Todella törkeä lääkäri päivystyksessa, sanon miehelle ettei kyllä jätä asiaa tähän!
Lapset mummilassa, miehellä alkoi iltapäivällä kova päänsärky ja vein päivystykseen. Olin mukana kun lääkäri viimein otti miehen vastaan ja kysyi siinä, että onko mies juonut mitään, tuskin tarkoitti alkoholia vaan vettä' kun nämä helteet. Mies teki sen virheen, että kertoi juoneensa YHDEN Batteryn ja tästähän lääkäri riemastui, suu vaahdossa paasasi kofeiinista ja nestehukasta kunnes menin väliin ja karjaisin että on mies juonut vettäkin , paljon vettä ! Että se olisi selvinnyt, jos herra tohtori olisi kuunnellut lopppuun asti... jumalauta.
Mies joi sen energiajuoman ,koska minulla on monesti lievä migreeni lähtenyt ihan reseptivapaalla särkylääkkeellä ja energiajuomalla...
Nyt ollaan täällä osastolla, nukkuu. Sai migreenilääkkeen jonka oksensi ja sen jälkeen, ja tämä on totta, vannon ! supon peffaan. Ja nukahti. Kuulemma aamulla lääkäri katsoo, onko tarpeen kuvata pää.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa törkeästi käyttäydyit sinä. Miksi mies ei puhunut totuutta, jos kerran oli juonut vettä?
KOSKA LÄÄKÄRI KESKEYTTI, eikä mies jaksanut tuskaisena pitää puoliaan että "hei, minä puhun vielä". Joten minä olin sitten äänitorvi. Ap.
Torvi olit ok.
Vierailija kirjoitti:
Migreenikohtaukseen energiajuomaa? :D
Jaksaa energisesti sairastaa. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kyllä, lievässä kohtauksessa Panadol ja energiajuoma voivat todellakin lopettaa kohtauksen alkuunsa! Ei niistä tietenkään sitten apua ole, kun sahalaidat välkkyy silmissä ja oksentaa..
Minulla ihan sama. Panadol+energiajuoma laannuttaa pienemmät migreenikohtaukset oikein hyvin. Kunnon kohtaukseen ei sitten autakaan yhtään mikään. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kyllä, lievässä kohtauksessa Panadol ja energiajuoma voivat todellakin lopettaa kohtauksen alkuunsa! Ei niistä tietenkään sitten apua ole, kun sahalaidat välkkyy silmissä ja oksentaa..
Kyllä, ja juuri siksi Panadolia saa nykyään myös yhdistelmänä Panadol-kofeiini. Eli ihan tutkitusti kofeiini auttaa päänsärkyyn särkylääkkeen kanssa. Outoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kofeiini vahvistaa ainakin parasetamolin vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
1) Noin mitättömän syyn takia ei osastolle oteta.
Mikä tässä olisi osastohoidon aihe?2) Sukulaiset eivät asusta osastoilla.
Ainakin paikallisessa keskusairaalassa "osastolle" otetut päivystyspotilaat ovat rivissä käytävillä, verhot välissä eivätkä hoitajat paljon puutu vieressä istumiseen. Ja tuttua on tuokin, ettei kukaan oikein tiedä mistään mitään ja "lääkäri tutkii aamulla"
Joissakin särkylääkkeissä on kofeiinia.
Vierailija kirjoitti:
Ei auringonpistoksen takia päätä kuvata.
Ehkäpä ei ole kysymys auringonpistoksesta.
Onko tämä se kiukkulasta kirjoittaja?
Ihmettelen näitä säälinhakijoita. Mistä näitä joka jeesuksen päivä tulee. Luuletteko te ettei muille tapahdu lääkäreissä negatiivisia asioita. Varmasti aloittaja ei jaksaisi kiinnostua kaikkien muiden lääkärijorinoista. Itseasiassa lääkäri ei käyttäytynyt edes mitenkään törkeästi! Se että lääkäri paasaa, että energiajuomat eivät soiv helteellä on lääkärin ammattitaitoa. Opettele aloittaja empatiakykyä,joillekin käy oikeita hoitovirheitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei auringonpistoksen takia päätä kuvata.
Alkoi naurattaan... Kuulostaa joltain Leavingsien biisiltä!
Suosittelen tekeen epäasiallisesta käytöksestä kirjallisen valituksen!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tekeen epäasiallisesta käytöksestä kirjallisen valituksen!
En usko että lääkäri tekee sitä.
Lääkäri? Suosittelen POTILASTA tekemään kirjallisen valituksen epäasiallisesta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri? Suosittelen POTILASTA tekemään kirjallisen valituksen epäasiallisesta kohtelusta.
Lääkäri puhui päälle ja vaimolle tuli paha mieli. Ehdottomasti valitusta kehiin.
Vierailija kirjoitti:
No sun kulliotus sai hoitoa ja tilannetta seurataan. Vittuakovaahtoat siellä saatana imbesilli.
Voi vittu, nauran täällä vedet silmissä tälle :D kiitos :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se kiukkulasta kirjoittaja?
Sama tuli minulle mieleen. Ja pitää kirjoittaa ilman kirjautumista, koska Kiukkula ei voi myöntää, että kävisi julkisella tai että lapsi on sukulaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako miehet usein vaimonsa lääkärin huoneeseen mukaan?
Ja vaimo kipittää vielä Porvoon sairaalan osastolle ja valvoo, nukkuuko mies.
Energiajuomaa ja lääkkeitä ei suositella käytettävän yhdessä. Kannattaa ottaa vakavasti nää superhelteen vaikutukset. Oon itsekkin osastolla saamassa hoitoa ja nesteytystä helteen takia.
1) Noin mitättömän syyn takia ei osastolle oteta.
Mikä tässä olisi osastohoidon aihe?
2) Sukulaiset eivät asusta osastoilla.