Voinko kestovärjätä ripset itse kotona?
Kommentit (9)
Oikeasti?? Marketeista?? Mahtavaa! Miten en ole koskaan huomannut? Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?? Marketeista?? Mahtavaa! Miten en ole koskaan huomannut? Kiitos
Ap
Jep, olen itse ostanut Prismasta ja tarkistin merkin: näyttää olevan Depend, paketissa lukee että vaikutusaika 3 minuuttia ja kestää 3-4 viikkoa.
Oletko varma, ettet ole allerginen? Mä koitin kerran ja silmäni turposivat umpeen ja iho tulehtui ja hilseili monta viikkoa. Jos et ole tummille hiusväreille allerginen satavarmasti niin uskoisin että voit, mutta ei ole taattua.
Mun äiti värjäsi jo ysärin alussa, jos ei jo 80-luvun loppua ollut. Muistan kuinka kerran sain levittää äidin ripsiin sen värin.
Depend lensi roskiin, en saanut sekoitettua tasaisesti. En värjäisi ripsiä kotona, kulmia oli tarkoitus värjätä mutta jätän suosiolla amnattilaisille.
Kulmat värjään n. 2-3vk välein ja samalla oon alaripsiä värjänny varovaisesti. Käytössä cameleonin black, helppo levittää ja sekottaa ja pysyy 👌🏻 Maksaa jonku 5-6e ja sillä värjää n.15x :)
Vierailija kirjoitti:
Depend lensi roskiin, en saanut sekoitettua tasaisesti. En värjäisi ripsiä kotona, kulmia oli tarkoitus värjätä mutta jätän suosiolla amnattilaisille.
Tämä mitä mulla on on sellaista, mitä ei sekoiteta ollenkaan. Siinä laitetaan tosiaan ensin sellaista nestemäistä litkua pumpulipuikolla ripsiin ja kulmiin, sitten kun on vaikuttanut aikansa, harjataan geelimäinen väri kulmiin. Mitään aineita ei sekoiteta, kuten niissä vanhanaikaisissa, joissa muoviastiassa sekoiteltiin valkoista ja ruskeaa tahnaa tuubeista - niissä vaikutusaikakin oli todella pitkä ja itselläni aina onnistui menemään sitä mönjää silmiin ja kirveli pirusti.
Refectocil merkkinen on toinen mitä on ihan tavis marketeissa, ja niissäkin taisi nykyisin olla tuollainen nopeasti vaikuttava versio myös.
Voit totta kai. Marketeissa on käteviä pakkauksia kulmien ja ripsien kestovärjäykseen. Itse ostan aina niitä nopeita, joissa ensin levitetään sellainen läpinäkyvä neste, annetaan vaikuttaa pari minuuttia, sitten ripsiväriharjan tapaisella harjalla harjataan päälle värigeeli, odotetaan puoli minuuttia ja pestään pois.