Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen kaverin vanhemmat uhkaa kuristaa lapsenne, mitä teet?

Vierailija
26.07.2018 |

Minä kuulemma ylireagoin ja on pikkujuttu kun kaksi aikuista käy uhkailee että kuristaa lapseni jos tämä vielä koskeekin xxxxn
Sekä isä että äiti oli käyny uhkailee lasta huutaen. Mulle valehteli että ei oo mitään sanonu ja kun sanoin että mulla on todistaja, niin sit ylireagoin, pikkujuttuun?
Uhataan tappaa mun lapsi ja mä ylireagoin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rikosilmoituksen. Ihan yksinkertaista.

Vierailija
2/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus, niin näkevät mitä laittomasta uhkailusta saa. Hyppiihän ne nenälle, jos antaa.

Vierailija
4/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa notta mitäs se sun lapsikultasi on sitten tehnyt?

Vierailija
5/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pikku-eetu kiusannut taas naapurin kissaa vetämällä hännästä? Silloin ymmärrän tuohtuneessa tilassa tehdyn uhkauksen. Mutta jos uhkaus tuli ilman syytä niin poliisikeikkahan se olisi. Kummalliselta kyllä kuulostaa semmoinen.

Vierailija
6/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pikku-eetu kiusannut taas naapurin kissaa vetämällä hännästä? Silloin ymmärrän tuohtuneessa tilassa tehdyn uhkauksen. Mutta jos uhkaus tuli ilman syytä niin poliisikeikkahan se olisi. Kummalliselta kyllä kuulostaa semmoinen.

No tekipä se lapsi nyt mitä tahansa jäynää mitä lapset nyt yleensä voi tehdä, niin millään kuristamisilla nyt vaan yksinkertaisesti ei uhkailla, se on laiton uhkaus heti.

Vierailija
7/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tekipä se lapsi nyt mitä tahansa jäynää mitä lapset nyt yleensä voi tehdä, niin millään kuristamisilla nyt vaan yksinkertaisesti ei uhkailla, se on laiton uhkaus heti.

No mutta aloituksesta päätellen pikku-Eetu on käynyt kaveriinsa käsiksi. Laiton uhkaus joo, mutta ymmärrän vanhempien tuohtumuksen jos puhe ei tehoa ja vanhemmman asenne on tuo mikö ap:lla.

Vierailija
8/8 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa törkeetä, mutta kannattaa ensin selvittää mitä on tapahtunut. Ja minkähän ikäisistä lapsista on kyse? Onko oma lapsesi kenties uhannut tätä toista lasta ja vanhemmiltaan on pinna palanut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi