Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kieltäydyt lainaamasta rahaa?

Vierailija
26.07.2018 |

"Ei mulla ole" kuulostaa siltä että olen tuhlaileva hunsvotti joka ei osaa hoitaa asioitaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainais vaikka ois mistä lainata.

Vierailija
2/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on itsellänikin sen verran tiukkaa, etten valitettavasti pysty auttamaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kieltäydy. Totean asiallisesti, että mistä summasta on kyse, mitä saan vakuudeksi ja missä aikataulussa maksat takaisin, todellinen vuosikorko on 43 %. Tehdäänkö paperit nyt vai heti, tarvitaan 2 todistajaa.

Sen jälkeen ei enää pyydetä rahaa lainaksi.

Vierailija
4/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä en voi lainata.

Vierailija
5/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että mulla on sellainen periaate, etten lainaa. Tai sitten jos olen joskus lainannut muille, mutta en halua lainata kysyjälle, sanoisin, että nyt ei pysty lainaamaan.

Vierailija
6/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ettei ole ylimääräistä, koska on vielä remppalainaa maksettavana.

Vierailija
7/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en pysty.

En lainaa rahaa ikinä kenellekään. Jos ei pankista saa lainaa, niin on hoitanat raha-asiansa siihen malliin, että tulevan lainaajan on turha kuvitella saavansa rahaa takaisin.

Vierailija
8/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa kolmen ihmisen puheluihin enkä viesteihin vkloppusin. Heillä ole koskaan mitään muuta asiaa kun lainaa rahaa. Eikä ne ota yhteyttä kun pe-la. Muuten ovat hiljaa.

Vierailija
9/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa. Piste.

Vierailija
10/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita perusteluja.

Pankit ja vippifirmat lainaa. Ei yksityishlö.

Kerran lainasin. Meni välit poikki ja iso mielipaha ja harmi.

Enää en lainaa kellekään.

Vierailija
11/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut vain että en pysty. Selittelemättä yhtään miksi en pysty tai pahoittelematta että en pysty (en siis vain ole halunnut lainata, koska rahoja tuskin olisin saanut takaisin). Ei ole kertaakaan kysytty miksi en pysty, joten on ollut aika helppoa.

Vierailija
12/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehottanut lainaajia menemään sosiaalihultoon - ei ole monesti tarvinnut sanoa...

Vierailija
13/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en halua lainata. 

Vierailija
14/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en halua. Jos kysyy miksi, sanon, että oon lainannu joskus enkä oo saanu rahojani takaisin, niin siksi. Jos on joku itselleni mitätön summa, annan mieluummin kuin lainaan, mutta vain lähimmille.

Vierailija
15/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan vain ihmisille, joihin luotan.

Niitäpä ei onneksi juuri ole, joihin luotan ja joille laita pitäisi.

--

Olen menettänyt ihmisiä siksi, että lainasin rahaa, mutteivät maksaneet takaisin kuten oli sovittu.

Hyvä näin, etteivät minua jonain pankkina.

Siksipä nykyään tuo em. riittää perusteluksi.

Vierailija
16/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin pakkolainaa kaverille jolla loppu rahat kesken 2 viikon Bulgarian reissulla. Summa oli vain 130e mutta vuosi kesti maksaa koko summa. Ekan 50e sain n. 3 kk lainasta, kun koko ajan soittelin, sitten jouduin menee tyypin kanssa baariin ja sain siellä 20e. Sitten sain uudestaan 20e jossain juhlissa. Loput 40e sain sitten seuraavana kesänä kun otin asian puheeksi kaikkien tuttujemme kuullen. En lainaa enää

Vierailija
17/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ilmeisesti monilla ole ystäviä tai kavereita? Me autetaan aina toisiamme parhaiden ystävien kanssa ja maksetaan omatoimisesti sovittuna päivänä. Joskus jos ei pysty niin sitten ilmoitetaan etukäteen.

Vierailija
18/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan vain lähimmille ja luotetuimmille ystäville (eivätpä nuo ole rahaa lainaan edes kummemmin mankuneet).

Muille sanon vaan suoraan että en lainaa. Simple as that. Ei niiden tarvi sen kummempia perusteluja saada.

Vierailija
19/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lainata jos saan pantiksi jotain huomattavasti arvokkaampaa. Jos ei maksupäivänä rahaa kuulu pidän pantin itselläni.

Vierailija
20/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan jos voin. En isoja summia ainakaan tietylle ihmiselle (iso summa yli 100 €).

Ennen vanhaan lainasin naapurin juopolle sedälle. Maksoi aina takaisin. Kerran jo luulin, että nyt on unohtanut, mutta tuli maksamaan n. vuoden päästä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan