Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kohtaa lapsiperheessä on sellainen vaihe, että

Vierailija
27.07.2018 |

molempien vanhempien on helppo keskittyä uraansa? Lapset pärjäävät kotona ja ei ole sellaista jatkuvaa kiirettä ja ruuhkavuosia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu tosi paljon työn luonteesta, siitä onko perheessä yksi vai kaksi vanhempaa ja lapsien lukumäärästä. Mä esimerkiksi ohjelmointia työnäni tekevänä pystyn tehdä varsinaista työtä vaikka yöllä kotona, mutta joku myyntityötä tekevä ei yhtä paljon siihen pysty. Meitä myös on kaksi vanhempaa ja lapsiakin vain kaksi.

Vierailija
22/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi palattava kolmivuoroon. Lapset ala-asteella, en koe jaksavani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset ovat kouluikäisiä ja teinejä, ei kumpikin voi panostaa töihin, vaan vähintään toisen on on oltava autokuskina. Kun lapset olivat pieniä, harrastukset olivat 1-2 *vko ja usein vielä lähikoululla tms. Kun taidot ovat kehittyneet, harrastuksia on ympäri lähikaupunkeja ja 5-7 * vko.

Vierailija
26/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein koskaan. Aina se muuhun keskittyminen jossain näkyy. Usein pärjäävä ja fiksu nuori, joka laittaa itse ruokansa, hoitaa koulut ja harrastukset eikä ole taakkana vanhemmille, on samalla yksinäinen. Eikä kehtaakaan olla vaivaksi, koska ymmärtää vanhempien uran merkityksen.

Vierailija
27/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset on päässeet opinnoissaan hyvin alkuun.

Ala-aste vai yliopisto...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä