Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaukana on lähin rullamitta tai mittanauha?

Vierailija
25.07.2018 |

Olen tässä viime aikoina seuraillut Facebookissa paria roskalavaryhmää ja kiinnittänyt huomiota siihen, miten hankalaa on mitata tuotetta. Ymmärrän että jokaista ilmaista kippoa ei jaksa mitata, mutta on tavaroita, esim. huonekaluja, joiden mitoilla on oikeasti aika paljon merkitystä. Jos olettaa, että joku on valmis hakemaan romut nurkista, olisiko iso vaiva heilauttaa mittanauhaa niiden ympärillä? (Jos toisaalta jaksetaan mainita kaikki karvaiset perheenjäsenet mutta tiuskitaan kysyttäessä, ettei aleta mittailla...)

Ja ei, en ole se, jolle on tiuskittu, olen vierestä seurannut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tän ketjun tarkoitus kysyä ihmisiltä, kuinka kaukana heidän lähin mittanauhansa on? Vai halusitko vain avautua?

Vierailija
2/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähin rullamitta on juuri nyt 50m päässä miehen pakissa. Omani on kotona keittiön laatikossa. Mittanauha on harrastehuoneessani.

Minä en kuitnkaan myy mitään facessa enkä nettikirppaeillakaan. Silti ymmärrän, että kaikilla ihmisillä ei ole rullamittoja eikä mittanauhoja. Itsellänikään ei olisi, ellei mies olisi kirvesmies ja itse harrastaisi vaateompelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Metrin päässä.

Vierailija
4/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin metrin päässä kumpikin, toinen käsilaukussa, toinen siivouskomerossa.

Vierailija
5/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tän ketjun tarkoitus kysyä ihmisiltä, kuinka kaukana heidän lähin mittanauhansa on? Vai halusitko vain avautua?

:D Hyvä kysymys. Joo, halusin vain avautua. Hyvä kun kysyit, niin ei jää epäselvyyksiä.

Vierailija
6/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5m

Toinen asia on sitten viitsinkö ottaa esille 1,50 eur maksavan tuotteen mitatakseni siitä niska-haara, kainaloväli, rinnanympärys, vyötäröympärys, kaulanymrys, etupituus -mitat ja naputtaa nämä tekstiviestillä.

Vierailija
7/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsivarteen tatuoituna 20 cm:n mitta.

Vierailija
8/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 10 metrin päässä.

Vierailija
9/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5m päässä, selkäni takana laatikossa.

Vierailija
10/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädessäni. Mittailen juuri säälittävän pientä makrillimunaani (7cm). Viimeksi kun mittailin niin oli 7.5cm.

Vierailija
11/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä se on.

Vierailija
12/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.70 cm etäisyydeltä löytyy mittanauha ja useampikin taitettava mitta. rullamitta on autossa n.20m päässä.

Vierailija
13/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 metriä 

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme