Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin viallinen kun en löydä miestä?

Vierailija
26.07.2018 |

Olen siis 26-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut. Olen tosi ujo, ja minua harvoin lähestyy miehet. Kaksi miestä ketkä minua koskaan on lähestynyt, toinen oli 17 vuotias poika ja toinen oli mies kenestä itse en ollut kiinnostunut silloin(tumma ihoinen)
Olen alkanut miettiä onko minussa jotain vikaa koska kaikki ikäiseni naiset tuntuu olevan jo suurinpiirtein naimisissa. Saan myös aika usein kommentteja että olen nätti, ja minulla on kiva hymy, muuta vastavaa, mutta silti miestä ei ole.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
42/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon aloittaja ilmeisesti vastasi kysymykseen siitä että onko käyttänyt Tinderiä, mutta sen sijaan ei vastannut kysymykseen että onko ikinä tehnyt itse aloitetta, vaikka useammassa viestissä sitä kysyttiin häneltä heti kättelyssä.

Se kertonee aika paljon, eli vaikuttaa vahvasti siltä että hän ei ole ikinä lähestynyt miestä, eikä halua edes yrittää sellaista, kun ei kerran halua edes keskustella aiheesta.

Siinä se ongelma on. Kaikki muu täällä mainittu on turhanpäiväistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon aloittaja ilmeisesti vastasi kysymykseen siitä että onko käyttänyt Tinderiä, mutta sen sijaan ei vastannut kysymykseen että onko ikinä tehnyt itse aloitetta, vaikka useammassa viestissä sitä kysyttiin häneltä heti kättelyssä.

Se kertonee aika paljon, eli vaikuttaa vahvasti siltä että hän ei ole ikinä lähestynyt miestä, eikä halua edes yrittää sellaista, kun ei kerran halua edes keskustella aiheesta.

Tuo ei poista sitä tosiasiaa että yksikään mies ei lähesty aloittajaa (kuten ei minuakaan). Vaikka itse lähestyn ja saan aina pakit, tilanne on edelleen +-0; en saa miestä. Nostaisi huimasti itsevarmuutta jos joku mies lähestyisi minuakin siinä mielessä että olisi kiinnostunut. Näin ei kuitenkaan ole koskaan käynyt.

Vierailija
44/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei poista sitä tosiasiaa että yksikään mies ei lähesty aloittajaa (kuten ei minuakaan). Vaikka itse lähestyn ja saan aina pakit, tilanne on edelleen +-0; en saa miestä. Nostaisi huimasti itsevarmuutta jos joku mies lähestyisi minuakin siinä mielessä että olisi kiinnostunut. Näin ei kuitenkaan ole koskaan käynyt.

Toi on ihan väärä tapa ajatella!

Eihän jos käy treffeillä ja yhteistä kipinää ei löydy tarkoita sitä, että se olisi epäonnistumista. Tällä kertaa kohdalle vain sattui väärä ihminen. Se on ihan puhdasta sattumaa löytääkö juuri oikeat ihmiset toisensa. Sen takia sille ihastumiselle pitää antaa mahdollisimman paljon mahdollisuuksia tapahtua! Mahdollisimman avoimin mielin tavata erilaisia ihmisiä ja käydä treffeillä. Luultavasti tulee monta kertaa tyhjä arpa ja ei voittoa. Kuitenkin ennemmin tai myöhemmin onni suosii ja rakkaus leimahdaa.

Vierailija
45/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ainakin on jotain vikaa kun miessuhteet on aina olleet lyhyitä. Kukaan ei ole halunnut muuttaa asumaan yhteen. Joku on ehkä rakastanut jonkun aikaa mutta sekin on loppunut pian.

Itse olen rakastanut kahta miestä todella paljon.

En tiedä mikä tuo vika on. En jaksa enää edes pohtia sitä koska se masentaa. Kaipaan hirveästi rakkautta joten kamppailen koko ajan jaksaakseni elää suht normaalia elämää.

Toivon todella vilpittömästi että löydät rakkauden tai että et kärsisi sen puutteesta niin paljon kuin minä.

Vierailija
46/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happypancake, tinder, suomi24, okcupid...

Sitten vaan rohkeasti treffeillä käymään.

Vai näistä pitäisi ap:lle kunnon mies löytää!! Parempi kiertää kaukaa tällaisilla sivustoilla päivystävät miehet, ei niistä saa kuin sydänsuruja. Kyllä ap:sta oikeasti kiinnostunut mies tekee aloitteen ihan oikeassa elämässä.

Vierailija
47/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Itse olen 30 v eikä yksikään mies ole lähestynyt. Olen itse lähestynyt mutta eivät ole kelpuuttaneet.

Entäs nettideittailu, varmasti pääset treffeille nettideiteistä ja tinderistä.

En tajua miksi te naiset luovutatte noin vähällä..

Tinderissä kolme vuotta, ei poikaystävää. Ihastunut olen muutamaan mutta he eivät minuun.

Mitä roikut jossain panosovellutuksessa? Tervetuloa oikeaan elämään.

Vierailija
48/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happypancake, tinder, suomi24, okcupid...

Sitten vaan rohkeasti treffeillä käymään.

Vai näistä pitäisi ap:lle kunnon mies löytää!! Parempi kiertää kaukaa tällaisilla sivustoilla päivystävät miehet, ei niistä saa kuin sydänsuruja. Kyllä ap:sta oikeasti kiinnostunut mies tekee aloitteen ihan oikeassa elämässä.

Kyllä joo! Kuulemma amerikkalaiset sinkkumiljonäärit on jo Helsingistä aloittaneet ovien koputtelun. Sieltä ne tulee sinunkin ovelle tekemään tarjouksia ikuisesta rakkaudesta ja onnen autuudesta.

Kyllä se nyt vaan on niin, että olemalla itse aktiivinen parantaa puolison löytämisen mahdollisuutta noin arviolta miljoonakertaiseksi! Voi toki käydä niin, että siellä uimareissulla jätskikioskin jonossa joku tulee iskemään, mutta kannattako pelkästään sen varaan laskea? Entä jos ei tulekaan? Ostetaan ne sata kissaa eläkepäivien kaveriksi?

Vierailija
49/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin kun laitat pari peruskuvaa ja jonkun peruskuvauksen niin tulee 100 viestiä päivässä. Siitä sitten vain valitsemaan. Parisuhdemarkkinat on täysin naisten vallassa.

Vierailija
50/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä ei ole.

Vierailija
51/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Itse olen 30 v eikä yksikään mies ole lähestynyt. Olen itse lähestynyt mutta eivät ole kelpuuttaneet.

Entäs nettideittailu, varmasti pääset treffeille nettideiteistä ja tinderistä.

En tajua miksi te naiset luovutatte noin vähällä..

Tinderissä kolme vuotta, ei poikaystävää. Ihastunut olen muutamaan mutta he eivät minuun.

Mitä roikut jossain panosovellutuksessa? Tervetuloa oikeaan elämään.

Ainoa paikka missä ”tapaan” miehiä. Töissä naisvaltaisella alalla, harrastuksia ei ole, baareissa kun käyn, miehet eivät lähesty. Missä muualla mä heitä tapaisin ellen netissä? Kaupungilla kun normaalisti liikun, eivät lähesty.

Vierailija
52/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin korkata sinut jos haluat. Laita postia Reiska52@maanrakennusreiska. Panemisiin

53/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow... Tämä oli jotain aivan älytöntä luettavaa. En nyt tarkoita ketjun aloittajaa, vaan kaikkia vastauksia mitä tuli. Pitänee heti alkuun kirjoittaa että itselläni on 9 vuoden parisuhde meneillään, olemme kihloissa ja suunnitelmissa on mennä naimisiin kunhan saadaan ostettua yhdessä oma talo. Eli en ehkä ole paras ihminen sanomaan miltä tuntuu olla sinkku nykymaailmassa. Mutta herranen aika että se vaikuttaa olevan vaikeaa! Itse olen panseksuaali, eli minua kiinnostaa eniten toisen persoona eikä ulkonäkö, ikä, rotu, sukupuoli tai muu. Mutta voihan nokare että maailma on täynnä rumia ihmisiä nykyään, olin yökerhossa pari kk sitten pitkästä aikaa ja tunnelma siellä oli aivan älytön. Hirmusti nuoria ihmisiä joilla oli hyvä kroppa, liikkuivat kaveripiireissään ja pitivät hauskaa, mutta kaikki flirtti ja se joka tekee ihmisestä kauniin puuttui. Olin yökerhossa varmaan kolme tuntia vaan katselemassa ihmisiä ja se oli kiehtova näky miten paljon epätoivoa, odotusta ja angstia oli ilmassa. Eli baarit voipi unohtaa ihan samantien, koko se kulttuuri taisi kuolla kauan sitten.

Mutta miten saada itselleen mies/nainen? Siihen on olemassa ainoastaan kaksi hyvin todettua hoitoa, ensimmäinen on että pitää olla itsetunto kohdillaan ja/tai rohkeutta olla oma itsensä. Jos sinä tunnet oman olosi mukavaksi, muut huomaavat sen, riippumatta jos he tietävät sen tai ei. Tämä ei ole helppoa, tämä on äärimmäisen vaikeaa.

Toinen mikä pitää osaa on avata keskustelu. Tämä on lopen helppoa jos kohta numero 1. on hoidossa. PItää vaan mennä jonkun tykö ja sanoa "Moi, mun nimi on ______" Mahdollisesti myös jatkaa jollain tapaa, oli sitten vaikkapa "Huomasin että sinäkin tykkäät bändistä X / Adidas kengistä / kirjasta X / Pokemon Go:sta / berliininmunkeista". Pretty much mistä tahansa. Jos henkilö jota lähestyt on jotain mistä sinä olet kiinnostunut ja alat puhumaan siitä, toinen hyppää kelkkaan mukaan.

Ja vielä, jos ihan välttämättä haluaa baarissa tutustua johonkin, tuo keskustelunavaus taktiikka on fiksuin tapa. Miehet! Katson juuri teitä! "Sulla on isot tissit!" ei ole hyvä keskustelun avaus "Moi, mun nimi on Jaakko" on hyvä keskustelun avaus (Olettaen että katsot silmiin eikä tisseihin).

Vierailija
54/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole viallinen. On hyvä olla nirso, kumppanin pitää olla just oikee! Kyllä se ilmestyy.

Vierailija
55/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miesmakusi lienee viallinen.

Pitää hyväksy kaikenkarvaiset juoppolallit ja rentut joita kaljaräkälöissä notkuu.

Haarat levällään jokaiselle.

Ei  todellakaan täydy. Sä varmaan kyllä toivoisit niin koska sä lienet kuvailemasi hlö. Veikkaan ettei ap edes käy  räkälöissä ja hyvä niin.

Vierailija
56/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa olisi olla miessinkku. Alotteiden tekeminen ja valitseminen on miehiltä odotettua. Naisilta epätoivoista.

Vierailija
57/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ainoastaan 40v kaljut möhömahat laittelee mulle superlikejä, jos jonkun kivannäköisen kohtuuikäisen kanssa tulee match niin se todennäköisesti a) ei joko vastaa viesteihin tai b) laittaa pari viestiä ja hiljenee sitten tai c) on pelimies ja hakee panoja. Tosi ällöä ja pelottavaa porukkaa muutenkin Tinder täynnä. Alkaa vaa ahdistaa.

N24

Vierailija
58/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompaa olisi olla miessinkku. Alotteiden tekeminen ja valitseminen on miehiltä odotettua. Naisilta epätoivoista.

Olen mies ja pidän erittäin kiihottavana ajatusta että nainen lähestyy miestä. Ei siinä mikään epätoivo tulisi ekana mieleen.

Mutta samapa tuo kun eivät ne naiset juurikaan taida miehiä lähestyä joka tapauksessa.

Vierailija
59/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla ei ole sopivia aasin siltoja ja pitää vähän itsekkin olla aktiivinen tai kiinnostunut toisesta. Minua ei harmita yhtään olla yksin, kun kaltaistani seuraa ei ole tarjolla. Olen ollut aika paljon huonossa seurassa, joten tiedän mistä puhun. Ei seuran saaminen ole ulkonäöstä tai painosta kiinni. Treffipalstoilla on aika metsästysmeininki ja kauheen objektiivisesti suhtaudutaan toisiin ihmisiin. Ihan kuin itse olisi täydellinen, mutta ilmeisesti siellä on jo hakukriteerit joiden mukaan pitää hakee ja hakijoilla tarkempi käsitys tai kuva mitä hakee. Kaikki persoonalliset ominaisuudet ja henkilökohtaiset inhimillisyydet siinä toihussa on jäänyt pois. Vähemmän taitaa olla sinnkukerhoja, joissa voisi tavata vapaamuotoisesti toisiaan. Monet kekkerit on vanhemmille tai lapsiperheelle suunnattuja ja harrastuksissakin keskitytään harrastustoimintaan tai johonkin aktiviteettiin. Tutustumiseen tarvitaan aikaa eikä baarin tiskiltä napattua tyyppiä tai typykkää, kun oli vaan niin pantavan näköinen tai vaikkutti siltä että saa mukaan.

Vierailija
60/60 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla ei ole sopivia aasin siltoja ja pitää vähän itsekkin olla aktiivinen tai kiinnostunut toisesta. Minua ei harmita yhtään olla yksin, kun kaltaistani seuraa ei ole tarjolla. Olen ollut aika paljon huonossa seurassa, joten tiedän mistä puhun. Ei seuran saaminen ole ulkonäöstä tai painosta kiinni. Treffipalstoilla on aika metsästysmeininki ja kauheen objektiivisesti suhtaudutaan toisiin ihmisiin. Ihan kuin itse olisi täydellinen, mutta ilmeisesti siellä on jo hakukriteerit joiden mukaan pitää hakee ja hakijoilla tarkempi käsitys tai kuva mitä hakee. Kaikki persoonalliset ominaisuudet ja henkilökohtaiset inhimillisyydet siinä toihussa on jäänyt pois. Vähemmän taitaa olla sinnkukerhoja, joissa voisi tavata vapaamuotoisesti toisiaan. Monet kekkerit on vanhemmille tai lapsiperheelle suunnattuja ja harrastuksissakin keskitytään harrastustoimintaan tai johonkin aktiviteettiin. Tutustumiseen tarvitaan aikaa eikä baarin tiskiltä napattua tyyppiä tai typykkää, kun oli vaan niin pantavan näköinen tai vaikkutti siltä että saa mukaan.