Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nännilävistyksistä kokemuksia?

Vierailija
25.07.2018 |

Kertokaa paranemisesta, käytännön ongelmista jne nännilävistyksistä haaveilevalle täti-ihmiselle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikanaan nännilävärin, mies ei tykännyt ja lähti seuraavana päivänä.

Vierailija
22/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisesta nännistä hävinnyt koru vuosia sit ja lävistys on umpeutunut. Voikohan siihen samaan kohtaan laitattaa uuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 10 vuotta ainakin eikä koskaan ole ollut ongelmaa. Parani suht nopeasti (ehkä viikossa) eikä siitä ole sen jälkeen tarvinnut huolehtia. Ihan perustappi oikeassa nännissä, toisen halusin pitää luomuna. Muistattehan että puhdistusaineita ei saa käyttää, sillä se ärsyttää vain enemmän. Ainoastaan lämmintä vettä ja jos tulehtuu niin silloin suolaliuosta.

N29

Vierailija
24/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tajunnut tota.

Haluan imeä nännejä. En jotain metallinpaloja.

Vierailija
25/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole koskaan tajunnut vegaaneja tai uuden auton ostajia, mutta ei se muhun vaikuta. Oma valinta, mitä helvettiä se kenellekään kuuluu.

Vierailija
26/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole koskaan tajunnut vegaaneja tai uuden auton ostajia, mutta ei se muhun vaikuta. Oma valinta, mitä helvettiä se kenellekään kuuluu.

Kuuluu se siinä vaiheessa kun se on mun suu ja kieli joka niillä nänneillä leikkii.

Vierailija
27/34 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu se siinä vaiheessa kun se on mun suu ja kieli joka niillä nänneillä leikkii.

Silloin pitää vaihtaa nännien kantajaa eikä kitistä siitä vauvapalstalla.

Vierailija
28/34 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ottaa nännilävistykset, mutta mun nännit on sellaiset että ne ei oo "kovana" muuta kun on kylmä. Näyttääkö ihan tyhmältä sillon? :D

Vierailija
29/34 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kanssa kuulla tähän vastauksen koska sama ongelma itelläkin mut korut silti houkuttaisi

Vierailija
30/34 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ottaa nännilävistykset, mutta mun nännit on sellaiset että ne ei oo "kovana" muuta kun on kylmä. Näyttääkö ihan tyhmältä sillon? :D

Siksi just moni ottaa, näyttää ”pehmosenaki” sitte kivemmalta x)

Vierailija
31/34 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan samanlaiset "ihonännit" ja korut toi niihin enemmän muotoa ja erottuvuutta. Itse tykkään kovasti, mies myös :)

Vierailija
32/34 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otin nännilävistykset 3kk sitten 19-vuotiaana,. Sattui aika helkkaristi, vihlaisi nännistä alaspäin ja kainalon kautta käsivarteen. Pari päivää olivat kipeät ja nukuin urheilurintsikoilla. Nyt ovat parantuneet melko hyvinn, välillä erittävät nestettä varsinki toiselta puolelta kun sitä onnistuin vähän paidalla huitaisemaan. Se sattui paljon vähemmän mitä oletin :) Kohta tilailen uusia koruja, niitä kun on kaikenlaisia ihania! Suosittelen ehdottamasti. Mitä jotkut pelottelivat tunnon menetettämisellä, omani olivat pari kuukautta herkemmät mutta palanneet nyt entiselleen. Mitään patteja tai turvotusta ei ole tullut minulle lähes ollenkaan. Kannattaa toki muistaa ne sitten näkyvät helposti paidasta läpi, varsinkin asiakaspalvelutyössä olen joutunut miettimään vaatteita tarkemmin :D

Vierailija
33/34 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin aikanaan nännilävärin, mies ei tykännyt ja lähti seuraavana päivänä.

Voitko täsmentää, lähtikö mies vaihtoon vai koru? xD

Vierailija
34/34 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännikorut kiihottavat miehiä.