Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella törkeä lääkäri päivystyksessa, sanon miehelle ettei kyllä jätä asiaa tähän!

Vierailija
25.07.2018 |

Lapset mummilassa, miehellä alkoi iltapäivällä kova päänsärky ja vein päivystykseen. Olin mukana kun lääkäri viimein otti miehen vastaan ja kysyi siinä, että onko mies juonut mitään, tuskin tarkoitti alkoholia vaan vettä' kun nämä helteet. Mies teki sen virheen, että kertoi juoneensa YHDEN Batteryn ja tästähän lääkäri riemastui, suu vaahdossa paasasi kofeiinista ja nestehukasta kunnes menin väliin ja karjaisin että on mies juonut vettäkin , paljon vettä ! Että se olisi selvinnyt, jos herra tohtori olisi kuunnellut lopppuun asti... jumalauta.
Mies joi sen energiajuoman ,koska minulla on monesti lievä migreeni lähtenyt ihan reseptivapaalla särkylääkkeellä ja energiajuomalla...

Nyt ollaan täällä osastolla, nukkuu. Sai migreenilääkkeen jonka oksensi ja sen jälkeen, ja tämä on totta, vannon ! supon peffaan. Ja nukahti. Kuulemma aamulla lääkäri katsoo, onko tarpeen kuvata pää.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sinun päätäsi on kuvaamassa eikä miehen?

Vierailija
62/72 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läkärit on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on siellä Porvoossa päin tosi jännää aina.

Vierailija
64/72 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme menoa taas täällä! Onko teillä ikinä ollut niin kovaa päänsärkyä että kävelette seiniä pitkin? Kyllä siinä kuulkaa saattaja, olkoot se vaimo tai sisko, on ihan hyvä juttu.

And by the way, energiajuomien sisältämä tauriini ja kofeiini saattaa auttaa migreeniin.

Vierailija
65/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus

Vierailija
66/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkärin on helpompi tehdä diagnoosi, jos hän puhuu potilaan kanssa, eikä joku huolestunut omainen sotkeudu asiaan, jos potilas ei ole tajuton.

Vierailija
67/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lääkärin on helpompi tehdä diagnoosi, jos hän puhuu potilaan kanssa, eikä joku huolestunut omainen sotkeudu asiaan, jos potilas ei ole tajuton.

Minulla oli kerran  niin kova vatsakipu etten osannut vastata järkevästi lääkärin kysymyksiin, kysyi mm. viimeisistä kuukautisista ja mitä syön yleensä vastasin "en mä tiiä".

Onko siitä apua, jos potilas on tajuissaan mutta kivusta sekaisin?

Vierailija
68/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö valituksen?

Vierailija
69/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkihan on hyvin kun miestä hoidetaan.  ei kannata panikoida.

Vierailija
70/72 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
71/72 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus

Ehkä vähän myöhäistä näin kolme vuotta myöhemmin?

Vierailija
72/72 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei oo liian myöhästä valittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi