Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako tukeva mies naista?

Vierailija
27.07.2018 |

On paljon miehiä joita kiihottaa tukevampi, rehevä nainen. Mutta löytyykö vastaavia naisia jotka kiihottuvat vatsakkaasta tai tukevasta miehestä? Ei se ainakaan kovin yleistä liene ole.

Kiihottaako tukeva mies naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota varsinaisesti just se tukevuus, mutta tukeva mies voi olla seksikäs, riippuen koko paketista. Nyt esim. mahakkaampi mies, aivan järkyttävän kuuma ja seksi ihanaa.

Vierailija
2/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota varsinaisesti just se tukevuus, mutta tukeva mies voi olla seksikäs, riippuen koko paketista. Nyt esim. mahakkaampi mies, aivan järkyttävän kuuma ja seksi ihanaa.

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mukava kuulla. Että löytyy nainen jolle tukevuus ei ainakaan ole este. Mutta onko niitä joita se oikein kiihottaa,tai jotka mieluummin valitsevat tukevan kuin hoikan?

Vierailija
4/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli tavatessamme hyvin hoikka, suorastaan alipainoinen. Sittemmin ihastuin työkaveriin, jolla oli ehkä 30-40 kg ylipainoa. Kummassakaan tapauksessa en ihastunut painoon, vaan miehen persoonaan painosta huolimatta. Miehen tukevuus sinänsä ei kiihota, mutta se voi muuttua viehättäväksi, jos mies on muuten kiinnostava.

Vierailija
5/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevuus sinänsä ei kiihota (ei kyllä laihuuskaan). Rakkaus ja himo ei mulla painoa kysele.

Vierailija
6/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naiset sanovat tai kirjoittavat, että ei ole merkitystä, mutta kyllä on lihavan/tukevan miehen vaikea löytää seuraa naisesta. Tietenkin sillä on merkitystä seuran haussa miltä näyttää.

Vierailija
7/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimo aina sanoo , että häntä kiihottaa  tosi paljon, kun olen tällainen vähän vatsakas, noin satakiloinen, mutta kiinteän roteva ja peppuni on kuulemma aika kiinteän tiukka. Siitä hän saa kiinni hyvin kun painan ja vetää minua lähemmäs ...Nimenomaan hän kiihottuu tosi paljon rotevuudestani, kun olen päällä perinteisesti ja tuntee osan painostani kun työntelen...Tietenkin kannattelen itseäni aina kuitenkin , paitsi kun hän pyytää painoa enemmän päällä/lähellä lopussa kun laukeamme...Aamulla viimeksi vaimon kanssa juuri näin tehtiin...ja teki ihanaa taas, kun hän siinä kietoi jalkoja ympärilleni ja sai orgasmin ollessani ihan syvällä...

Vierailija
8/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos isompi mies aikuiselle naiselle, mieluummin iso poika kuin laiheliini. Olen itse sievä pienellä mahalla ja isoilla tisseillä varustettu; mieluummin otan kunnon miehen.

Vierailija
9/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naiset sanovat tai kirjoittavat, että ei ole merkitystä, mutta kyllä on lihavan/tukevan miehen vaikea löytää seuraa naisesta. Tietenkin sillä on merkitystä seuran haussa miltä näyttää.

Höps. Minulla ainakin on uusi rakas, jolla on kunnon maha. Ei mitään merkitystä. Muut asiat merkkaa kuule.

Vierailija
10/14 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastun henkilöön, en hänen ulkonäköönsä. Esim nykyinen vakipanoni on vatsakas, kaljuuntuva mua 10 vuotta vanhempi mies. Mutta sydämellinen ja lämmin, erittäin älykäs, välittävä, huumorintajuinen ha käyttäyttyy kuin herrasmies. Sängyssä välittää naisen nautinnosta.

Vierailija
11/14 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 100 kg tukeva jässikkä, en niinkään mahakas, ennemmin tasapaksu ja roteva. En ole aina ollut niin tyytyväinen vartalooni, mutta nyk. vaimoni tykkää kun olen häntä isompi. Rakastellessa pyytää päälle ja nyt olen 'oppinut' menemäänkin, eksä ei halunnut koskaan että olisin ollut hänen lähellä siinä tilanteessa. Just läheisyys on parasta ja tietysti naista kuunnellen, asentoa sovittaen.

Vierailija
12/14 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee heti ainakin kaksi tukevaa miestä, jotka ovat tosi seksikkäitä.

Vierailija
13/14 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tukeva/lihava mies. Vaikka olen ollut hoikassakin kunnossa niin aina ilmeisen tukevan näköinen muiden mielipiteistä päätellen.

Olen huomannut että naisia jotka tykkäävät tukevasta on joitain, mutta todella vähän. Olen saanut joskus suoriakin ehdotuksia, esim. "mennäänkö naimaan, tykkään tukevammista miehistä?"

Mielestäni toinen tekijä joka merkkaa naisille vielä enemmän kuin tukevuus, on pituus. Itse olen vain 175cm. Jos olisin 185cm tai pidempi menettäisi tukevuus vähän merkitystään, tai jopa olisi hyvä juttu. Kai se on naisten mielestä jotenkin turvallisempaa ja komeampaa kun mies on kaikinpuolin iso. Mutta pahin yhdistelmä on lyhyt ja tukeva.

Toivoisin näkeväni useammin tukevista pitäviä naisia.

Vierailija
14/14 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on isovatsainen tukeva, aika karvainenkin. Eihän se hänen vatsansa minua kiihota mutta olen aina pitänyt isommista miehistä, joskus seurustelin sellaisen pitkän tikku-ukon kanssa ja ei vaan napannut. Kyllä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi