Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään uimarannalla nähtyä, en ollut uskoa silmiäni

Vierailija
26.07.2018 |

Olin lapseni kanssa kuivattelemass,a kun rannalle asti käsi kädessä pariskunta ja kahlasi veteen. Eihän tässä mitään, mutta samassa nainen veti mekon pois ja heilui siinä pelkissä rintaliiveissä ja pitsistringeissä ! Hymyili ja keikisteli siinä hetken miehelleen ja pulahti uimaan.
Jos suussani olisi ollut jotain sillä hetkellä', olisin varmaan tukehtunut,... Rannalla ei ollut montaa ihmistä kuin taivas pilvessä, ehkä siksi nainen ajatteli että " ei tää haittaa, ei täällä oo ketään".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:)

Mieheni on ammattimalli ja hänellä oli hiki tässä eräänä päivänä, niinpä pistäytyi melko hiljaisella rannalla ja pulahti veteen alushousuissaan, kun ei ollut tietenkään uikkareita mukana. Minusta ihan ok ja veikkaan, että moni muukin av-mamma olisi jättänyt valittamatta asiasta...

Vai ihan ammattimalli... Tarkoitit varmaan ammattikoulun käynyt.

Vierailija
22/26 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 miksi sinulla on paskaiset alusvaatteet?

Yleensä ihmisten alusvaatteet ovat likaiset. Tulee ehkä sinulle yllätyksenä. Täten olisi hygieenisempää käyttää uimapukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyitkö vai peräti pöyristyit?

Vierailija
24/26 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käydä Espanjassa rannoilla. Siellä naiset saattaa olla ihan tissit paljaana rannalla. Sulla tukehtumisvaara hyvin korkealla siellä.

Vierailija
25/26 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on helle ja olo muuttuu ulkona äkkiä todella tukalaksi. Kyllä mäkin mieluummin alusvaatteillani pulahtaisin järveen kuin saisin lämpöhalvauksen, jos bikinit ei olisi sattuneet mukaan kävelylle.

Vierailija
26/26 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mua ei häiritsisi vaikka porukka uisi alasti. Itse kun uin käytännössä koko kesän alasti. Aloituksen kuvaus ei itseäni ainakaan näillä helteillä hätkäyttäisi yhtään.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän