Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino lähti laskuun aika yksinkertaisella tavalla

Vierailija
26.07.2018 |

Hedelmät yksi päivässä ja viinirypäleet ja banaanit kokonaan pois sekä säännölliset ruoka-ajat myös viikonloppuisin. Arkisin on ollut hyvä rytmi muutenkin. En ole pienentänyt annoskokoja tai muuttanut niiden koostumusta juurikaan. Liikuntaa on ollut ohjelmassa aina aika paljon, itse asiassa nyt lomalla ja helteiden aikaan normaalia vähemmän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sä vedit niitä hedelmiä ennen?

Vierailija
2/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sä vedit niitä hedelmiä ennen?

Rypäleitä meni napostelemalla helposti se 500 gramman rasia päivässä tai parissa. Tuli muuten krapulamainen päänsärky, kun jäi pois. Sen lisäksi töissä hedelmä aamupäivällä, lounaalla ja iltapäivällä, kun en juo töissä kahvia. Näiden lisäksi vielä illalla hedelmä jumpan jälkeen. Nyt otan jumpan jälkeen vain lasillisen jotain laimennettua porkkanamehua tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut turvottua muodottomaksi niin että olisi pitänyt laihduttaa.

En ymmärrä niitä jotka paisuvat kuin pullataikina ja sitten vinkuvat kun laihduttaminen on niin vaikeaa.

Olisitte jättäneet lihomatta ;)

Vierailija
4/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullut turvottua muodottomaksi niin että olisi pitänyt laihduttaa.

En ymmärrä niitä jotka paisuvat kuin pullataikina ja sitten vinkuvat kun laihduttaminen on niin vaikeaa.

En minä ole kovin ylipainoinen, 155 cm/65 kg oli painoa kun havahduin, että nyt piti tehdä jotain. Tuli huomaamattomasti, kun työ vaihtui liikkuvasta istumatyöhön, eli kulutus väheni mutta en ymmärtänyt vähentää syömistä. Makeasta en pidä muuta kuin hedelmistä.

ap

Vierailija
5/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet asiat voivat olla vaikeita ymmärtää, jos äly ei riitä.

Vierailija
6/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, jos olet tyytyväinen ja onnellinen tuolla ruokavaliolla. Se on niin yksilöllistä, mikä kellekin on sen liikapainon tuonut.

Vierailija
7/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan siis on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta elintavoilla ja ruokavaliolla en turvonnut silloinkaan kun lääkitystä ei vielä ollut. Arvoja seurattiin 11 vuotta kunnes lääkityksen sain. Pahimmillaan olen painanut hetkellisesti 57 kg joskus pari vuotta ennen lääkityksen aloitusta paino heijasi sitä ennen 51-54 kilossa. Lääkityksen myötä olen saanut ylimääräisen nesteen pois ja päässyt eroon sydämen vajaatoiminnan oireista. Ja paino pysynyt 50-51 kilossa.

Turha siis sössöttää että kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaisi. Ruokavalio ja läskeily ja laiskottelu ne lihottajia ovat, ei sairaus.

Olen 36 vuotias.

Mutta ymmärrän toki että läskejä vituttaa kun jotkut pysyvät hoikkina läskisairauksista huolimatta ;)

Tekosyitä mahtuu läskin kroppaan paaaaljon :D

T: nro 3

Vierailija
8/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullahan siis on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta elintavoilla ja ruokavaliolla en turvonnut silloinkaan kun lääkitystä ei vielä ollut. Arvoja seurattiin 11 vuotta kunnes lääkityksen sain. Pahimmillaan olen painanut hetkellisesti 57 kg joskus pari vuotta ennen lääkityksen aloitusta paino heijasi sitä ennen 51-54 kilossa. Lääkityksen myötä olen saanut ylimääräisen nesteen pois ja päässyt eroon sydämen vajaatoiminnan oireista. Ja paino pysynyt 50-51 kilossa.

Turha siis sössöttää että kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaisi. Ruokavalio ja läskeily ja laiskottelu ne lihottajia ovat, ei sairaus.

Olen 36 vuotias.

Mutta ymmärrän toki että läskejä vituttaa kun jotkut pysyvät hoikkina läskisairauksista huolimatta ;)

Tekosyitä mahtuu läskin kroppaan paaaaljon :D

T: nro 3

Laihuus ei pelasta idiotismilta.

Vierailija
9/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kamalaa jos joku ei lihokaan heti 20 täytettyään barbapapan muotiiseksi... En minäkään tajua miksi pitää lihoa 20 kiloa ylipainoiseksi. Jos laihduttaminen on niin perseestä ja elämäntapamuutoksen tekeminen tuskaa, niin älkää lihoko!

Sekin ihmetyttää että miksi laihtuneita pitää kehua, mutta lihoneille ei saa sanoa mitään ettei mieli pahoitu... Tui tui....

Vierailija
10/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole sairas. Mulla vain arkiliikunta väheni ja ruokavaliota en muuttanut tarpeeksi. Hyvä jos joku saa nimettömänä pätemisestä nostettua itsetuntoaan, oman viestini tarkoitus oli vain antaa vinkki.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme