Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helteet väistyy reilun viikon päästä ja elokuun ekana viikonloppuna taitaa alkaa viiletä...........?

Ennenkuin pohjavedet loppuu?
27.07.2018 |

Ensi viikon sunnuntaina näyttäisi putoavan lämpötila muutaman asteen. Toivottavasti, ettei aleta kärsimään veden puutteesta, osassa Suomea pyydetty jo säännöstelemään vettä ette pestäisi autoja, kasteltaisi nurmikoita jne.

Sen huomaa jo siitä ettei yöt ole enää lämpimiä ja trooppisen kosteita, että syksyä kohti aletaan pikkuhiljaa mennä.
kk-ennuste näytti siltä että elokuun ajan olisi päivisin 15-22 astetta siitä eteenpäin eli vähitellen viilenee. Ihan sopivaa lämpötilaa.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan näitä säitä. Rakastan tätä kesää. Normaalisti matkustan kesäisin aina ulkomaille nauttimaan lämmöstä, mutta nyt olen viihtynyt mainiosti koko kesän Suomessa ja lähden ulkomaille vasta syksyllä.

Täällä on lämpösempää kuin Kreikassa! Miettikää sitä! 😍👍

Vierailija
42/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ötökät kuolee lämpöön ja siksi lintukanta vähenee koska niille ei ole ruokaa.

Ja edelleenkään se, miten minä suhtaudun tähän ihanaan lämpöön, ei muuta tilannetta miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa ja Ruotsissakin on ollut tällaiset säät. Ja Virossa. Oikeastaan varmaan koko Euroopassa. Valittaakohan esim. Ruotsalaiset näin paljon kuin suomalaiset? Jotenkin en usko🤔😂

Vierailija
44/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auringonottokin on ihan WT-hommaa, jota enää suomalaiset näyttää harrastavan.

Melanoomapotilaita kohta sairaalat täynnä?

Mä rakastan näitä helteitä mutta en ota aurinkoa. Miten nää kaksi asiaa liittyy taas toisiinsa? 😂

Vastaa nyt tähän äläkä alapeukuttele nolo. Minä olen hellehullu ja nautin näistä säistä, mutta en harrasta auringonottoa.

Vierailija
45/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhjlkhtjkhvh kirjoitti:

On ollut hieno kesä siis aivan mahtava. Ainoa joka on haitannut fiilistä on turhat valittajat! Ensikesänä nämä urputtaa sitten kylmästä ja sateisesta kelistä. Talvella urputtavat kylmästä ja pimeästä.

Mella M eksynyt palstalle.

Vierailija
46/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihanat säät! Otan kaiken irti.

Vierailija
47/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kesä❤️ minäkin lähden yleensä matkalle, mutta nyt ei ole tarvinnut. On voinut säästää rahaa talven reissua varten👍

Lämpö, valo ja aurinko on elämää. Talvi ei ole elämää. Talvella kaikki kuolee ja ihmiset masentuu.

Vierailija
48/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellepalvojat eivät tajua että luonto pettää heidän silmiensä alla. Vedet loppuu, luonto kuolee. Itsekkäitä kakkoja ovat!!! Kakan värisiksi yrittävät itseään paahtaakin.

Se että minö tykkään näistä helteistä, niin sillä ei ole mitään vaikutusta noihin mainitsemiisi asioihin. Tyhmä! 😅😅

Vierailija
49/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina nää samat urputtajat. Koko elämä vietetään vaan vauvapalstalla marisemassa😂😂😂

Vierailija
50/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Accuweather näyttää että elokuun tokalla viikolla päästäisiin alle 25 asteen (Hki). Toivottavasti

Sääennusteet eivät ole tarkkoja noin pitkälle. Eivät edes viikon päähän.

Vierailija
51/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin koko kesän Suomessa ja lokakuussa lähden ulkomaille. Ihanaa elämää ❤️ suosittelen kaikkia talvesta vihaajia muuttamaan yksinkertaisesti pois täältä, ainakin osaksi aikaa. Kaiken saa järjestettyä kyllä jos haluaa. Turha tuhlata elämää tavalla kauhean talven keskellä vuodesta toiseen. Talvella elämä valuu hukkaan.

Vierailija
52/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivespussin mukaan helle helpottaa kahden viikon päästä.

Vierailija
53/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku talvihullu siellä psykoosissa! :)))

Tämä ihana lämpö ei minkään ennusteen mukaan näytä laskevan kolmeen viikkoon!

Kuka nyt talvesta hirveästi tykkäisi. Minä en vaan pidä siitä että pohjavedet loppuu vähitellen (mitä sitten juot tai missä käyt suihkussa tässä ihanassa lämmössä jos hikoilet tehdssäsi jotain?), eläimet kuolee janoon metsiin, metsät syttyy herkemmin palamaan ja palot leviävät niin nopeasti että niitä on vaikea sammuttaa, ihmisten terveydet reistailee ja jopa pettää jos heillä mm. sydänvikoja, astmaa, migreeniä. Enkä halua ostaa kaupoista tai ravintoloista ruokaa jossa kylmäketju saattaa olla katkennut koska bakteerit rakastavat tätä säätä.

-AP-

Kaupat joutuu heittämään pois ruuan, jos kylmäketju katkeaa esim. kuljetuksessa tai kylmälaite hajoaa. 

Vierailija
54/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina nää samat urputtajat. Koko elämä vietetään vaan vauvapalstalla marisemassa😂😂😂

Aika yksin sä tunnut olevan tässä ketjussa

Vierailija
55/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali terve ihminen nauttii näistä säistä.

Itse olen käynyt päivittäin myös uimassa ja lenkillä! :)

Ja juonut paljon vettä, vissyä ja syönyt kevyesti ja terveellisesti. :)

Syökää terveellisesti ja harrastakaa liikuntaa niin helpottaa. 😊

Kaikki eivät voi juoda vissyä(hiilihappoja) tai syödä kasviksia/hedelmiä kypsentämättöminä.

Vierailija
56/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on migreenikohtaus päällä joka päivä helteen takia. Tästä oli juttua iltalehdissäkin että migreenistä kärsitään tällä säällä.

Toivon että ne meitä haukkuvat hellepalvojat saavat itse lamaannuttavat migreenit loppuiäkseen, jotta tietävät miltä tuntuu!

Vähän alle +25 lämpötila menee vielä, itse suosin 15-18 välillä olevaa eniten.

Siis mitä! Ai kukaan ei saa tykätä helteestä siksi koska sinulla on silloin migreeni?? 😂😂 Mäkin voin sanoa, että kukaan ei saa tykätä talvesta koska minua masentaa aina silloin. Eli Toivottavasti kaikki talvesta pitävät saavat masennuksen loppuiäkseen niin tietävät miltä se tuntuu!

Tajuatko itsekään kuinka tyhmältä kuulostat.

Se jatkuva koneella/kännykällä oleminen aiheuttaa myös pääkipua joten jätä se vauvapalsta nyt hetkeksi! 😊

Ilmeisesti sun talvisesta masennuslääkityksestä ei ole apua nytkään, kun täällä tuohon tapaan vainoharhaisena riehut ja toisia haukut?

Vierailija
57/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku talvihullu siellä psykoosissa! :)))

Tämä ihana lämpö ei minkään ennusteen mukaan näytä laskevan kolmeen viikkoon!

Kuka nyt talvesta hirveästi tykkäisi. Minä en vaan pidä siitä että pohjavedet loppuu vähitellen (mitä sitten juot tai missä käyt suihkussa tässä ihanassa lämmössä jos hikoilet tehdssäsi jotain?), eläimet kuolee janoon metsiin, metsät syttyy herkemmin palamaan ja palot leviävät niin nopeasti että niitä on vaikea sammuttaa, ihmisten terveydet reistailee ja jopa pettää jos heillä mm. sydänvikoja, astmaa, migreeniä. Enkä halua ostaa kaupoista tai ravintoloista ruokaa jossa kylmäketju saattaa olla katkennut koska bakteerit rakastavat tätä säätä.

-AP-

Kaupat joutuu heittämään pois ruuan, jos kylmäketju katkeaa esim. kuljetuksessa tai kylmälaite hajoaa. 

Kyllä ne sinne myyntiin ilmestyy, ja sitten saadaan lukea lehdistä että joku norovirusepidemia taas käynnissä.

Muistakaa pestä ja desinfioida käsiänne huolella näillä säillä koska p-skabakteerit viihtyy juuri näissä lämpötiloissa ja leviävät hetki hetkeltä.

Vierailija
58/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki hellettä palvovat kuvittelevat että väki jotka eivät pidä näin pitkistä helteistä, pitäisivät muka talvesta?!?!?! Ovatko helteissä hilluneet ihmiset sulattaneet aivonsa tai jotain?

Minä pidän 10-22 lämpöasteesta eli keväästä, osasta kesää ja syksystä.

Saan astmakohtauksia pakkasella.

Vierailija
59/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä näitä helteitä koska en voi sietää hien hajuisia ihmisiä, yöööök!

Vierailija
60/65 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Espoossa meren rannalla, meillä on uima-allas ja sisällä on ilmastointi, mutta silti ällöttää tämä tunkkainen keli. Iho kärsii lämmöstä vaikken ota aurinkoa, ja odotan että helteet loppuvat jotta voin käydä radiofrekvenssi- ja laserhoidoissa jotta ihoni on jälleen tasainen ja kuulas.