Ovikello soi etkä ole jostain syystä meikannut mitää teet?
Vajoatko häpeästä sohvan alle, vai menetkö ihan pokkana aukaisemaan oven.
Kommentit (32)
Jos tiedän kuka on tulossa, avaan oven. Jos en, ovi pysyy kiinni. Meikillä tai ilman.
En avaa, jos en tiedä kuka siellä on. En edes silloin, kun kuulin käytävästä huutoa ja joku hakkaa mun ovea. Soitin poliisit, mutta en halunnut naapurin raivohullua ukkoa kämppääni.
Ihme pelkureita kun ei ovea uskalla avata:D
En avaa koskaan ovea, edes silloin kun poistun kotoa kuljen aina ikkunasta.
Aina avaan oven. Yleensä siellä on ollut joku naapuri. Viimeksi soitin lukkosepän hätiin.
Kurkin ensin ikkunasta, huudan oven läpi kuka siellä.
Nykyään ei enää tarvii pelätä televisioluvan tarkastajaa :)
Minulla oli aikoinaan "hoito" joka ei liikkunut kotoaan mihinkään/tavannut ketään ilman meikkiä. Olen kerran oikeasti odottanut rapussa kun neiti veti pakkelia naamaan (tulin tunnin ilmoitettua aikaisemmin). Muutenkin kompleksit omasta ulkonäöstä olivat kovat. Meni lähes kolme kuukautta ennen kuin näin hänet kokonaan alasti, vaikka seksiä harrastettiin heti ekalla tapaamisella :D.
Avaan oven tietysti - mitä ihmettä?? Mä kotonani paklattuna kuljeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vajoan häpeästä sohvan alle, siitä lattian läpi naapuriin, moikkaan ja valun läpi lattiasta maaperään. Siitä peruskallion kautta maapallon keskipisteeseen. Siellä sitten mietin, että kukakohan soitti.
WHAAAT?? Moikkaat naapuria ilman meikkiä???
Ei hiiskatti, tuollainen teko vauhdittaisi kyllä mun häpeävajoamistani ainakin 50 prosenttia.
Ihme sössötystä meikeistä.
Tuttu nokisutari kertoi daamista, joka avasi oven pelkät stringit päällä.