Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihanasta lämmöstä valittajat?

Vierailija
27.07.2018 |

Valivalivali valivalivali valivalivali vali.

Ihmisvihaaja valittavat, me normaalit ihmiset nautimme.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittaja itse olla ihmisvihaaja, kun ei  välitä vanhusten ja sairaiden kärsimyksistä helteen kourissa.

Vierailija
2/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄRSIKÄÄ!

BUAAHAHAHAH!

MINÄ NAUTIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ap nauttivan helteistä kun tänne kirjoittaa yhtä ja samaa aloitusta kaiket päivät.

Vierailija
4/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en helteistä hätkähdä, mutta surettaa vanhukset ja varsinkin koirat, tuolla paahtavassa säässä. Suojelkaa heitä!

5/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

This Finnish text contrasts those who complain ("ihmisvihaaja") with those who enjoy life. Let's ditch the negativity and embrace the thrill of the moment, just like a rider on the Moto X3M would! Forget whining, find your joy. Time to stop valivalivali-ing.  https://motox3mfree.io/

Vierailija
6/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian lämmintä vielä edes ollut.

Vierailija
7/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kylmenee ennusteen mukaan. Kesää ei näy ei kuulu.

Vierailija
8/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästedes on ehkä siedettävämpää, kun ei kodissa tarvitse tuskailla kuumuutta. Hommasin ilpin.

Vierailija
9/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää valittaa kirkkaudesta, aamusta jo helottaa. Lisäksi lokit, muurahaiset, liika liikenne ja maan likaisuus. :s

Vierailija
10/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄRSIKÄÄ!

BUAAHAHAHAH!

MINÄ NAUTIN.

Nautit varmaan asunnossasikin ilman mitään jäähdyttimiä.

Vierailija
11/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄRSIKÄÄ!

BUAAHAHAHAH!

MINÄ NAUTIN.

En kärsi. Pimennysverhot kiinni jokaisessa ikkunassa kotona. Autossa ilmastointi. :) 

Vierailija
12/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÄRSIKÄÄ!

BUAAHAHAHAH!

MINÄ NAUTIN.

En kärsi. Pimennysverhot kiinni jokaisessa ikkunassa kotona. Autossa ilmastointi. :) 

sekä löytyy myös muutama tuuletin niin en ole koskaan kotona kärsinyt helteistä.

Vierailija
13/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin niin ap, sinä et ole normaali. Olet sen epänormaalisuuden hyvin tuonut täällä esille.

Jo pelkästään se että, hyväksyy ihmisten erilaisuuden. Kuka tykkää mistäkin, kaikki ei tykkää lämmöstä, eikä se tee ihmisestä yhtään huonompaa.

Vierailija
14/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÄRSIKÄÄ!

BUAAHAHAHAH!

MINÄ NAUTIN.

sekä löytyy myös muutama tuuletin niin en ole koskaan kotona kärsinyt helteistä.

Ai jaa, no siinäpä vasta helteestä nauttija, kotona verhot kiinni ja perse kiinni tuulettimessa. Etpä.taida paljon ulkona viihtyä.

Vierailija
15/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lämpö? 😁

Vierailija
16/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seems like some people are never happy! While some complain about the heat, I'm enjoying the sunshine. It reminds me of the dedication it takes to run a successful business, just like in https://papaspizzeriagame.com . You have to stay focused and keep your customers happy, no matter the weather.

Vierailija
17/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyjen mukaan suomalaisten lempivuodenaika on KESÄ. 

Vierailija
18/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda kirjoitti:

Itse en helteistä hätkähdä, mutta surettaa vanhukset ja varsinkin koirat, tuolla paahtavassa säässä. Suojelkaa heitä!

Voi kyynel. 

Vierailija
19/21 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hellettä mutta 16 astetta ei ole ns ihana lämpö. 

Vierailija
20/21 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, lämpötilat vaihtelevat ja jokainen kokee ne eri tavalla! Itse nautin kesästä, mutta ymmärrän myös niitä jotka eivät siedä kuumuutta. Muuten, jos joku kaipaa vähän hauskaa ajanvietettä sisätiloissa hellepäivinä, suosittelen kokeilemaan AI Name Generator  https://aithename.com -sivustoa - sieltä saa hauskoja nimiehdotuksia vaikka lemmikille tai pelihahmolle. Mutta joo, tärkeintä on kunnioittaa toisten tuntemuksia, oli kyse sitten helteestä tai muusta. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi