Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä ihastua hoitavaan lääkäriin/sairaanhoitajaan/psykologiin ym.?

Vierailija
26.07.2018 |

Olen todella ihastunut yhteen vastaavalla tavalla kohtaamaani ihmiseen ja haluaisin hänet rakastetukseni. Mielestäni on fyysisesti ja henkisesti viehättävin ja kiinnostavin koskaan elämässäni kohtaamaani ihminen. En usko voivani tuntea vastaavaa tunnetta ketään muuta kohtaan ainakaan vuosikausiin. Hän on elämäni rakkaus...aivan ihanan täydellinen kaikin puolin. Mitä voisin tehdä ja miten pääsisin tästä eteenpäin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi käsitellä ongelmiasi. Sä et halua vaan olet kehittänyt pilvilinnan, jossa haaveilla mahdottomista asioista. KUKAAN järjellinen psykologi/terapeutti ei lähde asiakkaan kanssa säätämään.

Vierailija
22/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi käsitellä ongelmiasi. Sä et halua vaan olet kehittänyt pilvilinnan, jossa haaveilla mahdottomista asioista. KUKAAN järjellinen psykologi/terapeutti ei lähde asiakkaan kanssa säätämään.

Haluan toki käsitellä ja olen käsitellytkin. Mutta myös sattumalta kohtasin sen viehättävän, todella kiinnostavan ihmisen yllättävässä kontekstissa. Olisin ihastunut häneen muuallakin. Haluaisin "vain" intohimoisen rakkaussuhteen hänen kanssaan, mieluiten pitkäaikaisen sellaisen, jos/kun virallinen avo-/aviosuhde ei olisi mahdollinen. Olen ihan totaalilääpälläni häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis varmasti kaikki ihastuu. Kävin psykologilla muutaman kerran kun osui vaikeampi vaihe elämässä. Mä olisin niin antanut sille äijänkäppänälle vaikka 100 x. Se kuunteli ja oikoi ajatuksia, ei hätkähtänyt vaikka kerroin vaikeitakin asioita liittyen menneisyyteni. Tuntui että sain kaataa kaiken epävarmuuteni sen ihmisen niskaan ilman että se piti mitään millään tavalla kummallisena.

Mulla se ihminen on todella kiinnostava eroottisessa mielessä muutenkin sekä mielenkiintoinen ihmisenä. Ei häneen oikeastaan voi olla ihastumatta. Se oli katkeransuloinen kohtaloni. On niin repivää olla rakastunut ihmiseen, joka on käytännöllisesti katsoen saavuttamaton. Mulla on kyllä sellainen olo, että rakastan häntä ikuisesti ja ilman häntä olen yksin lopun ikäni. Hän on se elämäni ainoa rakkaus riippumatta siitä, saanko edes viettää aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
24/32 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/32 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/32 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/32 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, menee ohi ajan myötä. Älä vain tee asialle mitään, ettet nolaa itseäsi.

Vierailija
28/32 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, menee ohi ajan myötä. Älä vain tee asialle mitään, ettet nolaa itseäsi.

Mitä noloa siinä on?

Vierailija
29/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistä, että lääkärit/psykologit jne. pitävät sivusuhteita potilaitten kanssa? Haluaisin sellaisen, jos en saisi häntä omaksi rakkaakseni täysin.

Ei

Vierailija
30/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
31/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein