lapsen kaverin vanhemmat uhkaa kuristaa lapsenne, mitä teet?
Minä kuulemma ylireagoin ja on pikkujuttu kun kaksi aikuista käy uhkailee että kuristaa lapseni jos tämä vielä koskeekin xxxxn
Sekä isä että äiti oli käyny uhkailee lasta huutaen. Mulle valehteli että ei oo mitään sanonu ja kun sanoin että mulla on todistaja, niin sit ylireagoin, pikkujuttuun?
Uhataan tappaa mun lapsi ja mä ylireagoin?
Kommentit (8)
Tee rikosilmoitus, niin näkevät mitä laittomasta uhkailusta saa. Hyppiihän ne nenälle, jos antaa.
Jaa notta mitäs se sun lapsikultasi on sitten tehnyt?
Oliko pikku-eetu kiusannut taas naapurin kissaa vetämällä hännästä? Silloin ymmärrän tuohtuneessa tilassa tehdyn uhkauksen. Mutta jos uhkaus tuli ilman syytä niin poliisikeikkahan se olisi. Kummalliselta kyllä kuulostaa semmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pikku-eetu kiusannut taas naapurin kissaa vetämällä hännästä? Silloin ymmärrän tuohtuneessa tilassa tehdyn uhkauksen. Mutta jos uhkaus tuli ilman syytä niin poliisikeikkahan se olisi. Kummalliselta kyllä kuulostaa semmoinen.
No tekipä se lapsi nyt mitä tahansa jäynää mitä lapset nyt yleensä voi tehdä, niin millään kuristamisilla nyt vaan yksinkertaisesti ei uhkailla, se on laiton uhkaus heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tekipä se lapsi nyt mitä tahansa jäynää mitä lapset nyt yleensä voi tehdä, niin millään kuristamisilla nyt vaan yksinkertaisesti ei uhkailla, se on laiton uhkaus heti.
No mutta aloituksesta päätellen pikku-Eetu on käynyt kaveriinsa käsiksi. Laiton uhkaus joo, mutta ymmärrän vanhempien tuohtumuksen jos puhe ei tehoa ja vanhemmman asenne on tuo mikö ap:lla.
No onpa törkeetä, mutta kannattaa ensin selvittää mitä on tapahtunut. Ja minkähän ikäisistä lapsista on kyse? Onko oma lapsesi kenties uhannut tätä toista lasta ja vanhemmiltaan on pinna palanut..
Tekisin rikosilmoituksen. Ihan yksinkertaista.