Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppä kuin pommi, itse yöpuvussa ja lapset räät poskella

Vierailija
25.07.2018 |

niin mies päättää tuoda yllätysvieraan kotiin. En ole ikinä hävennyt näin paljon! Juuri nyt sairastamisen, kesälomareissujen ym jäljiltä on kaikki romut pitkin poikin, likaiset vaatteet lattioilla, lasten lelut, keittiö kaaoksessa.. hyvä kun sohvalle mahtui istumaan. Mies ei ikinä laita kotona muutenkaan tikkua ristiin niin mikä saa tuomaan tänne vieraita??? Itellä tukka pystyssä ja kauhea hiki näistä helteistä, lapset nakuna kun on niin kuuma..

Oikeasti, hyppään parvekkeelta ja kuolen häpeään. Onko muiden siipat yhtä ajattelemattomia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan puhumisen paikka viimeistään nyt. Että miten kotityöt hoidetaan, sopiiko yllätysvierailut jne. Pistä mies toimimaan tai ulos.

Vierailija
2/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että osaat hävetä sikaisuuttas ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sopineet, että yllätysvieraita ei kutsuta, eikä päästetä sisään, jos sellainen yrittää tulla.

Vierailija
4/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen olkoon kotonansa niinku huvittaa. Mulla ei oo pikkulapsia, mutta lemmikkejä. Aikamoinen sotku enkä ala vieraiden takia siivoomaan. Siis jos joku sattuis yhtäkkiä tulla. Oma häpeänsä, jos tulee ilmoittamatta. Ja ilmoittamattahan ne tuli, koska sinä et asiasta tiennyt. Mulla on ihan yhtä typerä mies. 

Vierailija
5/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme sopineet, että yllätysvieraita ei kutsuta, eikä päästetä sisään, jos sellainen yrittää tulla.

Näin minäkin muistelen että on sovittu joskus vuonna papu ja nakki. Minkä lie auringonpistoksen mies saanut! Itse olen siis vielä ollut kuumeessa ja kamalat kuukautiset päällä tämän helteen lisäksi, sotku on ihan poikkeuksellisen kamala kun en ole jaksanut siivota ja lapsen olleet kotona paljon ja leikit sen mukaisia. Juuri aamulla levitin kahden viikon pyykit kylppärin lattialle kun aloin lajitella koneeseen niitä ja kone on laulanut aamusta saakka. No ulko-ovi on suoraan kylppäriä vastapäätä; että se komeushan sieltä tervehti sitten ekana kun mies ja yllätysvieras kotiin pelmahti...

Hienoa.

Vierailija
6/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
7/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että osaat hävetä sikaisuuttas ?

Öö, miksi en osaisi? Minulla on pääsääntöisesti aina siisti koti ja lapset kammattuja. Mutta kyllä kaikille tulee joskus sairastamisia, kiireitä ym mikä pistää pakan sekaisin. Joskus voi ihan vaan laiskottaakkin mutta nyt ei ollut siitä edes kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme