Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen veli ahdistaa

Vierailija
26.07.2018 |

En tieda kuvittelenko vain mutta tuntuu etta avopuolisoni isoveli osoittaa minulle ihan liian paljon huomiota. Tietenkaan ei ole mitenkaan selvasti koskaan yrittanyt iskea minua tai mitaan mutta aina valilla tulee vaivaantunut olo kun se kommentoi/kehuu esim ulkonakoani, kiusailee vahan liian tuttavallisesti ja osoittaa jotenkin liiallista kiinnostuta minun elamaan; kyselee minun tyosta ym jatkuvasti, kyselee onko minulla kylma ja yrittanyt antaa takkinsa minulle ym mika on ennemmin minun mieheni tehtava eika hanen. Se on hyvin ystavallinen ihminen joten en ole ennen paljon miettinyt etta hanta pitaa aina halata tavatessa(itse inhoan halaamista) mutta tuntuu etta se on viimeaikoina jotenkin alkanut halaamaan eri tavalla ja puristaa niinkuin joku pervo seta tai jotenkin yrittaa pidentaa halausta tarpeettomasti?

Myos viimeaikoina se on tullut meilla kaymaan TODELLA usein vaikka asuu monen tunnin ajomatkan paassa. Olemme jopa vitsailleet asiasta mieheni kanssa koska tuntuu etta miehen veli vahan valia kutsuu itsensa meille kylaan. Ja mulla on ollut monesti itsella kiireita ja olen ehdottanut etta mikseivat he voi vaan hengata kahdestaan valilla mutta mieheni veli aina syyllistaa minut viettamaan aikaa heidan kanssaan.

Myos vahan aikaa sitten se teki jotain outoa, kun mieheni oli lahdossa hanen kanssaan ulos meilta ja mina olin heita saattelemassa ovella ja mieheni meni jo ovesta ulos, tama veli oli menossa perassa mutta yhtakkia sulkee oven mieheni nenan edesta(???) niin etta olimme kahden kesken ja alkoi selittamaan jotain etta ei tule nakemaan minua vahaan aikaan ja yrittaen hyvastella minut ilman etta mieheni nakisi??? Mina nopeasti korjasin hanet etta kyllahan te tulette viela hakemaan nuo laukut myohemmin ja mieheni heti avasi oven ihmetellen ja he lahtivat. En varmaan muuten kirjoittaisi tata viestia jos tuo ei olisi tapahtunut, mutta jotenkin alkoi ahdistamaan hirveasti etta han saartoi minut tuolla lailla kun ei ollut mitaan syyta sulkea ovea.

En tieda onko tama sitten jotain veljesten valista kilpailua vai mita? Silla on itsellaan puoliso ja ovat olleet yhdessa iaisyyden joten en tunne etta se oikeasti yrittaisi minua. Mutta joskus tuntuu etta han yrittaa jotenkin vaikuttaa paremmalta mieheeni verrattuna minun edessa. Myos han yritti saada snapchat tunnukseni, olin niinku en ois kuullutkaan.

Eli, han ei ole siis tehnyt mitaan vaarin tai mitenkaan ylittanyt rajaa mutta tuntuu etta minun pitaa kokoajan olla varautunut etta han ei tekis jotain sopimatonta. Olen aina ollut hanelle mukava mutta tuntuu etta han on jotenkin alkanut tulkitsemaan minun sisarillisen kohtelun erilla tavalla? Miten voisin antaa vinkin etta en pida tallaisesta huomiosta koska tuntuu vahan samalta jos oma veli yhtakkia alkais kehumaan mun ulkonakoa yak.

Ja, pitaisiko kertoa asiasta miehelleni? Han on joskus katsonut veljeaan vahan hassusti kun tama on osoittanut huomiotaan mutta emme ole ikina asiasta puhuneet koska mieheni veli ei ole tosiaan koskaan mitaan yrittanyt. Enka tietenkaan halua aiheuttaa mitaan noloutta heidan valille. Haluaisin vain etta mieheni voisi jotenkin asiasta epaselvasti huomauttaa veljelleen ilman mitaan draama ja etta saisin olla rauhassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla