Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyys laskenut taas ennätyksellisen alas

Vierailija
26.07.2018 |

Koskaan aiemmin ei ole ollut tällaista tilannetta suomessa. Kuka ne eläkkeet maksaa tulevaisuudessa tai huolehtii vanhuksista??

"Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan tammi-kesäkuun aikana syntyi 23 723 lasta, mikä on runsaat 1 400 lasta vähemmän kuin viime vuoden alkupuoliskolla."

"Suomessa kuoli vuoden alkupuolella 27 432 ihmistä. Syntyneitä oli runsaat 3 700 vähemmän kuin kuolleita."

https://demokraatti.fi/suomessa-ei-ole-syntynyt-nain-vahan-lapsia-minka…

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään.

No oike, sellainen toimi olisi kuin Tinderin bannaaminen valtiojohdon taholta. Sovellus ei aja asiaansa (asian ollessa parisuhteiden maksimoiminen) vaan heikentää parisuhdemarkkinoita. Internetin hintoja voitaisiin myös nostaa. Suomessa maailman aktiivisin nettikansa...

Sovellus, joka on Internetissä, on erittäin vaikea bannata. Onhan Kiinassakin ollut Internet-sensuuria jo iät ja ajat. Sensurointia on tehty miljoonien työntekijöiden voimin. Mutta eipä se sensuuri ole siltikään estänyt kansaa pääsemästä kielletyille sivustoille tai käyttämästä kiellettyjä palveluja.

Vierailija
22/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun ei anneta sektiota vapaasti.

(itse sain sektiot ja siitä ilosta väänsin kolme, joten olen osuuteni tehnyt)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin käyttäjille pitäisi tehdä maastapoisto, jotta aidot ihmiset löytäisivät toisensa kadulta ilman pelkoa hyväksikäyttäjistä.

Vierailija
24/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuntaamme on rakennettu antamaan naisille oikeuksia vähillä velvollisuuksilla. Monet miehet on ollut tätä rakentamassa ihan rakkaudesta ja hyvästä tahdosta, rakkaita naisia ihannoiden ja heidän elämäänsä suojellen.

Tässäkö kiitos? Matkalaukku täyteen ja jonnekin kiinaan ottamaan itsestään selfieitä?

No sä et ainakaan ole ollut mitään rakentamassa. Se on selvää.

Vierailija
25/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset on älykkäitä.n 50% avioliitoista päätyy eroon ,joka tarkoittaa sitä ,että nainen on päävastuussa lapsesta täysi-ikäisyyteen saakka.amies useimmiten pettää ja lukenee ,kun lapset on pieniä tai vielä alakouluikäisiä.Mies parhaimmillann heittää saturaisen tai pari kuukaudessa ja jatkaa tuikkimistaan siellä ja täällä.

Äiti huolehtii lähes kaikesta jokapäiväisestä jne.

Fiksu nainen tekee lapsia ,vain jos on valmis yksin tämän kaiken hoitamaan ,Työ ja elämä on nykynaiselle yhtä tärkeä,kun on ollut kautta maaliman miehille.

Hyvä naiset!

Vierailija
26/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no miten sitten saisi miehet haluamaan lapsia?

23v alkanut parisuhde, 25v yhteenmuutto, 27v naimisiin ja muksut 29, 31 ja ehkä 33.

Eli se perinteinen setti ennen tinderiä, facebookkia ja muuta someroskaa.

Ei kuule vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
27/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pitää ottaa synnytyshaluista väestöä muualta, niin alkaa syntyvyys nousemaan.

Vierailija
28/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia sitten lapsen kasvattaminen vauvasta 18v maksoi 150000 euroa. Paljon hauskempihan on tuokin raha käyttää mielekkäämmin.

Vierailija
29/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on opetettu kunnioittamaan naisia, puhumaan heille kohteliaasti ja kohtelemaan kuin kukkaa kämmenellä. Kuvittelin että käytökselläni löydän jonkun joka haluaa pitää minua kädestä kiinni ja luoda perheen.

En löydä yhtään naista joka haluaisi sanoa minulle edes ”kyllä”.

Kaikkeahan sitä voi kuvitella. Sinulla vaan pitäisi olla aika paljon muutakin tarjottavana, että kukaan viitsii ryhtyä kanssasi lisääntymään.

Vierailija
30/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä oikeasti kynnyskysymys jollekulle? Ei voi olla totta, miten noloa.

Vierailija
31/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeästi täällä haukutaan ihmisiä, jotka eivät hanki lapsia syystä tai toisesta, hyi olkoon!

Olisitte ihan yhtä pahoja suustanne, vaikka tekisin sata kakaraa, mutta enpäs teekään teidän kiusaksenne yhtään eläkkeenmaksajaa, tehkää kuulkaa ihan itse! Itse tietysti asun kaukana Suomesta ja maassa, jossa kyllä hoitajia ja veronmaksajia riittää, hoten homehtukaa te haukkujat vaan sinne ihan vapaasti!

