Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka suunnittelee oman elämän etukäteen?

Vierailija
26.07.2018 |

Mä nimittäin teen tätä.
Mulla ois nyt tarkotus kouluttautua uudelle alalle, samalla kokopäivä töissä ollessa ja ottaa siihen päälle muutama kurssi.
Kahden vuoden jälkeen haluaisin lapsen, kaks peräkkäin, mutta lopullinen lapsimääräni olisi kolme.
En aio vaihtaa työpaikkaani heti kun olen koulun käynyt, koska olen nyt vakituisessa työssä (koulu kestää 2 vuotta) ja muutenkin jos aion lapset siihen vielä tehdä niin haluan mahdollisuuden palata takaisin töihin äitiysloman päätyttyä.
Aion jatkokouluttautua siitä vielä eteenpäin tulevaisuudessa.
Kuulostaako tämä aivan mahdottomalta?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo suunnittelen, mutta paljon tarkemmalla tasolla eli kattaa kaikki minulle tärkeät elämän osa-alueet.. Vuosisuunnitelmassa seuraan tavoitteiden toteutumista kuukausitasolla (pisteytys). Johdan itseäni vähän kuin yritystä.

Aidosti outoa.

Miksi outoa? Lähinnä fiksua! En halua ajelehtia ja huomata kuolinvuoteellaan, että olen käyttänyt elämäni vääriin asioihin. Jos en suunnittelisi käyttäisin likaa aikaa hedonistisen nautinnon hakuun. Suunnitelman avulla saan tehdyksi arvojeni mukaisia asioita.

Voit luolinvuoteella huomata että elämäsi kului pisteiden laskemiseen

Vierailija
42/42 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suunnitellut mitään muuta kuin, että lapsia en halua. Muuten olen elänyt intuition mukaan. En voisi tyytyväisempi olla nykyiseen elämäntilanteeseeni. Kouluun hain hetken mielijohteesta, ja työpaikkaa tarjottiin tarjottimella. Otin sen vastaan kahden minuutin harkinnan jälkeen. Ikinä en olisi edes uskaltanut haaveilla tästä tilanteesta missä nyt olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän