Helteet väistyy reilun viikon päästä ja elokuun ekana viikonloppuna taitaa alkaa viiletä...........?
Ensi viikon sunnuntaina näyttäisi putoavan lämpötila muutaman asteen. Toivottavasti, ettei aleta kärsimään veden puutteesta, osassa Suomea pyydetty jo säännöstelemään vettä ette pestäisi autoja, kasteltaisi nurmikoita jne.
Sen huomaa jo siitä ettei yöt ole enää lämpimiä ja trooppisen kosteita, että syksyä kohti aletaan pikkuhiljaa mennä.
kk-ennuste näytti siltä että elokuun ajan olisi päivisin 15-22 astetta siitä eteenpäin eli vähitellen viilenee. Ihan sopivaa lämpötilaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se viilenee :) Hellehutsut voi painua Gambiaan. Mitä nyt katsellut tiedotteita niin asteet näyttää aina olevan matalammat mitä esim. ennusteessa pari pv aiemmin.
Joo ne hellehutsut voi tosiaan painua heilutteleen nahkasohvan näköisiksi kärynneitä hanureitaan sinne Gambiaan, vaikka bambuista rakennettuihin tanssihäkkeihin jossa heimomieslaumat saa ihailla heidän ruskettuneita hipiöitään ja palaneita lettejään, ja voivat läiskiä välillä bambuoksalla persauksille kun hellehutsut hidastavat twerkkaustahtia yli +40 asteen lämmössä! :DDD
Aivan ihana kesä!!! Lähen kuukaudeksi mökille, toivottavasti helteet pysyy! 😊👍
Tää kesä tekee todella hyvää. Suomalaiset valittaa aina kylmyyttä ja pimeyttä. Jumankekka tää kesä tekee tälle kansalle terää!! 😂😂
Te helteestä valittajat!
Hakekaa pakkasvarastolle töihin. Siellä on h*lvetin kylmä ja hyvä palkka. Menkää sinne ja lopettakaa toi marina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jhjlkhtjkhvh kirjoitti:
On ollut hieno kesä siis aivan mahtava. Ainoa joka on haitannut fiilistä on turhat valittajat! Ensikesänä nämä urputtaa sitten kylmästä ja sateisesta kelistä. Talvella urputtavat kylmästä ja pimeästä.
Minusta viime kesä oli ihana, en valittanut yhtään. Talven kylmästä ja pimeästä pidän myös.
Ehkä olet masentunut.
En ole. Pidän myös kesän valoisuudesta, keväästä ja syksystä. Helteistä en pidä. Enkä rännästä ja loskasta. Kaikki muu menee.
Minulla on migreenikohtaus päällä joka päivä helteen takia. Tästä oli juttua iltalehdissäkin että migreenistä kärsitään tällä säällä.
Toivon että ne meitä haukkuvat hellepalvojat saavat itse lamaannuttavat migreenit loppuiäkseen, jotta tietävät miltä tuntuu!
Vähän alle +25 lämpötila menee vielä, itse suosin 15-18 välillä olevaa eniten.
Auringonottokin on ihan WT-hommaa, jota enää suomalaiset näyttää harrastavan.
Melanoomapotilaita kohta sairaalat täynnä?
Normaali terve ihminen nauttii näistä säistä.
Itse olen käynyt päivittäin myös uimassa ja lenkillä! :)
Ja juonut paljon vettä, vissyä ja syönyt kevyesti ja terveellisesti. :)
Syökää terveellisesti ja harrastakaa liikuntaa niin helpottaa. 😊
Onneksi noi ulkomaiset accuweatherit ym ei tiedä mitään!
Tämä lämpö on ihanaa.
Eikä vähiten siksi että ilkeät ihmiset kärsivät tästä :))))
Vierailija kirjoitti:
Paljastit juuri ettet ole matkustellut. Itse olet wt 😊😉😉
Hellepalvojat eivät tajua että luonto pettää heidän silmiensä alla. Vedet loppuu, luonto kuolee. Itsekkäitä kakkoja ovat!!! Kakan värisiksi yrittävät itseään paahtaakin.
Sama vaikka helteet jatkuisikin jos vaan tulisi kunnolla vettä välillä. Ei se kuumuus vaan kuivuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastit juuri ettet ole matkustellut. Itse olet wt 😊😉😉
Asun talvet Floridan talollamme. Siellä nämä lämpötilat ovat ok. Aurinkoa en ota enkä ole ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Normaali terve ihminen nauttii näistä säistä.
Itse olen käynyt päivittäin myös uimassa ja lenkillä! :)
Ja juonut paljon vettä, vissyä ja syönyt kevyesti ja terveellisesti. :)Syökää terveellisesti ja harrastakaa liikuntaa niin helpottaa.
"Minä nautin joten kaikki jotka ovat erilaisia kuin minä ovat sairaita koska en voi ymmärtää erilaisuutta".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on migreenikohtaus päällä joka päivä helteen takia. Tästä oli juttua iltalehdissäkin että migreenistä kärsitään tällä säällä.
Toivon että ne meitä haukkuvat hellepalvojat saavat itse lamaannuttavat migreenit loppuiäkseen, jotta tietävät miltä tuntuu!
Vähän alle +25 lämpötila menee vielä, itse suosin 15-18 välillä olevaa eniten.
Siis mitä! Ai kukaan ei saa tykätä helteestä siksi koska sinulla on silloin migreeni?? 😂😂 Mäkin voin sanoa, että kukaan ei saa tykätä talvesta koska minua masentaa aina silloin. Eli Toivottavasti kaikki talvesta pitävät saavat masennuksen loppuiäkseen niin tietävät miltä se tuntuu!
Tajuatko itsekään kuinka tyhmältä kuulostat.
Se jatkuva koneella/kännykällä oleminen aiheuttaa myös pääkipua joten jätä se vauvapalsta nyt hetkeksi! 😊
Jos naapurin satulalaukun näköinen ja värinen kanttura koikkelehtii vielä tuohon pihalle hehkuttamaan "ihanaa säätä" niin akka saa kylmää kyytiä :) Ruttuturpa stna.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan näitä helteitä mutta en ota aurinkoa. Miten nää kaksi asiaa liittyy taas toisiinsa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurin satulalaukun näköinen ja värinen kanttura koikkelehtii vielä tuohon pihalle hehkuttamaan "ihanaa säätä" niin akka saa kylmää kyytiä :) Ruttuturpa stna.
Hommaa lääkitys itsellesi. Sairas.
Missäs asut? Jos toi ei oo totta, saat vieraan.
Ainakin tänne on vielä ensi viikon lauantaille luvattu +33... En usko että sunnuntaiksi tipahtaa mitään kymmentä astetta.