Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde lihottaa!

Vierailija
27.07.2018 |

Sinkut ovat yleensä hoikkia, koska haku päällä. Seurusteluaikana voi laihtua muutaman kilon, koska ensihuumassa ruoka ei edes tule mieleen.
Avo-ja avioliitossa sitten liikunta vähenee ja ruokahalu normalisoituu ja lisääntyykin.
Itse olen lihonut 18kiloa kymmenessä vuodessa.
Voi prkl!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Minä laihduin 25kg kun ruoat menikin nyt 50-50 eikä satasella mun napaan.

Vierailija
2/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ketkä ovat ihastuneet toiseen naiseen/mieheen ja parisuhde retuperällä, laihtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pitää paikkansa. Tyttäreni oli koko lapsuutensa tosi hoikka tyttö. Lakkiaisissa vielä missin mitoissa. Nyt viisi vuotta myöhemmin on varmaan tullut parikymmentä lisäkiloa. En viitsi niistä mitään huomauttaa, koska meidän välit menisi vain huonoiksi siitä. Poikakaveri oli vähän pullukka kun alkoivat seurustella, nyt hoikistunut hän.

Vierailija
4/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy päinvastoin. Parisuhteessa ollessa pidän itsestäni parempaa huolta. Tulee mm. baareiltua vähemmän.

Vierailija
5/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut saman miehen kanssa 10v yhdessä ja tänä aikana laihtunut normaalipainon sisällä 12kg. Olin aiemmin 62kg ja nyt pitkään jo ollut 50kg. 😊

Vierailija
6/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mulla just päin vastoin! Parisuhteessa säännöllisemmät elämäntavat, yhdessä harrastetaan liikuntaa ja syödään terveellisesti. Emmä sinkkuna moista harrastanut.

Vierailija
7/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin saman painoinen niin sinkkuna kuin parisuhteessakin. Toiset ne osaa pitää hyvät elämäntavat kokoajan oli tilanne mikä vaan. 😊

Vierailija
8/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa pitää paikkansa. Tyttäreni oli koko lapsuutensa tosi hoikka tyttö. Lakkiaisissa vielä missin mitoissa. Nyt viisi vuotta myöhemmin on varmaan tullut parikymmentä lisäkiloa. En viitsi niistä mitään huomauttaa, koska meidän välit menisi vain huonoiksi siitä. Poikakaveri oli vähän pullukka kun alkoivat seurustella, nyt hoikistunut hän.

Miksi sun pitäisi huomauttaa niistä? Luuletko ettei sun tytär itse tiedä lihoneensa? Ihme porukkaa.

Vierailija
9/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat parisuhteessa olijat on kylläkin hoikempia tai paremmassa kunnossa kuin sinkut. Että silleen. 😂

AP lienee katkera sinkku?

Vierailija
10/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Mussukkaiseni kanssa on kiva syödä, mutta on kiva myös urheilla yhdessä.

Vierailija
11/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lihota. Itse sinä itseäsi lihotat, kukaan tai mikään muu ei ole vastuussa lihoamisestasi (eikä ruveta nyt vetämään niitä lääke- ja sairauskortteja, tiedän että ne voivat aiheuttaa lihoamista).

Vierailija
12/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkittukin, että onnellisessa liitossa lihoo =)

Vierailija
13/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan joo lihottu. Yhessä syyää herkkuja mut lenkkeilläänki joskus yhdessä

Vierailija
14/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat parisuhteessa olijat on kylläkin hoikempia tai paremmassa kunnossa kuin sinkut. Että silleen. 😂

AP lienee katkera sinkku?

Sähän oot ihan hölmö..vai etkö osaa lukea..aloitusta.

Vierailija
15/15 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisessa parisuhteessa enkä ole lihonut :)