Miehen likaiset hampaat!
Tapailemallani miehellä on todella likaiset hampaat. En tiedä kuinka olen sivuuttanut asian jo toista kuukautta. Pari viikkoa sitten päädyttiin juhlimassa ollessa suutelemaan.
Tämän jälkeen vasta huomasin hampaat. Oikeastaan ällöttää millaista likasuuta olen suudellut. Nyt itsellä huuliherpes, joten pystyn onneksi välttelemään suutelua. Harmittaa, etten haluaisi suudella miestä ollenkaan, vaikka ei olisi herpestä.
Miten saan hänelle sanottua, että hammashygienia on todella tärkeätä minulle? En ole ikinä huomannut kenelläkään niin likaisia hampaita. Mies on muuten ihana. Kauhea ajatus, jos suhde täytyy lopettaa tällaiseen.
Miehet voisitteko sanoa likasuisille kavereillenne, että naisille se on totaalinen järkytys.
Kommentit (15)
Jotkut ihmiset eivät vain välitä. Mieti tarkkaan että haluatko seurustella tuollaisen kanssa. Hyvin voi olla että se huomauttamalla parantaa tapansa mutta minusta tuo kertoo jo siitä ettei omasta siisteydestä välitetä ollenkaan joten epälen että uudet tavat pysyvät kauhean kauan.
Exälläni oli sama ongelma. Asuimme vuoden yhdessä ja kovasti se koitti minulle valehdella päin naamaa että kyllä hän pesee hampaat aamuinilloin. Kummasti hänen hammasharjassaan pysyi samat hammastahnaroiskeet kokoajan. Kuukautta ennen eroa paiskasin "vahingossa" hänen hammasharjan roskiin siivouksen aikana ja en usko että se edes huomasi.
Itselleni likaiset hampaat tuhoavat suhteen automaattisesti. Miksi ihmeessä seurustelisin ihmisen kanssa joka ei arvosta minua edes sen vertaa että pesisi hampaansa?
Mulle oli tärkeää hyvä hammashygienia, kun vielä miehiä katselin sillä silmällä. Nykyisen mieheni tavatessani hänellä oli todella kauniit, valkoiset hampaat, ja ajattelin, että tää varmaan huolehtii hampaistaan - en olis voinu pahemmin erehtyä. Kaluston kauneus johtui vain siitä, että sille oli juuri tehty seitsemän tuhannen markan hammasremontti, ja hampaista suurin osa muovia. Nyt ovat kellastuneet, mustuneet ja osin irtoilleetkin, mutta ihme kyllä henki ei haise pahalle.
Luultavasti ei auta kuin sanoa suoraan likasuulle, että pese hampaat, mutta jos se ei ole tottunut, niin siitä saa varmaan sanoa sitten joka välissä hamaan tappiin asti. Uskoisin, että miehet yleisesti ottaen kestää naista paremmin tuollaiset huomautukset.
Ihmetyttää miten usein näitä aloituksia on, ei ole ikinä tullut vastaan miestä, jolla olisi silminnähden likaiset hampaat. Eräällä sukulaismiehellä on kyllä tosi karsean näköiset hampaat, mutta johtuu siitä, ettei ollut nuorempana hoitanut hampaitaan ja tarvisi just jotkut kuoret, että ne näyttäisi taas normaaleilta.
Ovatko jotkut miehet mieluummin ilman seksiä kuin pesevät hampaansa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten usein näitä aloituksia on, ei ole ikinä tullut vastaan miestä, jolla olisi silminnähden likaiset hampaat. Eräällä sukulaismiehellä on kyllä tosi karsean näköiset hampaat, mutta johtuu siitä, ettei ollut nuorempana hoitanut hampaitaan ja tarvisi just jotkut kuoret, että ne näyttäisi taas normaaleilta.
Ei minullekaan ennen tätä. En tiedä miten aiemmat naisystävät ovat hänen kanssaan voineet olla. Toisaalta suhteet ovat olleet lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullekaan ennen tätä. En tiedä miten aiemmat naisystävät ovat hänen kanssaan voineet olla. Toisaalta suhteet ovat olleet lyhyitä.
Sellaset miehet pitää usein suunsa kiinni. Kuinka monen ihmisen hammashygienian tason oikeasti näkee?
Olen aina pitänyt itseäni poikkeuksellisen kiinnostavana naisille, koska nuorena en pessyt hampaita kertaakaan varmaan kolmeen, neljään vuoteen ja silti tyttöjä oli :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Monet miehet ei kauheasti tykkää tuollaisesta pesemisestä ja kuuraamisesta. Kai se jotain evoluutiojuttuja on.
No kyllähän mies aika paljon on valmis pilden eteen tekemään niin saattaa sanominen hyvinkin auttaa.
Mun vuokranantajalla on paksu kerros keltaista hammaskiveä hampaissaan, haju on kuin kuolema. Joskus kun se on täällä käynyt niin on pitänyt koko kämppä tuulettaa sen jäljiltä kun se käry on jäänyt leijumaan, hyi oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Monet miehet ei kauheasti tykkää tuollaisesta pesemisestä ja kuuraamisesta. Kai se jotain evoluutiojuttuja on.
On se kumma kun kadulla vastaantulijoista tai vaikka työyhteisöissä suurin osa kuitenkin huolehtii hygieniastaan.
Palstan miehet voisivat kertoa oman näkökulmansa tästä!
Oletko ihan, ihan varma, että hampaat ovat likaiset, eivätkä esimerkiksi värjääntyneet? Joillakin on esimerkiksi pahoja värjäytymiä lapsuuden aikaisen antibioottikuurin seurauksena, eikä niitä saa pois.
Muilla likasuisia miehiä?
Miten saitte miehen korjaamaan tilanteen?