos sexpo-vihjeestä, tutkin asiaa. Lelut eivät auta, koska minulla tämä ei liity siihen, että pitäisi saada vaan toivottu lopputulos, vaan siihen matkaan, siinä on oltava osallisena mies. Mielellään vielä tuo oma.
Joo, uskoisin että Sexpo on se mistä saat apua tai ainakin osoittavat suunnan mistä sitä voisi hakea. Ovat toimineet sivujensa mukaan jo vuodesta 1969 ja ovat kaikki alan ammattilaisia, eli kokemusta löytynee varmaan enemmän kuin perus terveyskeskustyöntekijällä.
Neuvontapuhelin on myös ilmainen, eli et ainakaan menetä mitään jos päätät kokeilla. Heidän sivut myös pursuaa tietoa kaikesta seksuaalisuuteen liittyvästä ja jos koet puhumisen vaikeaksi, niin voit jättää myös viestin samalla tavalla kuin tänne. Siihen sitten vastaa joku Sexpon työntekijöistä.
-Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän auttaisi itsensä esittely? En ymmärrä...?
Siis siten, että saisit siitä tumputtamisesta edes jonkinverran rahaa. Kääntäisit ongelman eduksi. Siellähän on paljon nymfomaaneja roikkumassa dildojensa kanssa noilla seksikamera sivuilla. Mietin asiaa siltä kann alta, että et edes yrittäisi hoitaa ongelmaa, vaan hyväksymään sen ja oppimaan elämään sen kanssa.
Miten olisi hieromasauvan käyttö? Ja kyllähän meitä apumiehiäkin voi ottaa "taakan jakoon".