Mikä mainos ärsyttää sinua juuri nyt?
Tein eilen jäätävän syöksyn asunnon poikki laittamaan telkkarin äänettömälle, kun sieltä tuli taas se K-marketin Jäätelökesä-lollotus. Kaadoin vesilasin ja kompastuin koiraan matkalla. Se lauluääni kuulostaa siltä, kun korvaan olisi laitettu pienen pieni suppilo, jonka kautta valutetaan aivoihin rikkihappoa kunnes se tursuaa ulos silmäkuopista. Tämä laulaja on varmasti ihana ihminen ja taitava ja lahjakas monissa asioissa, mutta ainakaan tämä biisi ei nyt ihan tee oikeutta hänelle. Aivan JÄRKYTTÄVÄÄ kuunneltavaa.
Toinen ärsyttävä on se joku Momondo vai mikä se on, missä kysellään että haaveiletko lomasta meren äärellä, et vain osaa päättää mihin menisit. Kuulostaa niin kermapyllyilyltä. Buhuu, vaikeaa on, kun en osaa valita menisinkö Nizzaan vai Mauritiukselle. First world problems.
Kommentit (10)
Trivago
Lidlin grillaus grillaus grillaus, chillaus, kesä on kreisi -mainos
Katson vain sarjoja ja elokuvia Netflixistä ja Viaplaysta. Ei näy mainoksia. Uutiset katson joskus automaattisesta tallennuksesta, ei tule siinäkään mainoksia. En edes muista mitään tv-mainosta.
Netissä pyörivä verkkokauppa.com mainos, jossa kuvataan liikkeen ulkopuolella jonottavia ihmisiä.
Aivan kuin itse jonotus olisi se tuote mitä heillä on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi valittamisen aiheet eivät lopu.
Valittamisen korkein metataso on valittamisesta valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Netissä pyörivä verkkokauppa.com mainos, jossa kuvataan liikkeen ulkopuolella jonottavia ihmisiä.
Aivan kuin itse jonotus olisi se tuote mitä heillä on tarjota.
Neuvostoliitossa jonotus oli supersuosittua.
Olen päättänyt, että jätän käyttämättä ja/tai ostamatta kaikki tuotteet mitä mainostetaan ärsyttävästi. Minulla on boikotissa monta asiaa. Joskus harvoin mainokset voivat olla hienoja ja oivaltavia, riemastuttavaa törmätä sellaiseen näiden tökeröiden yritelmien ohella.
Mainostajat kuvittelevat, että riittää kun tuote jää tavalla tai toisella mieleen, mutta kyllä se ärsytyskynnys ylittyessään saa aikaan päinvastaistakin ostokäyttäytymistä mitä olettavat. En viitsi mainostaa näitä pahimpia mainitsemalla nimiä. Päälledubatut eivät myöskään ole suosikkejani.
Onneksi valittamisen aiheet eivät lopu.