Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elää Amerikassa?

Vierailija
25.07.2018 |

Oon tajuttoman onnekas. Oon löytänyt hyvän miehen, mutta Amerikasta. Kaukosuhde kyllästyttää jo molempia ja vuoden sisällä ois tarkoitus muuttaa miehen kanssa yhteen. Mies asuu New Yorkissa Central Parkin lähellä joten sinne muuttaisin minäkin. Millaista on asua Amerikassa? Onko kenelläkään kokemuksia? New York, etenkin Manhattan on tullut jo tutuksi, mutta onhan se aikamoinen muutos lähteä Suomesta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihdossa Jenkeissä. Jenkkikundit on ehkä kokeilunhaluisempia kuin suomikundit.

19-v futiskundi

Vierailija
22/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tajuttoman onnekas. Oon löytänyt hyvän miehen, mutta Amerikasta. Kaukosuhde kyllästyttää jo molempia ja vuoden sisällä ois tarkoitus muuttaa miehen kanssa yhteen. Mies asuu New Yorkissa Central Parkin lähellä joten sinne muuttaisin minäkin. Millaista on asua Amerikassa? Onko kenelläkään kokemuksia? New York, etenkin Manhattan on tullut jo tutuksi, mutta onhan se aikamoinen muutos lähteä Suomesta.

Milla viisumilla aiot paasta USAaan? "Muuttaminen yhteen" ei kelpaa perusteluksi.

Yleensähän nämä asiat hoidetaan avioliitolla puolin ja toisin. Sillä kinäkin sain mieheni Manhattanilta tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

åå

Vierailija
24/24 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan uskomatonta!