Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain on vatsamakkara/makkaroita ja joillain iso yksi "pallo"?

Vierailija
27.07.2018 |

Jos pallo on pehmeän löysä niin eikai se silloin sitä kauheaa sisäelinrasvaa ole?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus taitaa yleensä olla "pallomaista". Mutta ei varmaan kaikki pallomahat ole vain turvotusta.

Sitten taas laihtuessa löysä iho voi näyttää makkaramaiselta, mutta makkaroissa ei ole tietenkään aina kyse siitä.

Silloin kun molemmissa on kyse vain rasvasta, niin en kyllä tiedä mistä ero johtuu.

Vierailija
2/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laihanakin kolme kumpua mahassa, ja jollakulla on mua 20kg painavampana tasainen, kiinteä maha, vaikkakin ympärysmitaltaan suurempi.

Ei käy tasan geenilahjat.

Vierailija
4/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen kiinteä pallo, niin rasva on vatsalihaskerroksen alla, eli sitä kaikkein pahimman lajin sisäelimiä ympäröivää rasvaa. Makkaramainen rasva on lihaskerroksen ulkopuolella, eikä ihan niin vaarallista, tosin kyllä sekin kudos on hormonaalisesti aktiivista eikä mitenkään terveellistä. 

Tämä voi myös muuttua jos ihminen lihoo ja laihtuu usein. Itse kun lihoin ensimmäisen kerran, mahasta tuli raskausmahamainen pinkeä pallero. Siinä sitten lihomis-laihtumisjojoa aikansa, ja nykyään maha on löysänä roikkuvaa makkaraista laardia, joka valuu häpykummun päälle läskipussina, ja ylämahan taas on suht litteä.

Vierailija
5/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sellainen kiinteä pallo, niin rasva on vatsalihaskerroksen alla, eli sitä kaikkein pahimman lajin sisäelimiä ympäröivää rasvaa. Makkaramainen rasva on lihaskerroksen ulkopuolella, eikä ihan niin vaarallista, tosin kyllä sekin kudos on hormonaalisesti aktiivista eikä mitenkään terveellistä. 

Tämä voi myös muuttua jos ihminen lihoo ja laihtuu usein. Itse kun lihoin ensimmäisen kerran, mahasta tuli raskausmahamainen pinkeä pallero. Siinä sitten lihomis-laihtumisjojoa aikansa, ja nykyään maha on löysänä roikkuvaa makkaraista laardia, joka valuu häpykummun päälle läskipussina, ja ylämahan taas on suht litteä.

Höpö höpö. Minulla oli sellainen kiinteä pallo ja vyötärön ympärys 99cm, mutta kun kävin ilmaisessa kehonkoostumusmittauksessa kävi ilmi ettei viskeraalirasvaa ole. 

Vierailija
6/6 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minulla oli sellainen kiinteä pallo ja vyötärön ympärys 99cm, mutta kun kävin ilmaisessa kehonkoostumusmittauksessa kävi ilmi ettei viskeraalirasvaa ole. 

Mitä sinulla siellä nahan alla oli. Vauvako vai 20 m pitkä ohutsuoli?