Jos on hotelli varattu ulkomailla etukäteen ja maksettu, saapuminen sinne yöllä pikkutunneilla, niin onko siellä joku ottamassa vastaan
vai pitääkö erikseen sopia ja varmistaa tämä? Kyseessä on ns. pakettimatka.
Kommentit (9)
No, mitäs veikkaat? Ei tietenkään ole. Siitä vaan valitsette parhaan vapaan huoneen itsellenne. Eiku,,
Jos kyseessä on pakettimatka, niin matkanjärjestäjän vastuulla on järjestää vastaanotto. Jos buukkaat itse niin sisään- ja uloskirjautumisajat näkyvät hotellin tiedoissa.
Kyllä siellä joku on. Yleensä näissä hotelleissa on tiedossa, että joku tulee yöllä ja varautuvat siihen.
Kannattaa varmuudeksi varmistaa vielä hotelliltai tai matkan järjestäjältä :) Riippuu kai aika paljon hotellista ja maasta, millaiset käytännöt on.
Jos on omatoimimatkalla, myöhäinen saapumisaika on joka tapauksessa syytä ilmoittaa hotellille vaikkapa jo varausta tehdessä, että tietävät teidän todella olevan tulossa. Isommissa hotelleissa vastaanotossa on koko yön ihmisiä, koska kaikkea muutakin hoideltavaa on, ei vain myöhäisiä saapujia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule riippuu hotellista. Toisissa on vastaanotto auki 24h, joissain taas ei. Pakettimatkoilla nyt järjestäjän pitäisi hoitaa että huoneensa saa.
Tämä.
Riippuu hotellista. Itse olen aina ilmoittanut hotellia varatessa monelta tullaan jos menee myöhäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on omatoimimatkalla, myöhäinen saapumisaika on joka tapauksessa syytä ilmoittaa hotellille vaikkapa jo varausta tehdessä, että tietävät teidän todella olevan tulossa. Isommissa hotelleissa vastaanotossa on koko yön ihmisiä, koska kaikkea muutakin hoideltavaa on, ei vain myöhäisiä saapujia.
LUE: Kyseessä on ns. pakettimatka.
Ihan kuule riippuu hotellista. Toisissa on vastaanotto auki 24h, joissain taas ei. Pakettimatkoilla nyt järjestäjän pitäisi hoitaa että huoneensa saa.