Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö erota?

Vierailija
26.07.2018 |

Olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja 1v yhteinen lapsi. Usein en halua mieheni edes koskevan minuun. En halua juurikaan viettää aikaa hänen kanssaan. Olen erittäin stressaantunut ja räjähdysherkkä. Enkä oikein tiedä mistä se johtuu. Osittain olen katkera. Olen joutunut käyttämään 5 tonnin säästöni lapseen ja kotona oloon. Mieheni on huono tekemään ja hommaamaan asioita. Jo yksi lapsen ulottuville jättämä puoliksi tyhjä kaljatölkki saa minut raivon partaalle. Lisäksi minulla on vielä neljä kiloa ylipainoa ja en pääse kunnolla urheilemaan, koska miehelläni on niin paljon omia menoja. Periaatteessa kun lapsi tästä kasvaa niin tilanteet voi muuttua helpommaksi. Mutta mistä sen tietää kun on aika erota? Meillä on kyllä vielä välillä ihan kivoja hetkiä. Mutta tunnen vaan koko ajan, että mieheni tekee kaiken väärin ja ajattelee vain itseään. Olemme jutelleet paljon, mutta mikään ei muutu, en minäkään tästä yhtään positiivisemmaksi ja rennommaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla ei oo asiat ittelläs kunnossa, hae apua!

Vierailija
2/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja 1v yhteinen lapsi. Usein en halua mieheni edes koskevan minuun. En halua juurikaan viettää aikaa hänen kanssaan. Olen erittäin stressaantunut ja räjähdysherkkä. Enkä oikein tiedä mistä se johtuu. Osittain olen katkera. Olen joutunut käyttämään 5 tonnin säästöni lapseen ja kotona oloon. Mieheni on huono tekemään ja hommaamaan asioita. Jo yksi lapsen ulottuville jättämä puoliksi tyhjä kaljatölkki saa minut raivon partaalle. Lisäksi minulla on vielä neljä kiloa ylipainoa ja en pääse kunnolla urheilemaan, koska miehelläni on niin paljon omia menoja. Periaatteessa kun lapsi tästä kasvaa niin tilanteet voi muuttua helpommaksi. Mutta mistä sen tietää kun on aika erota? Meillä on kyllä vielä välillä ihan kivoja hetkiä. Mutta tunnen vaan koko ajan, että mieheni tekee kaiken väärin ja ajattelee vain itseään. Olemme jutelleet paljon, mutta mikään ei muutu, en minäkään tästä yhtään positiivisemmaksi ja rennommaksi.

Sanoisin, että mitä tuossa enää kituuttamaan, ei lapsen takia ainakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiaika on raskasta vanhemmille. En suosittele eroa vaan jatkakaa keskustelua. Sun pitäis kertoa nää asiat sille miehellesi myös. Ja sen verran mietiskellä myös omaa asennettasi, miksi mies muka tekee kaiken väärin ja miksi ajattelet niin? Yritä nähdä niitä hyviäkin puolia. Ja luulen että sun kannattaa alkaa harkita töihin paluuta niin saat taloutesi taas tasapainoon ja vähän muutakin sisältöä elämääsi.

Vierailija
4/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko mies kotitöihin, käykö mies töissä, kuka maksaa asumisen, hoitaako mies lasta, kuka tekee ruokaa ja käy kaupassa? Puolikas kaljatölkki on aika huolestuttava merkki oluen tuhlaamisesta, sekä sinun osalta turhasta nipotuksesta, voit kaataa sen lavuaariin. Mä alkaisin huolestumaan siinä vaiheessa kun läheisyys ja seksi katoaa parisuhteesta.

Vierailija
5/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuuko mies kotitöihin, käykö mies töissä, kuka maksaa asumisen, hoitaako mies lasta, kuka tekee ruokaa ja käy kaupassa? Puolikas kaljatölkki on aika huolestuttava merkki oluen tuhlaamisesta, sekä sinun osalta turhasta nipotuksesta, voit kaataa sen lavuaariin. Mä alkaisin huolestumaan siinä vaiheessa kun läheisyys ja seksi katoaa parisuhteesta.

Ei juurikaan osallistu kotitöihin. Sanoisin, että kun ollaan asuttu yhdessä pari vuotta niin muutaman kerran imuroinut ja joskus pesee omia pyykkejään. Useimmiten korjaa omat jälkensä kun syö, mutta siinä saattaa kestää useita tuntejakin. Maksamme asumisen puoliksi. Minä käyn kaupassa ja teen ruuat ja myös maksan. Mies käy pari kertaa kuussa kaupassa ja valittaa miten paljon meni rahaa. Lasta hoitaa välillä. Mutta ei meinaa jaksaa mitään ihmeitä eli vaihtaa vaipan kerran päivässä ja jos kauniisti pyydän niin kylvettää tai syöttää. Mutta kun noita kaljatölkkejä joutuu kattelemaan lähes joka päivä. Humalassa ei ole kuin kerran viikossa. Läheisyys ja seksi on kyllä aika vähäistä. En vain oikein siedä laiskaa saamatonta miestä.

Ap

Vierailija
6/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, siinä kaikki. Mies ei rakasta tuollaista nalkuttaja perseilijää!

Vierailija
7/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ryhdy itsekkääksi. Annat miehelle vauvan syliin ja sanot, että lähdet nyt ulos. Ja pidät tietenkin puhelinta kiinni.

Älä eroa vielä.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/10/20/psykologi-kari-kiianmaa-ero-ei…

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001139957.html

Vierailija
8/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, siinä kaikki. Mies ei rakasta tuollaista nalkuttaja perseilijää!

Mutta kun kuulemma rakastaa, eikä halua elää ilman. Helppoa olisikin, jos ei rakastaisi, niin sitten vaan ero. Haluaa pitää ihan väkisin kiinni.

Ap

Vierailija
9/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuisi yhteiseläminen toisen jokapäiväiseen juomiseen. Kaljojen jättäminen lapsen ulottuville on järjettömän vastuutonta. Sinä joutuisit kuitenkin vastuuseen siitä, että lapsi on saanut juotua alkoholia. Miksi jouduit käyttämään säästösi lapsen hoitoon?

Vierailija
10/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta joksikin aikaa pois?

Mutta hanki ihmeessä ensin apua omaan jaksamiseesi!

Vierailija
11/11 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksatte asiat puokkiin, ja sinä teet kotityöt, hoidat lapsen ja menetät joka kuukausi potentiaaliset palkkarahat, kun et ole töissä vaan kotona hoitamassa yhteistä lastanne?

Ehdota miehelle roolinvaihtoa: mies lopettaa työt ja menettää ansionsa, mies hoitaa lapsen ja kaikki kotityöt. Sinä käyt töissä ja et laita kotona tikkua ristiin.