Vierailija
32/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä oikeasti kynnyskysymys jollekulle? Ei voi olla totta, miten noloa.

Tiedän useita keille se on kynnyskysymys. Noloa on se, että naiset joutuvat sadistisen kidutuksen kohteeksi vielä 2018 vaikka muitakin mahdollisuuksia on ollut yli sata vuotta.

Vierailija
33/78 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeästi täällä haukutaan ihmisiä, jotka eivät hanki lapsia syystä tai toisesta, hyi olkoon!

Olisitte ihan yhtä pahoja suustanne, vaikka tekisin sata kakaraa, mutta enpäs teekään teidän kiusaksenne yhtään eläkkeenmaksajaa, tehkää kuulkaa ihan itse! Itse tietysti asun kaukana Suomesta ja maassa, jossa kyllä hoitajia ja veronmaksajia riittää, hoten homehtukaa te haukkujat vaan sinne ihan vapaasti!

Miks oot vauva foorumilla

Vierailija
34/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Oman osuutesi”? Ootko sä joku lisääntymiskone vai? Oksettavaa.

Ja ei oo muka koskaan ollut tällaista Suomessa? Suurten ikäluokkien jälkeen syntyvyys on suorastaan romahtanut, ja sillon puhutaan paljon suuremmista eroista kuin nyt. Suomessa on pitkään ollut paljon vanhuksia suhteessa nuoriin ikäpolviin, eikä se yhteiskunta siitä ole mihinkään romahtanut.

Suomi on maa, joka taantuman aikaan romahtaa (1991, 2008-2015). Sellaisessa maassa ei pidä olla liikaa ihmisiä, koska työttömyys kasvaa silloin todella suureksi maan talouden romahtaessa. Ruotsi ja Saksa ovat vakaita maita, joiden taloutta ei juuri mikään heilauta suuntaan tai toiseen.

Samasta syystä myös Afrikassa pitäisi olla vähän ihmisiä, jotta köyhyys ei vaikuttaisi niin moniin.

Vierailija
35/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hallituksen, Sipilän tai edes päivi räsäsen syy. Itse sanoisin syntyvyyden laskun syy on nykyajan pariutumisen vaikeus pinnallisista syistä, tunnen monia ihmisiä jotka ovat vakituisessa työsuhteessa muttei ole kumppania. Suomalaiset voisivat lakata syyttämästä hallitusta aina kaikesta!

Vierailija
36/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en löydä puolisoa joka viehättäisi silmää. Niin miehet kuin naiset on nykyään ylipainoisia/lihavia, hoikka ihminen alkaa olla harvinaisuus. En halua ylipainoista puolisoa saati tehdä lapsia sellaisen kanssa, en halua että lapsistani tulisi ylipainoisia.

Joo olen todella pinnallinen ja ei aio pariutua ulkonäöllisesti "alemman" kanssa. Varakkuudella ei ole väliä, kunhan tulee toimeen omillaan.

Vierailija
37/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minäminäminäminäminäminäminä.

T.Uskokaa vaan velojen pauhausta kun eivät itse ole kokeneet tai tiedä joka solullaan mistä puhuvat!!!!

Kuunnelkaa neuvonne mielummin lapsiperheitä jotka tietää kuinka "kurjaa" se on. Ainahan saa piruja maalailla seinille ja mm.verrata vauvaa tai lasta johonkin harrastukseen ja matkusteluun.

Vierailija
38/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä juuri odottelen, että tämä suostuisi syntymään (rv 38), mutta ei se alkuvuoden tilastoja ehdi kaunistamaan enää.

Vierailija
39/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aatelkaa nyt. Suomessa on kuukausi hellettä niin kerrotaan että vesi loppuu. Eihän tälläiseen maahan voi lapsia tehdä!

Vierailija
40/78 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en löydä puolisoa joka viehättäisi silmää. Niin miehet kuin naiset on nykyään ylipainoisia/lihavia, hoikka ihminen alkaa olla harvinaisuus. En halua ylipainoista puolisoa saati tehdä lapsia sellaisen kanssa, en halua että lapsistani tulisi ylipainoisia.

Joo olen todella pinnallinen ja ei aio pariutua ulkonäöllisesti "alemman" kanssa. Varakkuudella ei ole väliä, kunhan tulee toimeen omillaan.

Ei kukaan ikuisesti näytä nuorelta ym.

Itse ajattelin miehestä samoin enkä edes meinannut kehdata julkisilla paikoilla aluksi kävellä yhdessä. Lapsemme on kuitenkin vahvasti perinyt piirteensä muualta, ehkä silmät on isältään hyvät.

Näin sitä eletään ja pinnallisuus väistynyt on ne tieltä ja uskon että mieheni on myös vaikeampi pettää ja löytää ketään yhtä hyvätasoista kasvojensa takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi