Miksi Adidas saa niin monella nykyään hermosuonet pintaan?
Siis itseä kiinnostaa miksi Adidas on merkkinä niin monelle tuote merkkinä ehdoton ei ja ottaa niin tunteisiin että sappi kiehuu? Kun olen ihmisiltä yrittänyt kasvotusten povata syytä, niin vastaus on "kerran ostin ja se sai riittää, enempää en halua puhua". Koska Adidaksesta tuli Suomen vihatuin tuotebrändi?
Kommentit (27)
Ohhoh! Enpä ole tullut ajatelleeksikaan. Sorry Adidaksen uima-asustani.
Käyttää lapsityövoimaa. Joka toinen Adidaksen rätti on 5 -vuotiaan intialaisen tytön hikipajassa käsin väsäämä.
Ei minulla mitään voimakkaita tunteita sitä kohtaan ole. En vain välitä itse ostaa, koska se on leimaantunut niin vahvasti venäläisten suosikkimerkiksi enkä halua näyttää venäläiseltä.
Adidaksen verkkarit on parhaat 👍 Sopii lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen 😎
Vierailija kirjoitti:
Käyttää lapsityövoimaa. Joka toinen Adidaksen rätti on 5 -vuotiaan intialaisen tytön hikipajassa käsin väsäämä.
Kiitos tiedosta,nyt en osta seuraavaan kahteen päivään Adidaksen tuotteita,en parempaan pysty,mutta nyt voin somessa sanoa että boikotoin Adidasta
Vierailija kirjoitti:
Adidas on itä eurooppalaisten kyykkääjien vaate ja suomalainen haluaa kuulua länteen? Voi olla, että suomalainen ei siksi tykkää?
Todista väitteesi?
All Day I Dream About Sex!
Mutta jonnet ei sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä valmistaja sitten ei käytä? Sinusta olisi varmaan parempi, että ne 5-vuotiaat intialaistytöt huoraisivat henkensä pitimiksi ja pojat varastaisivat tai sulattaisivat metalliromua kaatopaikoilla?
Mistä teitä hölmöjä maailmanparantajia sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adidas on itä eurooppalaisten kyykkääjien vaate ja suomalainen haluaa kuulua länteen? Voi olla, että suomalainen ei siksi tykkää?
Todista väitteesi?
Tuu joku kerta mukaan Viipuriin kyykkäämään ja juomaan baltikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla mitään voimakkaita tunteita sitä kohtaan ole. En vain välitä itse ostaa, koska se on leimaantunut niin vahvasti venäläisten suosikkimerkiksi enkä halua näyttää venäläiseltä.
Adidas ei koskaan ole kerralla saanut niin paljon julkisuutta kuin yhdysvaltalainen RunDMC käytti Superstarseja videossaan.
Vierailija kirjoitti:
Adidaksestani en luovu.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Niin käyttää moni muukin vaatemerkki/kauppa/jne. esim. Nike. Oikeastaan nykyään on vaikea löytää mitään tuotteita, joita ei olisi jossain vaiheessa tuotettu jollakin tavalla todella epäeettisesti. Tavallinen kuluttaja ei voi tehdä sille paljon mitään.