Hietsussa naiset stringeissä ja ilman yläosaa?
Eilen aamupäivällä nähtyä, sielä useampikin nainen oli rinnat paljaana, eikä mitenkään mahallaan ottaneet aurinkoa vaan esim. kävelivät pitkin rantaviivaa tissit heiluen. Ja stringeillä iso osa. Olenko missannut jotain vai onko ihan normaalia rantakäyttäytymistä nykyään? Ennen kun kukaan ehtii huudella kateudesta tmv, olen itse parikymppinen ja varsin ulkonäkööni jne tyytyväinen, no worries.
Bikinien stringialaosia oli myös jokatoisella. Jopa (tai etenkin) sellaisilla 15-16-vuotiailla.. "tavallisia" alaosia näkyi tosi vähän. Ja joillakin tosiaan kehon peittona ihan vaan narustringit, hädintuskin peräaukon peittävät ja sitten tissit paljaana. Voin olla kukkahattutäti mutta voi jeesus ihan oikeasti.
Kommentit (73)
Enemmän ihmetyttää ne monet naiset, joilla on normaali bikinien alaosa kiskottu peppuvakoon mukastringeiksi. Näyttää muuten harvinaisen hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Ollut tällaisia hietsussa jo yli 15 v sitten. Toki nykyään string-bikinit yleistyneet, mutta muistan 15-vuotiaana nähneeni rannalla usein stringeissä olevia yläosattomia naisia. Jotkut heistä olivat itäisiä naapureitamme😊
Mä oon 41v ja asunu siinä kulmilla koko ikäni. Aina siellä on ollut daisat paljaana jengiä. Tänään kävin niin oli nuoremmillakin. Noi stringit on nyt juttu jne. En mä enää edes kiinnitä huomioo niihin.
Vähän asian vierestä; käykö siellä Hietsussa ihan tavallisia pullukoita persjalkoja ollenkaan?
Vuosikaudet oon lukenu että se on näyttäytymispaikka, koskaan en ole käynyt.
Lauantaina olis tarkotus mennä rannalle, mutta vakkariranta on sinilevän peitossa, ja arvon tässä että iskeekö olo että on väärässä paikassa jos hietsuun suuntaamme.
Tärkeintä on kuitenkin, ettei kukaan vaan ole pervo ja IMETÄ!
Stringejä ja bikineitä olen kyseisellä rannalla nähnyt, mutta onneksi omalle kohdalle ei ole sattunut ihan yläosattomia. Toisaalta tapanani ei ole katsella muita niin tarkkaan vähissä vaatteissaan. Osaan kääntää katseeni toisaalle. Joskus joku lihavampi nainen makasi stringeissä vatsallaan silleen jalat vähän haralla. Yrittikö ehkä ruskettaa jalkoväliäänkin? :D Silloin vähän nauratti, että tajuaako nämä, miten mauttomia he ovat.
Itsensäpaljastajan uhri voi saada kokemastaan mielenterveysongelmia, rannalla on varmasti myös herkässä iässä olevia lapsia jotka kokevat tilanteen ahdistavana. Toivottavasti poliisi tai lastensuojelu puuttuisi asiaan.
Onko toi edes laillista muuta kuin nakurannoilla?
Aika hurjalta kuulostaa, että 15-16-vuotiaat yläosattomissa. Yleisesti ottaen ei kiinnosta minkälaista uima-asua ihmiset haluavat käyttää, mutta tuo on jotenkin tosi surullista.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä näen näitä naisia, niin voitte olla ihan varmoja, että kirjoitan lehteen yleisönosastolle tulikivenkatkuisen kirjoituksen! Jokin roti kun täytyy yleisillä paikoilla ja yleisillä rannoilla olla!
Itse olen yli 30-vuotias nainen, eikä todellakaan tulisi mielenkään tuollainen. Tuollainen on lähinnä säälittävää, epätoivoista ja mautonta.
Mitä pahaa niissä tisseissä on?
Ei täällä ainakaan ole näkynyt yksiäkään, string bikineitä, yläosattomia tai edes hyvän näköisiä muotovalioita, perinteisiä persjalkaisia, ylipainoisia rumia/normaaleja akkoja.
Maalla on kyllä todella köyhää, tissejäkään ei näe kuin netissä.
Miksi miehet saa olla manboobsit paljaana mutta minä pienitissinen lauta en? En usko että ne lapset tai kukaan muukaan traumatisoituu näistä kun monella miehelläkin on reippaasti isommat ulokkeet rintakehässä. En käytä ikinä rintaliivejäkään niin jotenkin pöljältä tuntuu sitten rannalle erikseen laittaa? En vain ymmärrä että miksi tämä ketään häiritsisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä näen näitä naisia, niin voitte olla ihan varmoja, että kirjoitan lehteen yleisönosastolle tulikivenkatkuisen kirjoituksen! Jokin roti kun täytyy yleisillä paikoilla ja yleisillä rannoilla olla!
Itse olen yli 30-vuotias nainen, eikä todellakaan tulisi mielenkään tuollainen. Tuollainen on lähinnä säälittävää, epätoivoista ja mautonta.
Juuri näin. Olisi todella vapauttavaa, että päästäisiin eroon rintojen seksualisoinnista ja naiset olisivat yhden askeleen lähempänä tasa-arvoa miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjalta kuulostaa, että 15-16-vuotiaat yläosattomissa. Yleisesti ottaen ei kiinnosta minkälaista uima-asua ihmiset haluavat käyttää, mutta tuo on jotenkin tosi surullista.
Kyllä - pedareiden ja teinipervertikkojen paratiisi :(
Kiitos varoituksesta! Kierrämme paikan kaukaa.
T. Vaimo miehensä kanssa Helsingissä lomalla
Vierailija kirjoitti:
Stringejä ja bikineitä olen kyseisellä rannalla nähnyt, mutta onneksi omalle kohdalle ei ole sattunut ihan yläosattomia. Toisaalta tapanani ei ole katsella muita niin tarkkaan vähissä vaatteissaan. Osaan kääntää katseeni toisaalle. Joskus joku lihavampi nainen makasi stringeissä vatsallaan silleen jalat vähän haralla. Yrittikö ehkä ruskettaa jalkoväliäänkin? :D Silloin vähän nauratti, että tajuaako nämä, miten mauttomia he ovat.
Mauttomia? Miksi rannallekin pitää mennä olemaan jonkun mielen mukainen? Eikö siellä vaan voisi olla just niinkun haluaa ja rentoutua?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää ne monet naiset, joilla on normaali bikinien alaosa kiskottu peppuvakoon mukastringeiksi. Näyttää muuten harvinaisen hölmöltä.
Stringit ovat sitäpaitsi rumat. Kauniisti pakaroiden kaaren yli kulkevat perinteiset alaosat ovat paljon hotimmat, ainakin näin miesnäkökulmasta. Hiertävä kuranaru persreiässä ei ole miellyttävä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olisi todella vapauttavaa, että päästäisiin eroon rintojen seksualisoinnista ja naiset olisivat yhden askeleen lähempänä tasa-arvoa miesten kanssa.
Et ei muuta kuin tekemään videoblogia ja vaikka sitten haastatelemaan jotain 16 vuotiasta yläosatonta narustringiperäreiän vilauttelijaa ja youtubeen vaan. Näin ollaan taas askel lähempänä naisen vartalon normalisointia.
Antaapa ihmisten kulkea miten haluavat, etenkin tälläisillä helteillä. Itse olen 27v nainen ja 20kg ylipainoa. Mulle on ihan sama vaikka naiset kulkee alastomina rannoilla, kivahan se on että edes joillain on hyvä kroppa ja mielenkiintoa pitää sitä hyvää kroppaa yllä. Itse en siihen kykene, siksi olenkin läski. Kyllä itsekin monesti saatan katsoa hyvännäköistä naista ja ajatella että ompa kaunis. Eipä se keneltäkään ole pois.