40v-miehen menekki naisrintamalla
Kokemuksenne/arvionne. Onko nelikymppisenä helpompaa löytää naisseuraa kuin kolmikymppisenä. Olen hyvässä kunnossa, ei kaljamahaa eikä iskävartaloa, hiuksetkin päässä pysyneet, vähän ovat sivuilta harmaantuneet. Töissä olen, muutoinkin elämä mallillaan. Olen 170cm pitkä, mikä vaikeutti etsintää aiemmin. Olisiko naisten kriteerit noilta osin laskeneet? Ihan ikäisiini naisiin keskittyisin, vaikkei iällä sinänsä merkitystä.
Kommentit (41)
Varaudu siihen, että naisen etsinnässä tulee yhä useammin vastaan niitä toisella, kolmannella tai jopa vielä useammalla kierroksella olevia pulskia yh-mammoja.
Riippuu kelpaako yksinhuoltajamammat.
Väsyneen ja vanhan näköistä tarjontaa on treffi palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneen ja vanhan näköistä tarjontaa on treffi palstoilla.
Ikävää, että kehotat aloittajaa menemään palstalle, jossa on vain väsyneitä ja vanhoja.
Naisista tulee vanhemmiten realistisempia ja kunnollisia miehiäkin on vähemmän tarjolla, joten luulisin, että olisi miehille jopa helpompaakin. Toki kauneimpia 2-kymppisiä ei välttämättä enää saa, mutta 3- ja 4-kymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että naisen etsinnässä tulee yhä useammin vastaan niitä toisella, kolmannella tai jopa vielä useammalla kierroksella olevia pulskia yh-mammoja.
Hyi olkoon. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin yh-mamma.
Viiskymppisten keskuudessa olisit hoteista hotein mutta ethän sinä uskalla kun ne on niin vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Olet saastaa. Munkkiluostariin.
Mikä saa sinut kirjoittamaan jotain noin epäkohteliasta?
Aloittaja, eiköhän ole tuuripeliä, kuten meillä kaikilla. Toivon, että löydät toivomasi puolison.
N 53
Kyllä minulle kelpaisi, jos olisin sinkku. Olen kolmekymppinen, eikä minun silmiini 40v todellakaan ole pois laskuista. Tietty pätee samat vaatimukset kuin muihinkin ikäluokkiin: miehen täytyy olla sivistynyt, tyylikäs, hauska, huumorintajuinen, tupakoimaton ja päihdeongelmaton. Itse olen 160 cm, joten plussaa jos mies on suunnilleen samanpituinen kuin minä korkokengissä, mutta ei se mikään deal breaker ole, vaikka olisi lyhyempi. Suurimmat kompastuskivet on, että edellytän mieheltä "puhuu ja pussaa" - luonnetta, tunteiltaan äijämäistä tai estynyttä en halua enää tässä iässä alkaa maanittelemaam kuorestaan.
Vierailija kirjoitti:
Yh on viimeinen vaihtoehto.
Sä olet täysosuma 50- vuotiaille naisille!
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla 40-vuotiailla on lapsi(a.)
Naimisissa olevat eivät ole seuraa vailla.
Joten jos nelikymppisenä hakee paria, on melko tyhmä jos ei tajua, että siinä iässä pakettiin kuuluu lapsi(a) ja ex(iä).
Jos 40-vuotiaalla ei ole lainkaan historiaa, se on huolestuttavaa.
Ei voi sanoa muuta kuin että moisen kysymyksen esittäminen täällä aiheuttaa sen että olet automaattisesti turn-off. Ikää kun ei suoraan voi naamasta kertoa eikä täällä kuule miten puhut jne. Mistä pirusta me voidaan se sun menekki tietää tuntematta sua. Joku syyhän siihen on että olet sinkku.
Ennenaikaisesti harmaantuneet hiukset eivät ole hyvä juttu, kielivät siitä ettei veri kuljeta riittävästi ravinteita hiusjuuriin.Eikä ilmeisesti muuallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla 40-vuotiailla on lapsi(a.)
Naimisissa olevat eivät ole seuraa vailla.Joten jos nelikymppisenä hakee paria, on melko tyhmä jos ei tajua, että siinä iässä pakettiin kuuluu lapsi(a) ja ex(iä).
Jos 40-vuotiaalla ei ole lainkaan historiaa, se on huolestuttavaa.
Niin, sinun mielestäsi. Minä en näe kariutunutta avioliittoa suosituksena.
Maailma on täynnä tyytyväisiä sinkkuja, jotka mielellään tapaisivat jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee vanhemmiten realistisempia ja kunnollisia miehiäkin on vähemmän tarjolla, joten luulisin, että olisi miehille jopa helpompaakin. Toki kauneimpia 2-kymppisiä ei välttämättä enää saa, mutta 3- ja 4-kymppisiä.
Mies kertoi olevansa nelikymppinen, joten hänellä voisi olla 20-vuotiaita lapsia.
Jos ei ole asiallista sanottavaa, jättäkää mieluiten vastaamatta, mikäli ollenkaan mahdollista.
Kiitos
ap
Et ole nuorempana saanut paria ja kuvittelet että nyt ennen aikojasi harmaantuneena saisit?
Kokemattomuus näkyy loitolle.
Et kerro mitään oleellista. Oletko sovinisti, ilkeä, ruma, sosiaalisesti taidoton, ylimielinen, arka, lapsellinen, traumatisoitunut, laiska, aseksuaali vai naisvihaaja? Näiden yhdistelmä?
Toooodella kumma, jos etsit ekaa tyttöystävää tuossa iässä. Voit tsägällä löytää jonkun kaltaisesi, mutta eihän kaksi kokematonta saa mitään tapahtumaan.
Kun katsot ympärillesi, huomaat, että kaikennäköiset ihmiset pariutuvat.
Jos on nelikymppisenä parisuhdekokematon, se on oma valinta.
En ole vielä käynyt deitti-palstojen tarjontaa katsomassa. Noita olen harkinnut, koska en ole baari-ihmisiä.
Aivan typerää tuo: "Jos 40-vuotiaalla ei ole lainkaan historiaa, se on huolestuttavaa." Ei ole mulle mitään merkitystä.
Kunhan et ala haikailemaan kaksi-ja kolmekymppinen perään.S illoin teet itsestäsi vaan naurettavan.
Olet saastaa. Munkkiluostariin.