Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä parisuhde on hyvä

Vierailija
25.07.2018 |

Vaikka hän haluaa seksiä vain pari kertaa kuukaudessa. Miten voi olla tuollainen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun tekemältä aloitukselta. Samassa tilanteessa enkä ymmärrä miestä

Vierailija
2/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun tekemältä aloitukselta. Samassa tilanteessa enkä ymmärrä miestä

Vau, kerrankin joku joka ymmärtää. Minäkään en tajua kun miesten pitäisi aina haluta paljon seksiä. Itse haluaisin usean kerran viikossa ja juuri tänään torjui taas minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee muita?

Vierailija
4/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä irtoaa vaan pari kertaa vuodessa ja sama homma, miehen mielestä kaikki hyvin.

Vierailija
5/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panee muita?

Kun ei pane. Tiedän tämän oikeasti.

Vierailija
6/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala libido

Vierailija
7/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä outoja miehiä.

Vierailija
8/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mulle ihan ihannerytmi. Nykyinen 2-3 x viikossa tappaa loputkin halut, kun oikeaa tarvetta ei ehdi tulla.

Vierailija
9/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matala libido

Sen uskon. Aikoinaan sanoi ettei seksi ole hänelle elämän tärkein asia, ei näköjään ole. Monet riidat on tästä riidelty.

Vierailija
10/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa noita miehiä, joissa ei ole elämää. Liikaa laiskiaisia, joita kiinnostaa kalja ja urheiluruutu, jos sekään. Esim. naiset ja elämä ei liikuta yhtään.

Vierailija
11/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis mulle ihan ihannerytmi. Nykyinen 2-3 x viikossa tappaa loputkin halut, kun oikeaa tarvetta ei ehdi tulla.

Tunnen tuskasi. Ja mieheni vielä valitti, että vain kolme kertaa viikossa on sama kuin selibaatissa eläisi!

Vierailija
12/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuri voi määrätä lisää testoa jos arvot on matalat

Vierailija
13/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tuollaisen miehen.

Vierailija
14/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lekuri voi määrätä lisää testoa jos arvot on matalat

Missä on päätetty, että kaksi kertaa kuukaudessa on liian vähän? Mikä sitten on standardin mukainen oikea määrä? Milloin pitää mennä lääkäriin liian vähäisten halujen takia? Entä voiko haluta liikaa - mikä on niin liikaa, että pitää mennä lääkäriin tai kallonkutistajalle?

Vierailija
15/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa miestäsi innostumaan seksistä?

Kyllä naisen tehtävä on vietellä mies (jos siis haluaa seksiä), ja jos on tarpeeksi hyvä, niin kyllä lohkeaa.

Vierailija
16/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hän haluaa seksiä vain pari kertaa kuukaudessa. Miten voi olla tuollainen?

Koska miehellesi parisuhteessa on muitakin tärkeitä ja arvokkaita asioita, kuin vain seksi. Ehkä miehesi on siis vähän fiksumpi, kun ei rakenna tai perusta parisuhteen laadukkuutta vain tai ainoastaan seksin varaan. - En tiedä mikä sitten olisi hyvä tai oikea määrä haluta, kun monessa suhteessa se menee täysin päinvastoin, niin että mies haluaisi saada seksiä hyvin usein, mutta -jostain syystä- nainen ei asiasta innostu. Ja jos suhde kestää vuosia, tai peräti vuosikymmeniä, niin jossain vaiheessa "roolit" voivat vaihtua, niin että aiemmin enemmän halunnut haluaakin vähemmän kun taas vähemmän halunnut on, kenties vasta päässyt vauhtiin ja haluaisi entistä enemmän. Mystistä. 

Vierailija
17/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen tehtävä on vietellä mies (jos siis haluaa seksiä), ja jos on tarpeeksi hyvä, niin kyllä lohkeaa.

Lohkeaa mitä lohkeaa. Mies suuttuu ja raivoaa että ei tässä mitään Casanovia olla ja painuu suutuksissaan toiseen huoneeseen. Ei vaan kiinnosta, ei yhtään. En minä eikä muut.

Sitten ihmettelee kun olen alkanut harkita eroa! Ei kuulemma mitään syytä! Niinpä...

Vierailija
18/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohkeaa mitä lohkeaa. Mies suuttuu ja raivoaa että ei tässä mitään Casanovia olla ja painuu suutuksissaan toiseen huoneeseen. Ei vaan kiinnosta, ei yhtään. En minä eikä muut.

Sitten ihmettelee kun olen alkanut harkita eroa! Ei kuulemma mitään syytä! Niinpä...

Ei tämä ollut ap. N vastaus mutta en vaan saa innostumaan.

Vierailija
19/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen samurai.

Vierailija
20/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti ahdistellaan ja painostetaan (siltä ne viettely-yritykset tuntuvat, kun niitä tulee liian usein), ei oma halu tosiaan ehdi herätä ja pian seksin ajattelemisestakin alkaa tulla paha olo. Ihan kenen kanssa hyvänsä.