Mielestänne maailman komeimmat miehet ja miksi?
Lionel Messi-komea,ujo ja siksi söpö.Jason Momoa-yartteeko tätä edes selittää.Channing Tatum- tartteeko tätäkään edes selittää
Kommentit (30)
Social Network tuli pari päivää sitten telsusta ja päällimmäisenä jäi mieleen, että Armie Hammer oli siinä lähes yliluonnollisen komea.
Nää englantilaiset veljekset Jack Fox ja Lozza Fox.
Järjestyksessä:
Eero Tillanen
Jussi Halla-aho
Teuvo Hakkarainen
Arjo Hakaniemi
Olli Juntiunen
Marco de Witt
Jani Mäkelä
Tero Vaara
Ari Lindström
Junes Lokka
Jugi
Seppo Huuhtanern
Kari Hanhijari
Panu Huuhtanen (tämä tarvis hiukan lisää lihaksia, mutta muuten komee)
Isänmaallisuus ja äly komistaa miehiä!
Momoa oli hot kunnes ajoi partansa. Jännä juttu.
Omasta mielestäni kuumin on se mies joka on naimisissa Sofia Vergeran kanssa en muista nyt nimeä, enkä voi googlettaa koska teksti häviää.
Mielestäni myös seksikkyys vaatii ulkonäön lisäksi älykkyyttä ja karisma. Itse olen ihastunut irl laihoihin nörtteihin karisman takia.
Love Islandin Oliver <3 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a79f95ad-8876-4f26-9f8f-970bb3…;
Vierailija kirjoitti:
Järjestyksessä:
Eero Tillanen
Jussi Halla-aho
Teuvo Hakkarainen
Arjo Hakaniemi
Olli Juntiunen
Marco de Witt
Jani Mäkelä
Tero Vaara
Ari Lindström
Junes Lokka
Jugi
Seppo Huuhtanern
Kari Hanhijari
Panu Huuhtanen (tämä tarvis hiukan lisää lihaksia, mutta muuten komee)
Isänmaallisuus ja äly komistaa miehiä!
Meillä on kyllä miesten suhteen täysin samanlainen maku. Nämä on kyllä niin hunkseja.
Dominic Sherwood (Shadowhunters-sarjassa Jace). Komea, mystinen, vähän tyly mutta sarjan jatkuessa muuttuu entistä empaattisemmaksi ja mukavammaksi. Lisäksi pidän vaaleista miehistä <3
Hollantilainen vapaaottelija Gegard Mousasi. Siinä mies minun mieleen.
Pertti Sveholm. Nykyisin alkaa ikä tehdä tepposensa mutta vielä kymmenisen vuotta sitten oli todella kuuma. Juuri sitä miestyyppiä, mistä minä tykkään.