Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella törkeä lääkäri päivystyksessa, sanon miehelle ettei kyllä jätä asiaa tähän!

Vierailija
25.07.2018 |

Lapset mummilassa, miehellä alkoi iltapäivällä kova päänsärky ja vein päivystykseen. Olin mukana kun lääkäri viimein otti miehen vastaan ja kysyi siinä, että onko mies juonut mitään, tuskin tarkoitti alkoholia vaan vettä' kun nämä helteet. Mies teki sen virheen, että kertoi juoneensa YHDEN Batteryn ja tästähän lääkäri riemastui, suu vaahdossa paasasi kofeiinista ja nestehukasta kunnes menin väliin ja karjaisin että on mies juonut vettäkin , paljon vettä ! Että se olisi selvinnyt, jos herra tohtori olisi kuunnellut lopppuun asti... jumalauta.
Mies joi sen energiajuoman ,koska minulla on monesti lievä migreeni lähtenyt ihan reseptivapaalla särkylääkkeellä ja energiajuomalla...

Nyt ollaan täällä osastolla, nukkuu. Sai migreenilääkkeen jonka oksensi ja sen jälkeen, ja tämä on totta, vannon ! supon peffaan. Ja nukahti. Kuulemma aamulla lääkäri katsoo, onko tarpeen kuvata pää.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies tokaisi tuon jälkeen, että ei olisi arvannut aamulla, että päivän lopussa tulee tavaraa pakaroiden väliin :D mutta joo tosi paljon jaksamisia teille ja toivotaan, että kaikki on kondiksessa!

Vierailija
2/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auringonpistoksen takia päätä kuvata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tapauksessa törkeästi käyttäydyit sinä. Miksi mies ei puhunut totuutta, jos kerran oli juonut vettä?

Vierailija
4/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oleellista tietoa oli tuo, että lapset on mummilassa tai se, että edes on lapsia tarinan kulun takia?

Vierailija
5/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki Porvoon yliopistollisen sairaalan päivystyksessä.

Vierailija
6/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä tapauksessa törkeästi käyttäydyit sinä. Miksi mies ei puhunut totuutta, jos kerran oli juonut vettä?

KOSKA LÄÄKÄRI KESKEYTTI, eikä mies  jaksanut tuskaisena pitää puoliaan että "hei, minä puhun vielä".  Joten  minä olin sitten äänitorvi. Ap.

Vierailija
7/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako miehet usein vaimonsa lääkärin huoneeseen mukaan?

Vierailija
8/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oleellista tietoa oli tuo, että lapset on mummilassa tai se, että edes on lapsia tarinan kulun takia?

Koska joku kuitenkin kysyisi että missä lapset, ovatko mukana  vai mihin te ne jätitte. Ap

Vierailija
9/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako miehet usein vaimonsa lääkärin huoneeseen mukaan?

Eivät yleensä, mutta mies itse   pyysi !Tuskin olisi pyytänyt ,jos tulosyy olisi ollut flunssa tms.  Nyt pystyi tuskin kävelemään ilman ohjaustani. Ap

Vierailija
10/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätkö sinne sairaalaan yöksi?

Vierailija
11/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän  energiajuoma muuten auttaa päänsärkyyn? Siis vaikka olisi juonut päiväkahvitkin.

Onko niissä enemmän kofeiinia vai johtuuko kylmyydestä?

Vierailija
12/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOSKA LÄÄKÄRI KESKEYTTI, eikä mies  jaksanut tuskaisena pitää puoliaan että "hei, minä puhun vielä".  Joten  minä olin sitten äänitorvi. Ap.

Kun lääkäri puhuu te ette sano yhtään mitään vaan kuuntelette.

Vierailija
13/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän  energiajuoma muuten auttaa päänsärkyyn? Siis vaikka olisi juonut päiväkahvitkin.

Onko niissä enemmän kofeiinia vai johtuuko kylmyydestä?

Juuri eilen luin kiinalaisen lääketieteen opusta, jonka mukaan päänsärky johtuu vatsalaukun jäähtymisestä. Lämmintä ruokaa ja juomaa suositeltiin hoidoksi!

Vierailija
14/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenikohtaukseen energiajuomaa? :D

Vierailija
15/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lääkäri puhuu te ette sano yhtään mitään vaan kuuntelette.

En kuuntele hölmöjä syytöksiä ilman totuuspohjaa, lääkäri kohteli miestä kuin jotain idioottia joka juo helteellä pelkkiä Batteryitä ja saa nestehukan ja päänsäryn. Mies ei saanut lääkärin paasaukselta tilaisuutta kertoa että juo kyllä vettä, ja paljon. Ap

Vierailija
16/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun kulliotus sai hoitoa ja tilannetta seurataan. Vittuakovaahtoat siellä saatana imbesilli.

Kulliotus  :D

Vierailija
17/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehesi äiti? Eikö mies osaa yksin Porvoon aluesairaalaan? 

Vierailija
18/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreenikohtaukseen energiajuomaa? :D

Hullua kyllä, lievässä kohtauksessa Panadol ja energiajuoma voivat todellakin lopettaa  kohtauksen alkuunsa!  Ei niistä tietenkään sitten apua ole, kun sahalaidat välkkyy silmissä ja oksentaa..

Vierailija
19/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miehesi äiti? Eikö mies osaa yksin Porvoon aluesairaalaan? 

Höps höps! Porvoossa on yliopistollinen sairaala.

Vierailija
20/72 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt jossain sokissa, rauhoitu nyt. Lääkäri ei ole loukannut millään tavalla, asia olisi keskustelun jatkuessa selvinnyt.

Miehesi on siis tarkkailussa siellä, mene sinä nyt kotiin nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan