Paljonko sitä ikäeroa sitten saa olla seurustellessa?
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
491 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun tein aikaisemman aloituksen ja kerroin että ikäeromme on seurustelusuhteessa 22 vuotta niin aloitus poistettiin (kahdesti). Kuitenkin presidentillämme on ihan ok olla vielä isompi ikäero suhteessaan?
Pervopappa joka kutsui makuuhuoneeseen todistamaan seksiänne? Miksi ihmeessä sinun on niin kovasti todisteltava jotain, onko päässäsi kuitenkin pieni ääni joka sanoo että ei meillä mitään yhteistä tässä suhteessa ole...
Jos kerran todisteita haluat. Millainen todiste sinulle riittää? Valokuva jossa ollaa käsi kädessä? Sitähän voi pitää kädestä vaikka tytärtään.
Onko sulla päässä joku ääni joka huutaa että toisten rakkaussuhde/onni on väärin koska sinulla on joku pakkomielle ikäerosta?Mene nyt hellimään sitä oletettua tyttistä jo äläkä täällä roiku! Ai niin, tais olla päiväuni. 😂
En kai minä nyt kenekään työpaikalle lähde ketään hellimään. On lisäksi täysin oma asiani missä roikuskelen. Hymiösi jotenkin kuvaavat typeriä kirjoituksiasi.
Ai muikkeli on töissä ja pappa jo eläkkeellä? Hyvin kohtaa elämäntilanteet 😂
Työtönkö sen naisen pitäisi olla että olisit tyytyväinen? En ole eläkkeellä, olen yrittäjä ja meillä ei mitään eläkkeitä pidellä... teen töitä niin kauan kun pystyn.
Jälleen tuo typerä hymiösi kruunasi tuonkin typerän kirjoituksesi. [/quote
eli et kovin kauaa. 😂 Muikki perii ja etsii viriilin miehen.Kun olet niin typerä niin sulle pitää opettaa tämäkin. Vain avioliitossa puoliso perii puolet omaisuudesta, toinen puolisko menee lapsille (jne). Me elämme avoliitossa ja avopuoliso ei peri yhtään mitään.
Toivottavasti se tytsy älyää kupata sut kuiviin kumminkin, jotain korvausta pitää saada papan hoidosta.
Ai että kun me ihanasti hoidellaan toisiamme. <3
Just näin. Sä keittele sille tytsylle aamulla puurot ja tytsy vaihtaa sun inkontinenssisuojat
Love ❤️Oisko se jotenkin sulta pois?
Ei tietenkään. Säälitttää tyttörassu. Mahtaa hävettää kulkea isin näköisen miehen kanssa kaupungilla. Kysytäänkö teiltä usein että mikä tyttäresi nimi on?
Minua säälittää sinä, vihainen ja suvaitsematon feministi.
En ole lainkaan tytön isän näköinen.
Ei sellaisia ihmiset kysy, yleensä ihmiset osaavat (sinua lukuunottamatta) käyttäytyä.Olette siis pieneltä kylältä jossa kaikki tuntevat toisensa? 😂 Oletko isin hyvä kaveri?
Täh? Onhan tämä Helsinki aika pieni kylä, muttei tästä maasta isompaakaan löydy.
Kenen isistä sä nyt puhut? Omastasi ilmeisesti, mä en tiedä olenko sen hyvä kaveri... tuskin jos sillä on noin typeriä lapsia kuin sinä.Et ole siis esittäytynyt tytyn isille? Vois vetää sua nokkaan 😂
Kyllä me ollaan tavattu useasti. Ollaan oltu kahvilla, kaljalla ja kerran vaihdettiin yhessä lantikkaan kartaani ja peräöljyt. Toisille ihmisille ikä ei merkitse oikeestaan mitään.
Sitä voi olla ystävä 15v pojan kanssa tai 100v vuotiaan seniorin... molempien kanssa löytyy kyllä mielenkiintoisia puheenaiheita.
Sääliksi käy noin rajoittuneet ihmiset kuin sinä. Eri ikäiset ihmiset ystävinä on suuri rikkaus, josta sinä tuskin ymmärrät yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättää itse mikä on sopivasti ikäeroa. Mutta itse olen ajatellut, että 12 vuotta ikäeroa on ihan maximi itselleni. Ja olen huomannut, että suosin aavistuksen itseäni nuorempia miehiä, tyyliin 3-7 vuotta nuorempia.
n35
PUUMA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
491 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun tein aikaisemman aloituksen ja kerroin että ikäeromme on seurustelusuhteessa 22 vuotta niin aloitus poistettiin (kahdesti). Kuitenkin presidentillämme on ihan ok olla vielä isompi ikäero suhteessaan?
Pervopappa joka kutsui makuuhuoneeseen todistamaan seksiänne? Miksi ihmeessä sinun on niin kovasti todisteltava jotain, onko päässäsi kuitenkin pieni ääni joka sanoo että ei meillä mitään yhteistä tässä suhteessa ole...
Jos kerran todisteita haluat. Millainen todiste sinulle riittää? Valokuva jossa ollaa käsi kädessä? Sitähän voi pitää kädestä vaikka tytärtään.
Onko sulla päässä joku ääni joka huutaa että toisten rakkaussuhde/onni on väärin koska sinulla on joku pakkomielle ikäerosta?Mene nyt hellimään sitä oletettua tyttistä jo äläkä täällä roiku! Ai niin, tais olla päiväuni. 😂
En kai minä nyt kenekään työpaikalle lähde ketään hellimään. On lisäksi täysin oma asiani missä roikuskelen. Hymiösi jotenkin kuvaavat typeriä kirjoituksiasi.
Työtönkö sen naisen pitäisi olla että olisit tyytyväinen? En ole eläkkeellä, olen yrittäjä ja meillä ei mitään eläkkeitä pidellä... teen töitä niin kauan kun pystyn.
eli et kovin kauaa. 😂 Muikki perii ja etsii viriilin miehen.Kun olet niin typerä niin sulle pitää opettaa tämäkin. Vain avioliitossa puoliso perii puolet omaisuudesta, toinen puolisko menee lapsille (jne). Me elämme avoliitossa ja avopuoliso ei peri yhtään mitään.
Toivottavasti se tytsy älyää kupata sut kuiviin kumminkin, jotain korvausta pitää saada papan hoidosta.
Just näin. Sä keittele sille tytsylle aamulla puurot ja tytsy vaihtaa sun inkontinenssisuojat
Love ❤️Oksettava Ikis.
Kuvottava ihminen.Näin on. Eikä edes itse ymmärrä ;)))
No tottakai miehet on sitä mieltä, että 10-20 vuoden ikäero on ok. Oikeasti voisi olla isompikin, mutta eivät kehtaa sanoa. "20-vuotias olisi paras" terveisin Pappa 55...
Käykää kattomassa nettideiteillä-kaikilla yli 30-vuptiailla miehillä toiveissa nuorempi, useimmilla jopa tuo 20 vuotta nuorempi nainen.....
Eipä kannata ihmetellä, jos ei flaksi käy - pitäähän sitä nuorta ja tiukkaa pllua saada vaikka itse olisi oman ikäisensä näköinen tai vanhemman.Miehet pitävät itseään järjestään keskimääräistä komeampana("komeaksi haukuttu") ja nuorekkaana.....
Ettekö Te tajua, että miten kuvottavia Te olette.Ei minua 30- vuotiasta näistä kiinnosta 40-vuotiaat miehet, saatikka sitten vanhemmat.
Yäk, tosi kuvottavaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
491 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Säälitttää tyttörassu. Mahtaa hävettää kulkea isin näköisen miehen kanssa kaupungilla. Kysytäänkö teiltä usein että mikä tyttäresi nimi on?
Ei sellaisia ihmiset kysy, yleensä ihmiset osaavat (sinua lukuunottamatta) käyttäytyä.Olette siis pieneltä kylältä jossa kaikki tuntevat toisensa? 😂 Oletko isin hyvä kaveri?
Täh? Onhan tämä Helsinki aika pieni kylä, muttei tästä maasta isompaakaan löydy.
Kenen isistä sä nyt puhut? Omastasi ilmeisesti, mä en tiedä olenko sen hyvä kaveri... tuskin jos sillä on noin typeriä lapsia kuin sinä.Et ole siis esittäytynyt tytyn isille? Vois vetää sua nokkaan 😂
Kyllä me ollaan tavattu useasti. Ollaan oltu kahvilla, kaljalla ja kerran vaihdettiin yhessä lantikkaan kartaani ja peräöljyt. Toisille ihmisille ikä ei merkitse oikeestaan mitään.
Sitä voi olla ystävä 15v pojan kanssa tai 100v vuotiaan seniorin... molempien kanssa löytyy kyllä mielenkiintoisia puheenaiheita.
Sääliksi käy noin rajoittuneet ihmiset kuin sinä. Eri ikäiset ihmiset ystävinä on suuri rikkaus, josta sinä tuskin ymmärrät yhtään mitään.TÄMÄ oli kyllä täyttä asiaa! En tosin tiedä mikä on lantikka mutta se ei liene olennaista.
No näitä 40-69 vuotiasta limanuljasjaukkoja on paljon. Työkuvioissakin yksi ällöttävä keski-ikäinen äijä yrittää iskeä. Jos ei jätä kohteliaasti sanottuna kohta rauhaan, niin....tosi yrjöttävää
N27
Vierailija kirjoitti:
No tottakai miehet on sitä mieltä, että 10-20 vuoden ikäero on ok. Oikeasti voisi olla isompikin, mutta eivät kehtaa sanoa. "20-vuotias olisi paras" terveisin Pappa 55...
Käykää kattomassa nettideiteillä-kaikilla yli 30-vuptiailla miehillä toiveissa nuorempi, useimmilla jopa tuo 20 vuotta nuorempi nainen.....
Eipä kannata ihmetellä, jos ei flaksi käy - pitäähän sitä nuorta ja tiukkaa pllua saada vaikka itse olisi oman ikäisensä näköinen tai vanhemman.Miehet pitävät itseään järjestään keskimääräistä komeampana("komeaksi haukuttu") ja nuorekkaana.....
Ettekö Te tajua, että miten kuvottavia Te olette.Ei minua 30- vuotiasta näistä kiinnosta 40-vuotiaat miehet, saatikka sitten vanhemmat.
10 vuoden päästä olet itsekin 40 v. Edelleen kuvottavaa?
Sillain ettei puolison ikä hävetä itseä eikä nolostuta vastapuolta.
Siis mies on vanhempi, niin ok, mutta auta armias, jos nainen on vanhempi......mikä siinä on niin kummallista. Jos miehet haluaa nuoremman ja voi olla nuoremman kanssa niin kyllä pitää sallia myös naisille!
Vierailija kirjoitti:
No näitä 40-69 vuotiasta limanuljasjaukkoja on paljon. Työkuvioissakin yksi ällöttävä keski-ikäinen äijä yrittää iskeä. Jos ei jätä kohteliaasti sanottuna kohta rauhaan, niin....tosi yrjöttävää
N27
Voi myös olla, että kuvittelet itsestäsi liikoja.
Vierailija kirjoitti:
A) Opettele edes alkeellinen oikeinkirjoitus.
B) Sulla tuskin ikäsi puolesta (30v) on mikään tiukka pil*u. Ikähän ei ole noilla kilometreillä lainkaan määräävä tekijä.
C) Saahan sitä ihminen deittiseuraa hakea mistä ikäryhmästä haluaa, se on jokaisen oma asia. Jos jää ilman niin sitten jää.
D) Naisetkin monesti pitävät itseään keskimääräistä paremman näköisenä ja deittikuvista ei live henkilö tunnista edes. Onko miehen itsetunto jotekin huonompi asia kuin naisen?
E) Sinä olet mielestäni kuvottava kirjoituksesi perusteella ja ottaisin mieluummin vaikka 80 mummon kuin sinut 30v.
F) 30-vuotiaan naisen markkina-arvo on jo melkoisen alhainen ainakin ulkonäön suhteen.
Toi näistä nuorempi mies on hyvä, sillä miehet rupsahtaa aiemmin kuin naiset, vaikka ne ei itse sitä näe. Tosi säälittäviä on nämä "neljänkympin nelistys"- miehet, jotka jahtaa pariskymppisiä ja "viidenkympin villitys" -miehet, jotka haikailevat menetetyn nuoruuden perään yrittämällä iskeä itseään puolet nuorempia ja ostamalla näitä p-jatkeita, moottoripyöriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Voi myös olla, että kuvittelet itsestäsi liikoja.
Minkä takia 27-vuotiasta nuorta naista pitäisi kiinnostaa 40-70-vuotiaat miehet?? Tuohan on nyt ihan luonnollista, että tuon ikäiset miehet tuovat mieleen lähinnä isällisiä fiiliksiä, eikä suinkaan romanttisia/eroottisia tuntemuksia.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
491 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy noin rajoittuneet ihmiset kuin sinä. Eri ikäiset ihmiset ystävinä on suuri rikkaus, josta sinä tuskin ymmärrät yhtään mitään.Lantikka? Joo, oot vanha. Kuin vanha?
132
Taisi mennä tunteisiin......ja osua ja upota oikein kunnolla.....ahahhahhhhhhaaaaaahhaaaa.Kun ei muuta keksi, niin haukutaanpa ....ööööö vaikka oikeinkirjoitus. ...Eli siis henkilökohtainen kokemus, 40-50-vuotias mies, joka haaveilee 10............30 vuotta nuoremmasta naisesta, mutta pakit tulee. En kyllä ihmettele, eipä ole ikä tuonut sinullekkaan viisautta, eikä tuo.
Hahhajhhaaaaaaaaaa,huhuhhuuuuuuuu-hyvät naurut sain🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee raja siinä, et jos toine vois olla toisen lapsi. Eli varmaa joku 15 ehoton maksimi.
Miten tuo liittyy rakkauteen? Keneltä se on pois kun kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan.
Eikös tämä oo mielipidekysymys? Siten se liittyy rakkauteen etten ite vois rakastua kehenkää, joka vois iältään olla mun isä tai lapsi. Vastenmielistä. En oo sanonukaa et mikään on keltään pois, kerroin vaan oma mielipiteen kun sitä kysyttiin :)
Minun mielestäni sun mielipide vastenmielinen. Pidät toisten rakkautta vastenmielisenä ja se kertoo susta paljon.
Tais nyt iskee arkaan paikkaan :D vai miks tää täytyy rautalangasta vääntää. En ole tuomitsemassa muita, kyse on siitä etten otse pystyis kiinnostumaan isäni/lapseni ikäsistä.
Annetaanpa toinen esimerkki, jos meis ymmärrykseen. Jos minä en vaikka itse pysty kiinnostumaan selkeästi ylipainoisesta miehestä vaan se olisi musta vastenmielistä. Ei se tietenkään tarkota sitä, että jos hoikka ystäväni rakastuu ylipainoseen mieheen, se heidän rakkaus olis musta vastenmielistä. Nounou, eihän mun siihen mieheen tartte koskee.
Että aivan vapaasti saat ajatella, et mulla on vastenmielisiä mielipiteitä, kunha ne perustuu mun oikeisiin mieipiteisiin. Ei siihen, mitä sä luulet mun ajattelevan.
No miltä susta tuntuu kun sun rakkautta tullaan arvostelemaan että se on vastenmielinen?
Sulla ei ole kovin lahjakas kirjallinen ilmaisu jos et osaa ilmaista itseäsi loukkaamatta toisia ihmisiä...tosin veikkaan että ihan pyrit loukkaamaan tarkoituksellisesti. Huomaan että olet pelkkä kuori, säälin sinua.Pappa vetosi ihan tunteisiin. Limaukko olet silti.
Sä olet vissiin se feministi-fasisti joka halusi tuhota vanhemmat miehet ja ehkä kastroida loput. Fasisti olet yhä.
Ei tarvitse ollla feministi-fasisti ällötäkseen tietyn lajin limaukkoja. Varmaan suurin osa normaaleista naisista kokee samoin.
Riippuu parin iästä. Esim. 14v ja 20v tai vanhempi, se on minusta outoa, ehkä jo jopa sairasta. Minusta teineillä hyvä ikäero on vuosi, ehkä juuri ja juuri kaksi. Tunsin kerran kaukaisesti 13-vuotiaan tytön, joka seurusteli 24-vuotiaan miehen kanssa.
Jos pari taas on 20v kieppeillä, silloin voi olla ikäeroa mielestäni 3-4v, se olisi ihanteellinen. Jos pari alkaa olemaan yli 40v, voi ikäeroa olla jo vaikka 10v.
Loppupeleissä riippuu mielestäni silti pitkälti ihmisistä, numerot eivät kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
132
Taisi mennä tunteisiin......ja osua ja upota oikein kunnolla.....ahahhahhhhhhaaaaaahhaaaa.Kun ei muuta keksi, niin haukutaanpa ....ööööö vaikka oikeinkirjoitus. ...Eli siis henkilökohtainen kokemus, 40-50-vuotias mies, joka haaveilee 10............30 vuotta nuoremmasta naisesta, mutta pakit tulee. En kyllä ihmettele, eipä ole ikä tuonut sinullekkaan viisautta, eikä tuo.Hahhajhhaaaaaaaaaa,huhuhhuuuuuuuu-hyvät naurut sain🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Täh??? Saispa jotain selvää papan jorinoista.., 🙄
Jokainen päättää itse mikä on sopivasti ikäeroa. Mutta itse olen ajatellut, että 12 vuotta ikäeroa on ihan maximi itselleni. Ja olen huomannut, että suosin aavistuksen itseäni nuorempia miehiä, tyyliin 3-7 vuotta nuorempia.
n35