Onko mies kiinnistunut?
Kuinka tulkitsisitte tämän:
Olen tapaillut vuoden erästä miestä.
Olen miehen kanssa keskustellut suhteestamme useita kertoja. Olen kertonut pitäväni hänestä kovasti ja tehnyt selväksi että haluaisin suhteen hänen kanssaan. Mies on sanonut pitävänsä minusta mutta moittinut tuntemisemme alussa että innokkuuteni ahdistaa häntä, hänelle suhteen virallistaminen on iso asia ja enkö voisi malttaa odottaa kaikessa rauhassa. Edelleen vuoden tapailun jälkeen hän sanoo samaa että mihin minulla on kiire suhdetta virallistaa.
Mies oli kuukauden kesälomareissussa etelä-Suomessa. 3vk ei kuulunut mitään ja viestitin miten loma sujuu ja sanoin että hiukan on ikävä jo tullut. Mies vastasi viestiin seuraavana päivänä lähettämällä kuvan sukulaisensa mökistä tekstillä "täällä ollaan ja grillaillaan".
Kun hän palasi reissusta kutsui minut luokseen viettämään iltaa ja meillä oli hauskaa kuten ennenkin. Kuitenkin kun lähdin kotiin en taas viikkoon ole mitään kuullut.
Toisaalta hän on alusta asti esitellyt minut kavereilleen ja sukulaisilleen. Esitellyt minut aina etunimeltä sanomatta että olisin naisystävä. Jos joku kysyy olemmeko yhdessä mies vastaa että olemme ystäviä. Olen miehelle suoraan sanonut että haluan tietää missä mennään/mikä on homman nimi mutten saa mitään suoraa vastausta vaan mies kaartelee ja sitten voi ärähtää että ahdistan häntä vaatimuksilla.
Olemme molemmat kolmekymppisiä.
Kommentit (5)
Ei. Mies joka on oikeasti kiinnostunut ei katoile tuolla tavalla ja katkaise yhteydenpitoa. Se katselee muitakin, kokemuksesta kerron.
Ei