Syntyvyyden laskun syynä sinkkujen korkea moraali
Osa ihmisistä on valmiita harrastamaan seksiä ja hankkimaan jälkeläisiä sinkkuina, mutta ainakin minulle on täysin selvää, että yhtäkään lasta en hanki avioliiton ulkopuolella. Minulla ja itse asiassa kaikilla sinkkututtavillani on korkea seksuaalimoraali. Tämä on yksi syy syntyvyyden laskemiselle. Toinen syy on, että useimmat avioparit eivät hanki enempää kuin 3 lasta.
T. kiltti__nainen
Kommentit (17)
Totta. Alusta asti yh:na olleiden määrä on laskenut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en lähesty naista joka on ns. ”Elänyt”.
Enkä minä miestä, joka on "elänyt". Valtava tautiriski, koska monet miehet keräävät määrää eivätkä laatua.
N
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on oikea syy eikä keksitty, hyvä sinulle. Minäkään en halua irtosuhteita harrastavaa miestä.
Jep. Olen sanonut kaikille lähestyneille miehille, ettei seksiä ennen avioliittoa ja tässä ollaan vanhapiikaneitsyenä edelleen :)
'Korkea moraali' on kaikkien ideologisten hömpötysten taustalla. Kaikki niistä eivät kestä tarkempaa tarkastelua yhtä hyvin.
Sama. Jos haluan joskus tulevaisuudessa kokea äitiyttä voin ottaa vaikka kissanpennun tai tehdä hyväntekeväisyyttä eli olla äiti tyyliin äiti Teresa.
Oikein. Seksi kuuluu avioliittoon. Siis tuolle seiskakommentin kirjoittaneelle "vanhapiikaneitsyelle" kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tunnetusti lähesty minkäänlaista naista.
ainut syy on taloudellinen tilanne ja epävarmuus tulevasta. Silloin AINA syntyvyys laskee, ja tietty syitä haetaan ihan muualta -.-
Vierailija kirjoitti:
ainut syy on taloudellinen tilanne ja epävarmuus tulevasta. Silloin AINA syntyvyys laskee, ja tietty syitä haetaan ihan muualta -.-
Ei se ainut syy ole. Sinkkunaisissa on paljon varakkaitakin ja joilla tiivis sosiaalinen verkosto, mutta sen lisäksi seksuaalimoraali on korkea eli ei avioliiton ulkopuolista säätöä -> ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainut syy ole. Sinkkunaisissa on paljon varakkaitakin ja joilla tiivis sosiaalinen verkosto, mutta sen lisäksi seksuaalimoraali on korkea eli ei avioliiton ulkopuolista säätöä -> ei lapsia.
13 tarkoitti varmaan aviopareja. Heillä syynä alhaiseen lapsilukuun on raha,
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos haluan joskus tulevaisuudessa kokea äitiyttä voin ottaa vaikka kissanpennun tai tehdä hyväntekeväisyyttä eli olla äiti tyyliin äiti Teresa.
Mulla on kaveri joka sanoo olevansa koiransa äiti ja miehensä on sen isä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "elänyt"? Mikä sinulle on elämisen synonyymi?