Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnista rikesakko!

Vierailija
26.07.2018 |

No jo on aikoihin eletty.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valvoo? Naurettavaa toimintaa... Lapset ovat lähellä hukkumista ja siitäkään ei sakoteta, kännykällä on tärkeämpää tekemistä kuin omat lapset, saati kaikki humalaiset vanhemmat siellä rannalla ja jos ei itse ole niin pakko ainakin yö myöhään siellä rannalla on kukkua, jos vaikka näkisi jonkin kännitappelun, puukotuksen edes....

Sitten vielä lapset jopa vauvat pidetään tuntitolkulla siellä rannalla ilman hattua, ilman kunnon eväitä ja riittävää juomista...

Vierailija
22/23 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^^ Tarkoitin siis oikeasti tervettä ajatusmaailmaa. Ei kaikki syövät suinkaan johdu tupakasta eikä koskaan voi tietää milloin hirvi loikkii auton eteen. Elämä on sattumia täynnä. :) 

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. =) Elämä on aika kummallinen juttu: vaikka kuinka eläisi terveellisesti ja varovaisesti, aina voi tulla joku ikävä yllätys, joka muuttaa kaiken. Parasta on elää "kultaisen keskitien" opin mukaan ja nauttia tästä hetkestä, sillä kliseenomaisesti voisi sanoa, että menneisyyteen ei voi enää vaikuttaa ja tulevaisuuttakaan ei voi itse hallita.

Kylläpä meillä ajatuksen mätsää, jos noin asian muotoilisi. :) 

En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itse olen jo kohta 41v. nainen. Nuorempana oma ajatusmaailmani oli - kuten monilla nuorilla/nuorilla aikuisilla - aika mustavalkoinen: asiat olivat usein vain joko oikein tai väärin. Näin "vanhemmiten" ajatukset ovat muuttuneet aika paljon harmaammiksi: asioissa on monia puolia eikä oma näkemys läheskään aina ole välttämättä se oikea. 

43 olen. Ikä ja elämänkokemus hionut pahimmat särmät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka valvoo? Naurettavaa toimintaa... Lapset ovat lähellä hukkumista ja siitäkään ei sakoteta, kännykällä on tärkeämpää tekemistä kuin omat lapset, saati kaikki humalaiset vanhemmat siellä rannalla ja jos ei itse ole niin pakko ainakin yö myöhään siellä rannalla on kukkua, jos vaikka näkisi jonkin kännitappelun, puukotuksen edes....

Sitten vielä lapset jopa vauvat pidetään tuntitolkulla siellä rannalla ilman hattua, ilman kunnon eväitä ja riittävää juomista...

Kuulemma terveysviranomaiset ja poliisi valvomaan. Eikö ole ihan naurettava ajatus.