Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranatajille pitäisi palauttaa oikeus valita vuokralainen sukupuolen perusteella

Vierailija
10.04.2024 |

Nykyään kun ei enää saa karsia nuoria miehiä pois asunnonhakijoiden joukosta vaan kaikkia pakotetaan kohtelemaan samanarvoisesti ja olemaan suosimatta hakijaa sukupuolen perusteella niin miesten aiheuttamat häiriöt, metelöinti, epäjärjestys, hajut ja asuntojen siivoamattomuus on lisääntynyt kerrostaloissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saathan sä valita kämppääs vuokralle ihan kenet haluat. Mitä se haittaa vaikka olis sata nuorta miestä hakemassa, senkun valitten vaikka vanhan mumman jos semmonen on jonossa.

Vierailija
2/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas toivoisin, että naapureinani olisi mielummin hiljaisia nörttimiehiä, kuin sänkyhommissa huutavia naisia. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sinua estää valitsemasta mieluista vuokralaista, jos hakijoita on enemmän? Ei sitä syytä tarvitse kenellekään kertoa.

Vierailija
4/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan jossain kaupunkien vuokrataloissa pitää noin toimia.

Vierailija
5/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas toivoisin, että naapureinani olisi mielummin hiljaisia nörttimiehiä, kuin sänkyhommissa huutavia naisia. 😅

Mä taas toivoisin että nuo naapurin nörttimiehet tulisivat huudattamaan mua sängyssä.

T. Nörttinainen

Vierailija
6/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai missä on että vuokranantaja ei saisi valita vuokralaistaan?

Vierailija
7/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse saa edelleenkin valita kenet kämppäänsä päästää asumaan.

Vierailija
8/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas toivoisin että nuo naapurin nörttimiehet tulisivat huudattamaan mua sängyssä.

T. Nörttinainen

Minä toivoisin että huutaisit kun maksat vuokraa luonnossa.

T. Vuokranantajasetä

Vierailija
9/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko valita iänkin. Koska moni vanha täti voisi myös hakea asuntoa, jos tulee tarve sille. Eikö sekään käy.

Vierailija
10/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sukupuoli ole tae mistään. Aika paljon on naisväkeä, jotka käyttää kaiken omaisuutensa ripsiin, kynsiin ja kampaajalle. Eivätkä suostu ymmärtämään että nämä eivät ole välttämättömyyksiä. Siivoaminen ei kiinnosta ja kämppä on kuin pommin jäljiltä. Vastaavasti paljon on nuoria miehiä, jotka pitävät asuntoa siistinä ja hoitavat asiansa hyvin.

Onneksi ongelmatapaukset oppii kyllä erottamaan. Suurin osa hoitaa asiansa hyvin, mutta yksikin mätämuna aiheuttaa kauheat vahingot.

Vierailija
11/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin palauttaa? Saahan sitä nytkin valita vain naisia tai vain miehiä jos haluaa. 

Vierailija
12/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nörttinainen

Huudattakoot - kunhan asutte omakotitalossa.

Vierailija
13/13 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajalla voi olla vaikka mitä kriteereitä, mutta niitä ei saa ääneen sanoa. Jos ei halua vuokrata miehille niin sitten vuokraa sen naiselle ilman suurta numeroa. Tai voi vuokrata vain tietylle kansalaisuudelle, tai ikäluokkaan kuuluvalle, tai vaikka blondeille, kunhan sitä ei tuo ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi