Tänään uimarannalla nähtyä, en ollut uskoa silmiäni
Olin lapseni kanssa kuivattelemass,a kun rannalle asti käsi kädessä pariskunta ja kahlasi veteen. Eihän tässä mitään, mutta samassa nainen veti mekon pois ja heilui siinä pelkissä rintaliiveissä ja pitsistringeissä ! Hymyili ja keikisteli siinä hetken miehelleen ja pulahti uimaan.
Jos suussani olisi ollut jotain sillä hetkellä', olisin varmaan tukehtunut,... Rannalla ei ollut montaa ihmistä kuin taivas pilvessä, ehkä siksi nainen ajatteli että " ei tää haittaa, ei täällä oo ketään".
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
17 miksi sinulla on paskaiset alusvaatteet?
Yleensä ihmisten alusvaatteet ovat likaiset. Tulee ehkä sinulle yllätyksenä. Täten olisi hygieenisempää käyttää uimapukua.
Järkytyitkö vai peräti pöyristyit?
Ei kannata käydä Espanjassa rannoilla. Siellä naiset saattaa olla ihan tissit paljaana rannalla. Sulla tukehtumisvaara hyvin korkealla siellä.
Nyt on helle ja olo muuttuu ulkona äkkiä todella tukalaksi. Kyllä mäkin mieluummin alusvaatteillani pulahtaisin järveen kuin saisin lämpöhalvauksen, jos bikinit ei olisi sattuneet mukaan kävelylle.
Täytyy sanoa, että mua ei häiritsisi vaikka porukka uisi alasti. Itse kun uin käytännössä koko kesän alasti. Aloituksen kuvaus ei itseäni ainakaan näillä helteillä hätkäyttäisi yhtään.
M33
Vai ihan ammattimalli... Tarkoitit varmaan ammattikoulun käynyt.